home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 662 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Must buy-spillere til Aldi-priser!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Must buy-spillere til Aldi-priser!  (Læst 1316 gange)
Pbendix
Gæst

Must buy-spillere til Aldi-priser!
« : 12 Jun 2007, 16:25 »

Ja, nu hvor vi har en fin tråd med "Must buy"-spillere, synes jeg det ville være passende med en tråd for os FM-spillere der gerne vil have noget udfordring i FM. Hertil mener jeg rigtigespiller der ikke er så lusede at starte spil med top-of-the-pops klubber der er bygget på en guldmine, og dermed sagtens kan købe de mega-dyre spillere som Freddy Adu er blevet i FM07. Ikke for at genere "must buy"-tråden, eller dens aktive skribenter, men jeg må sige der ofte er tale om unåelige spillere som Nani, hvis man er et hold som fx Ipswich i engelsk 1.division.

Næ nej, denne tråd er til spillere som mig selv, til spillere der hellere vælger 1.divisionshold i diverse lande, eller bundhold i en svær liga, for derfor at nedbryde et svagt hold og genopbygge det, så det kan kæmpe i toppen af ligaen samt turneringer - med andre ord; til spillere der kan høste sejrens søde frugter til egen ære, og ikke fordi holdet man valgt i forvejen var gulbelagt på alle fronter.

For at kunne gøre det, kræver det klassespillere, men IKKE dyre stjernespillere. Og her kommer discount-udgaven af "must-buy"-tråden ind i billedet.

Hvis du har haft succes med at købe en UNG usleben diamant, så del det venligst med os andre her i tråden.

Tillad mig selv at nævne et par få stykker, som jeg har haft stor gavn af. Den førstnævnte heraf, er selvfølgelig en klassiker gennem de sidste års FM:

Lebohang Mokoena (OM HC / AC)
Alle kender ham, alle har ham. Han kan købes i starten af spillet fra Orlando Pirates (hvor han har spillet sammen med Vilakazi som også er et kig værd) for omkring 3.5 mio.kr. Måske mindre hvis du er en dygtig forhandler.
En magisk bønnespire, der er et bestemt must for alle hold. Specielt fordi han fås til Aldi-pris. Det skal nævnes at Liddl ikke engang har nået at fremskaffe en billigere, tysk udgave af ham. Det anbefales dog at man charmerer sig lidt ind på ham gennem "Handlinger med spiller" for at han i det hele taget har lyst til at skifte til din klub, og selvfølgelig for at lønningen er overkommelig.

Vyacheslav Hleb (OM HC / AC)
Jeg er chokeret over at der ikke er blevet skrevet mere om ham på disse kanter af FM-verdenen.
Lillebror til Aleksiandr Hleb, som de fleste nok kender som stjernespilleren fra Arsenal.
Han kan hentes i det hviderussiske hold FC MTZ-RIPO, hvor han kan købes for håndører. Prisen ligger omtrent den ene million, men en god forhandler kan godt presse lidt mere saft ud af citronen.
Han er sikker på den værdifulde OM C plads på dit hold, men gør sig også rigtig godt i angrebet og på højrekanten. Hvis man vil snakke om spillere der stiger i værdi, så er V. Hleb i centrum af den debat. Køb ham, træn ham.
« Seneste Redigering: 12 Jun 2007, 16:35 af Pbendix » Logged

hedengran
Reserveholdsspiller

Sv: Must buy-spillere til Aldi-priser!
« Svar #1: 13 Jun 2007, 10:12 »

Endelig.. Genial tråd.

Ja jeg synes der er mange..

Hvis vi sådan snakker inden for en 5-7 mil. er der Sergey kisley, som efter et par sæsoner blir en utrolig god angriber. Pris ca. 2,4 mil. Kan godt fås billigere.

Så er der et hav fra den colombianske liga og i den finske. Der kan findes mange gode talenter.

Kevin Larsen fra lyn er nok bare en af min personlige favoritter når man er mindre klubber, pris 4,5 ca. Kan også fås billigere.

Allan Gaarde pris 4 mil. er utrolig god defensiv midt som altid er go! Og som gør det godt i mindre klubber.

Ellers er der en Bjarneson (Staveplade) Fra den norske hvilken klub kan jeg ikke lige huske men en 18 OMHV Som blir genial. Kan fås til under en mil.

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

Vuff
Ynglingespiller

« Svar #2: 13 Jun 2007, 15:00 »

Liridon Leci - kan gøre sig gælgene for de mindre sas-liga klubber, men kan osse erhverves til f.eks. Ølstykke, for ca. ½ mio.
Ivan Hurtado - kan hentes næsten gratis, og er også en spiller til de mindre sas-lig klubber.

Hado
Gæst

« Svar #3: 13 Jun 2007, 15:08 »

Sherman Cardenas som har en kompensation på de 8 mio.

Mikael Lustig fra Sverige, kan fås til omkring 4,25 mio. En god ung højreback som er stærk i markering, tackling og også lidt i hovedspillet.

Pontus Wernbloom fra Sverige, fås til ca. samme pris som Lustig. Han gør det rigtig godt på den defensive midtbane.

projektil
Lilleputspiller
*

« Svar #4: 13 Jun 2007, 15:13 »

så er der selvfølgelig også tommy høiland (norsk) angriber, han kan fås gratis 17 år, sindsyg god... Linus Smedjegården han kan fås for 350k svensker spiller sindsygt godt på begge back pladser... Doudin angriber som kan fås for små øre under en mil... Quintana ung angriber 16 år, han bliver ekstrem god, han ka fås gratis også er der selvfølgelig også Millan, 15 år, træn ham til at spille højre midt og når han bliver senior spiller scorer han på samle bånd på den plads...

Alle disse spillere kan erhverves af små klubber, dog ikke hold i viasat div.

Mike

projektil
Lilleputspiller
*

« Svar #5: 13 Jun 2007, 15:17 »

kom li i tanke om dalla valle finsk midtbane spiller 15 han ka fås gratis... Thumbs Up..

skal li siges at alle de her spiller jeg har omtalt kan sælges videre når de når op i senior rækkerne for over 40 mill. kr.

BL83
Reserveholdsspiller

« Svar #6: 13 Jun 2007, 17:06 »

Claus Nielsen.. ANG, kan fås på free transfer i starten. Han er kanon i League 1 og 2, han gør også en hæderlig indsats i 1. div i DK .
tag ham og du er sikker på at have årets spiller i de lavere ligaer. Han er formidabel hvis man benytter ham som target mand.

True Blue since  1995!
Brøndby siden 1989

Breaker
Juniorspiller
**

« Svar #7: 13 Jun 2007, 17:26 »

hamdi salihi... ca 3-4 mio. solgt 1½ sæson senere for 60 mio. med ca 29 mål i sas ligaen... VIRKELIG god spiller

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #8: 13 Jun 2007, 17:31 »

hamdi salihi... ca 3-4 mio. solgt 1½ sæson senere for 60 mio. med ca 29 mål i sas ligaen... VIRKELIG god spiller

Kan fåes på en fri hvis man venter sæsonen ud.. Smiley

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

m-jessen
Ynglingespiller

« Svar #9: 13 Jun 2007, 18:12 »

Kan fåes på en fri hvis man venter sæsonen ud.. Smiley

Kan fåes gratis fra første sæsons start, hvis man byder 0 kr. (Dette "trick" har jeg i hvert fald haft held med et par gange)

bettenelle
Førsteholdsspiller

« Svar #10: 13 Jun 2007, 19:40 »

Jakob Rasmussen kan hentes gratis og han forstærker dit hold på midtbanen. han bliver en vigtig brik efter 1-2 sæsoner. han kan sælges til en pæn sum senere

Lissner
Lilleputspiller
*

« Svar #11: 13 Jun 2007, 19:46 »

Dennis Boskalio
Svensk spiller der både kan spille højre back og i FC.
Mener ikke man skal betale mere end 3 mil.

Don Abramovich
Manager

« Svar #12: 13 Jun 2007, 21:15 »

Dennis Boskailo, svensk/bosnisk back der også kan spille i det centrale forsvar. Helt kanon forsvarer i Suppen, og kan snildt score 15 mål gennem en hel søson Opstemt

Kan købes for ca. 5 mio.

Benoit Costil, kan ikke købes til alle klubber men fik ham til F.C.K for ca. 7 mio. FANSTASTISK målmand, bliver hurtigt eftertragtet af storklubber. Han er tilmed ung Thumbs Up

nista
Lilleputspiller
*

« Svar #13: 14 Jun 2007, 14:06 »

Jonathan Legear (OM HV) fra Anderlecht kan fås til omkring 5 mio. og måske endda billigere og han er et kæmpe talent på fløjen. Desuden stiger han hurtigt i værdi - efter blot 1 sæson er han nu 35 mio. værd for mit Spoting-hold.

claeslauritzen
Lilleputspiller
*

« Svar #14: 14 Jun 2007, 15:16 »

Jeg vil sige, at jeg har en god erfaring med Federico Higuaín fra River og også Gonzalo Higuaín. Gonzalo er til gengæld dyrere. Du kan få Federico Higuaín til omkring 2,5 mil. Jeg hentede ham til Brøndby og han scorer stort set hele tiden.

Konklusion: Et kanon godt køb til enhver SAS-Liga eller mindre udenlandsk klub.

Claes B. Lauritzen

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010