home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 646 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Kan man dø?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Kan man dø?  (Læst 998 gange)
Suicide
Landsholdsspiller

Kan man dø?
« : 10 Jun 2007, 20:09 »

Hmm.. Nu sad jeg lige og tænkte lidt, og det er farligt, som mange sikkert ved, men kan man i FM07 dø?

Er der nogen der har prøvet at have deres manager, altså en selv, i spillet så længe så at man er død, hvis man f.eks. starter med en maksimale alder, som spillet tillader, vil man så dø på et tidspunkt?

De fleste ved vel, at den minimale alder er 30 år, men hvad er den maksimale?

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Adzke
Landsholdsspiller

Sv: Kan man dø?
« Svar #1: 10 Jun 2007, 20:10 »

Man dør mig bekendt ikke. Det ville sgu også være en uncool feature!

Der er personer, der har spillet til langt op i årene, og de er stadig levende Smiley

PaulyLong
Reserveholdsspiller

« Svar #2: 10 Jun 2007, 20:14 »

Tja     lige pludselig kan man ikke finde   dem længere   men  det er fordi de har indstillet karrieren    har aldrig hørt om dødsfald i spillet

Chelsea FC

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #3: 10 Jun 2007, 20:15 »

Men det er også urealistisk at man som 157 årig styrer europas største hold, og still going strong.. Peace

Tja lige pludselig kan man ikke finde dem længere men det er fordi de har indstillet karrieren har aldrig hørt om dødsfald i spillet

Ja det ved jeg godt, men det var nu mere som en selv jeg mente !

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #4: 10 Jun 2007, 20:18 »

Men det er også urealistisk at man som 157 årig styrer europas største hold, og still going strong.. Peace

Ja det ved jeg godt, men det var nu mere som en selv jeg mente !

Mr. X fell to his death yesterday on October 12 while pragliding with his family. He was manager of X and was only 33 when the terrible accident occurred. X is now activelly seeking a new manager.

Ville det ikke være pænt træls at få en besked som denne?

Thore
Manager

« Svar #5: 10 Jun 2007, 20:39 »

Mr. X fell to his death yesterday on October 12 while pragliding with his family. He was manager of X and was only 33 when the terrible accident occurred. X is now activelly seeking a new manager.

Ville det ikke være pænt træls at få en besked som denne?

Men stadig hvis man kan blive ved med og styre hold i det uendelig, så er det jo også urealistisk. Men hva det er nok det færeste der render ind i det problem hehe

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #6: 10 Jun 2007, 20:41 »

Men stadig hvis man kan blive ved med og styre hold i det uendelig, så er det jo også urealistisk. Men hva det er nok det færeste der render ind i det problem hehe

Desuden ville 90 % af FM-spillerne bitche over det. Det ville jo være oplagt, at spillet ville bestemme, hvornår man dør. Der er jo ingen, der slår sig selv ihjel frivilligt. Dermed ville det vel kunne ske i alle aldre. Jeg ville i hvert fald blive sur, hvis mit Serie C/2-hold, der lige er rykket op i Serie A efter 10 års hård kamp skulle lede efter en ny træner grundet mit dødsfald.

LosCules
Gæst

« Svar #7: 10 Jun 2007, 21:14 »

Haha sjovt emne btw.. Tror squ ikke det er muligt og bare kig på adzke's argumenter Wink.

Dusty78DK
Manager

« Svar #8: 10 Jun 2007, 21:29 »

I en af de tidligere versioner var der noget med en "tvungen" pensionering af éns profil, når man blev 70, men jeg ved ikke om det er ført videre til de nye versioner

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #9: 10 Jun 2007, 21:57 »

I en af de tidligere versioner var der noget med en "tvungen" pensionering af éns profil, når man blev 70, men jeg ved ikke om det er ført videre til de nye versioner

Det tror jeg ikke. Jeg har i hvert fald set en bruger, der skrev, han var 76 år gammel. Eller også var det 72. Om det så er rigtigt, ved jeg ikke.

7kfum
Gæst

« Svar #10: 10 Jun 2007, 22:00 »

Der er vist en der er kommet til 2201, eller noget i den stil. Helt galt. Fordi han bare har sin com. til at være i ferie i FM hele tiden.. :O

njandersen
Gæst

« Svar #11: 10 Jun 2007, 22:02 »

Der er vist en der er kommet til 2201, eller noget i den stil. Helt galt. Fordi han bare har sin com. til at være i ferie i FM hele tiden.. :O

Han har det sjovt!

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #12: 10 Jun 2007, 22:31 »

Man kan vistnok kun spille til 2200.

thomzen
Førsteholdsspiller

« Svar #13: 10 Jun 2007, 22:33 »

Han må sgu da blive fyret på et tidspunkt!?

Thore
Manager

« Svar #14: 10 Jun 2007, 22:41 »

Han må sgu da blive fyret på et tidspunkt!?

Man kan godt have en manager uden klub der bare går på ferie.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010