home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 481 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Lyngby Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Lyngby Tråden  (Læst 9070 gange)
Nope
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Lyngby Tråden
« Svar #15: 11 Aug 2007, 17:55 »

Nu gælder det bare om at holde på Aabech indtil transfervinduet lukker. Han er ifølge bold.dk idag en meget eftertragtet herre. Håber virkelig han bliver mindst en sæson endnu.
Logged


absalonsen
Gæst
 
Sv: Lyngby Tråden
« Svar #16: 12 Aug 2007, 20:53 »

Hvordan ender næste kamp på hjemmebane mod AC Horsens?

Lyngby snupper de 3 point  7 (58,3%)
Uafgjort  3 (25%)
Horsens kan tage hjem med sejren  2 (16,7%)
 
Antal Stemmer: 12

Tre fik ret! 0-0 mod Horsens. Tilfredsstillende?
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Lyngby Tråden
« Svar #17: 12 Aug 2007, 21:13 »

Nu gælder det bare om at holde på Aabech indtil transfervinduet lukker. Han er ifølge bold.dk idag en meget eftertragtet herre. Håber virkelig han bliver mindst en sæson endnu.

læste BT fra i går hvor han siger at stortset alle klubber fra Sas Ligaen er ude efter ham

håber FCK/OB køber ham eller han bliver i Lyngby
Logged

Nope
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Lyngby Tråden
« Svar #18: 13 Aug 2007, 19:36 »

Nu er Beckmann desværre skadet 2-3 uger, så det bliver spændende at se hvor stærk Lyngbys trup er. Er desværre bange for at den er alt for smal...
Logged


Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lyngby Tråden
« Svar #19: 18 Sep 2007, 12:08 »

Nu er det lang tid siden, der sidst blev skrevet i denne tråd, så jeg vil lige tage den op igen..

Nu ligger vi sidst i rækken. Vi har været uheldige med pointtab, men noglegange har der også været klasseforskel.

Selvom jeg er Lyngby-fan så tror jeg, at det bliver meget svært at få point i den nærmeste fremtid.. De to næste kampe er AaB hjemme og FCK i Parken.. To meget svære kampe.

Oktober bliver dog en yderst vigtig måned, da vi både møder AC Horsens, Viborg og AGF..

Hva si'r I til Lyngbys nuværende position?
Logged

Doctor Who
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Lyngby Tråden
« Svar #20: 25 Okt 2007, 13:31 »

Nøj, hvor var det vigtigt med sejren over Viborg. Og de andre resultater flaskede sig også. Det ligger vist i kortene, at det bliver Viborg, Lyngby og AGF, der kommer til at kæmpe om overlevelse. Omend jeg godt kunne forestille mig Esbjerg løbe ind i en død periode også.

Denne weekend bliver ligeså vigtig. Vi har en enestående chance for at spille os over stregen ved at slå AGF på Gothenborg Park, mens Viborg bliver kastet for Ulvene. Selv bookmakerne har Lyngby som favorit, efter at vi nu har fået den længe ventede sejr på hjemmebane. Sidst GF var på besøg, blev det som bekendt en spektakulær 4-2 sejr med 3 mål efter 6 minutter. Selvom en gentagelse kunne være dejlig, så tror jeg nærmere på et 2-1 resultat i en kamp, hvor der utvivlsomt vil blive gået til stålet.

Key men watch:

Lyngby:
Christian Holst. Den færøske bomber har stået for 2/3 af Lyngbys mål i denne sæson på trods af, at han spiller lidt længere tilbage på banen i denne sæson.

AGF:
Jeremiah White. Den Amerikanske wing vil på en god dag kunne sætte de til tider udskældte Lyngby-backs under hårdt pres.

Kampen i kampen: Rune Pedersen vs. Peter Graulund. De var ikke just hjertevenner i det første opgør i Århus, og de glæder sig sikkert til at få sagt tak for sidst. Mon ikke kampen kommer til at byde på mindst 1 rødt kort?
Logged

Lyngby-researcher for FM.

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Lyngby Tråden
« Svar #21: 28 Okt 2007, 20:05 »

Sikke en kæmpe omgang lort igår Skuffet
Logged

Jimmi.Pop
Gæst
 
Sv: Lyngby Tråden
« Svar #22: 28 Okt 2007, 20:37 »

Sikke en kæmpe omgang lort igår Skuffet

JA!  Græder
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Lyngby Tråden
« Svar #23: 28 Okt 2007, 21:02 »

Ja. Det var virkelig skidt. De var sådan cirka den eneste kamp hvor de var forpligtet til at hente 3 point. Men jeg vil nu alligevel sige, at AGF's sejr var fortjent. Store dele af spillet foregik på Lyngbys banehalvdel.

Lyngby var hele ikke så gode i opspillet og jeg er specielt skuffet over Aabech. Den mand løb højst 10 meter i kampen og formåede ikke andet end at miste bolden og lave frispark. Selvom han var en af deres bedste spillere i sidste sæson syntes jeg ikke han har vist noget specielt her i Sas Ligaen, og han mangler i den grad noget hurtighed. Jeg syntes de skulle have sat mads Thomsen ind meget tidligere igår, han ville nok have sat lidt mere gang i spillet end Aabech kunne.
Logged

Woodfarm
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Lyngby Tråden
« Svar #24: 28 Okt 2007, 21:11 »

Resultatet var desvære hamrende fortjent. Men måske kunne kampen have set anderledes ud, hvis Holsts stolpeskud i første halvleg var gået ind.

Men ØV, hvor det er ærgeligt at tabe den kamp. 
Logged

Doctor Who
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Lyngby Tråden
« Svar #25: 23 Nov 2007, 14:01 »

Så fik vi en længe ventet kapitalindskud og et par nye ejere. Godt nok ikke en Abramovic, men penge tjent på Brøndby-aktier lugter vel heller ikke.  Grin
Logged

Lyngby-researcher for FM.

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lyngby Tråden
« Svar #26: 19 Feb 2008, 19:04 »

Der er en masse 'Nyt Lyngby Stadion-snak' for tiden, og vi er jo også den eneste klub i dansk topfodbold, der ikke har et ordenligt stadion.

Tror I nogensinde, at der bliver gjort noget ud af al snakken, som nu har floreret i en del år, eller skal vi leve med det samme lort, som vi har haft til rådighed i mange, mange år.

Personligt syntes jeg, at det ville være fedt med et nyt Farum-park i Lyngby.. 10.000 siddepladser.. herligt.
Logged

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lyngby Tråden
« Svar #27: 23 Mar 2008, 16:20 »

Personligt syntes jeg, at det ville være fedt med et nyt Farum-park i Lyngby.. 10.000 siddepladser.. herligt.

Hvad vil du bruge 10.000 siddepladser til?
Det er ligesom moderationen i Horsens, det er kun når Horsens møder FCK og Brøndby at udeholdene har så mange fans med at de 10.000 kan blive brugt.

Få varme i banen, og opgraderet de øvrige faciliteter. Det er vigtigere.
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010