home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 570 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [#6] Manchester United
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: [#6] Manchester United  (Læst 4510 gange)
Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
[#6] Manchester United
« : 10 Jun 2007, 18:27 »

Jeg har valgt at fortsætte hvor jeg slap,
fortsætte på min Southampton FC blog i blogkonkurrencen.
Mit mål med denne blog er ikke at lave det flotteste grafik,
men derimod at gå målrettet efter indholdet af bloggen.
Holdet er fundet, og det vil blive præsenteret i næste update,
den er at finde på her siden inden særlig længe.

« Seneste Redigering: 13 Jun 2007, 21:16 af Blackhawk » Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Ny blog..
« Svar #1: 10 Jun 2007, 19:01 »

Håber det er 1860 München Opstemt
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny blog..
« Svar #2: 10 Jun 2007, 19:11 »

hmm.. fortsætter han ikke med Soton, sådan læser jeg det i hvert fald!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Ny blog..
« Svar #3: 10 Jun 2007, 19:17 »

hmm.. fortsætter han ikke med Soton, sådan læser jeg det i hvert fald!

jeg synes det er noget tvetydigt... På den ene side siger han at han fortsætter med sin Soton blog, men på den anden side skriver han noget om at han har fundet holdet? Huh
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Ny blog..
« Svar #4: 10 Jun 2007, 20:16 »

Jeg kan sige så meget, at jeg sagde op i Southampton og en ny klub er fundet. Smiley
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Ny blog..
« Svar #5: 11 Jun 2007, 15:01 »

Update #1




Manchester United




Navn:Manchester United Football Club
Kaldenavn(e): The Red Devils
Stiftet: 1878, som Newton Heath LYR FC
Stadion: Old Trafford, Manchester, England
Tilskuerpladser: 76.312
Chairman: Joel og Avram Glazer
League: Premer League
Titler: Premier League: 16 (1907-08, 1910-11, 1951-52, 1955-56, 1956-57, 1964-65, 1966-67, 1992-93, 1993-94, 1995-96, 1996-97, 1998-99, 1999-2000, 2000-01, 2002-03, 2006-07.) Champions League: 3 (1968, 1999, 2008)




Manchester United bliver altså klubben den klub jeg fortsætter i. Efter at havde været manager for Southampton i to år (opsummering følger), var det Manchester United der vandt kampen om min underskrift. Valget var ikke særligt svært at træffe, og med det spiller potentiale United har, ser jeg store muligheder for holdet. Den legendariske manager Sir. Alex Ferguson valgte underligt nok at sige op, efter en sæson der både bød på Champions League triumf og 2. plads i ligaen. Målet er derfor klart; Manchester United skal slå deres evige rivaler Chelsea og forsvarer Champions League trofæet. Til det skal truppen forstærkes, da eneste spiller indkøb har været argentinske Diego Milito fra Real Zaragoza. Af mulige indkøb, skal der først hentes en top angriber. Listen er lang, og jeg arbejder på højtryk for at sikre mig en underskrift.

Sidst men mindst vil jeg lige gentage hvad jeg skrev i sidste update. Denne blog går ikke op i layoutet (i hvert fald ikke til at starte med) men indholdet. Jeg håber i vil tage godt imod den, trods denne korte intro.




Spilinfo: Football Manager 2007, patch; 7.0.2.

Ligaer:
Danmark: Superliga
Tyskland: 1. Bundesliga
England: Premier League, The Championship, Football League One.
Italien: Seire A
Spanien: LaLiga
Holland: Æresdivision
Frankrig: Ligue Orange
« Seneste Redigering: 12 Jun 2007, 18:08 af Blackhawk » Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #6: 11 Jun 2007, 18:45 »

NB: Det skal lige siges at spillet forgår efer to sæsoner, altså i sæsonen 2008/2009 Smiley
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #7: 12 Jun 2007, 18:06 »

Update #2

Den endelige trup præsenteret.
1. september 2008

Med to nyindkøb er den endelige Manchester United trup klar. Truppen der skal forsvare et mesterskab i Champions League og sikre hjemlig æra. Efter at Edwin van der Sar valgte at trække sig tilbage efter sidste sæson og Ben Foster drog sydover til Portsmouth, ligger valget mellem Tomasz Kuszczak og Dudu Aouate (skiftet til klubben pr. 1.07.08). Det naturlige valg vil umilbart falde på Kuszczak pga. hans store evner, men Dudu er en rigtig god erstatning.

Anfører Gary Neville. En
af den gamle på holdet.

I forsvaret er eneste tilgang unge Rafael fra Fluminese (skifter pr. 10.07.08). Endnu et køb "bagom min ryg", men en udmærket spiller med stort potentiale. Umilbart ligner det en forgænger fra det foregående sæsoner med evigt unge Gary Neville på højre back, Ferdinand og Pique i midterforsvaret, men Patrice Evra tager sig af venstrebacken. En god kæde, der skal agere styrmand for holdet, og suverænt holdet ældste kæde. Hele 27,5 år i gennemsnit.

Det er på midtbanen at kampen om Premier League skal vindes, og der er vi absolut med. Ryan Giggs er i sit efterår i karrieren, men af mangel på andre snupper han pladsen på venstrekanten. Carrick og Scholes skal styre midtbanen, men det kan være en stakket frist. Med sidste minuts-indkøbet af Portos offensive midt, Anderson, mangler der kun en arbejdstilladelse før han snupper pladsen. På højrekanten brillere Cristiano Ronaldo med sine finter, og han er det 100% naturlige valg.

I angrebet er der sket lidt forandringer fra det hold i kender i dag. Da jeg overtog holdet, havde de forstærket sig med argentinske Diego Milito fra Real Zaragoza, et udmærket indkøb, men ikke godt nok. Derfor måtte jeg ud og lægge i omegnen af 200 mio. kr. på bordet for tyske Miroslav Klose. En lidt pebret pris, men Klose er også den mand der skal til. Angrebsparret bliver i første omgang Rooney/Klose, men skader mm. kan sagtens bane vej for Saha, Milito og Smith.





Ny dansk manager.
6. august 2008

Efter EM i fodbold, hvor Danmark fik en respektabel plads i kvartfinalen, valgte Morten Olsen overraskende at sige sit job op. Knap 14 dage senere kunne DBU så præsentere navnet på den nye landstræner. Huss-Hansen, der for nyligt har skiftet til Manchester United fra Southampton, har valgt at tiltræde med øjeblikkelig virkning, også selvom han står i spidsen for Manchester United. Et noget skeptisk valg, for hvordan kan det lade sige sig gøre at have 100% fokus på to mandskaber?

Formand Allan Hansen om ansættelsen; "Selvfølgelig er der en hvis risiko for at ansætte en mand, der allerede har en klub under sig, men da Huss-Hansen henvendte sig til os, var der ingen tvivl om han var den rette. Se bare på hans præstationer i Southampton. Den manager er med til at sætte nye standarter i DBU og i dansk fodbold. og han forsætter; "Vi håber at Huss-Hansen vil være med til at viderefører Mortens store arbejde i og omkring holdet, og kvalificere os til VM i Sydafrika. Alt andet må siges at være skuffende."

Dermed er der store forhåbninger til Huss-Hansen, her er hvad hovedperson selv havde at sige; "Det er en kæmpe drøm der er gået i opfyldelse. Lige siden jeg tog træner uddannelsen hos DBU har jeg drømt om at stå i spidsen for nationen. Nu er det en realitet. Selvfølgelig er der skeptisk omkring mine to jobs, men jeg tror at det kan komme mig til fordel at kende til hvordan det går rundt omkring, specielt i Premier Leauge. Til spørgsmålet om hvordan Danmark skulle nå til VM havde han denne kommentar; "Først og fremmest skal vi lige i gang, og det bliver med en meget svære kamp mod Tyskland. Derefter må vi tage en kamp ad gangen, og se hvordan det ser ud.

VM Gruppe: 1.




Næste update, bl.a.: Starten i Manchester + VM kamp mod Tyskland!

Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#2] Manchester United
« Svar #8: 12 Jun 2007, 18:31 »

Spændende med Man U, hvordan er Giggsy's stats, han må da snart synge på sidste vers  Opstemt

Held og lykke med DK, jeg håber, du vil overveje at spille med 2 angribere  Wink

Alt i alt en rigtig god update!
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #9: 12 Jun 2007, 18:50 »

Update #3

Starten på noget stort..
7. september 2008

Med tre kampe spillet ligner United allerede (og som forventet) en alvorlig bejler til det engelske mesterskab. Sidste år var Chelsea helt urørlige, måske er det United tur i år? Vi har i hvert lagt ud med 5 kampe, hvoraf 4 af dem er i ligaen. Den sidste var det præstigefulde opgør mod UEFA Cup vinderne fra Sampdoria.

Luis Saha er en skarp
mand. 3 mål i 4 kampe
er det indtil videre blev til.

I ligaen blev det til to sejre mod Liverpool og Derby. Liverpool var på forhånd udset som outsider til mesterskabet, så en sejr til United ville være behageligt. Kampen taget i betragtning var det meget fair at vi løb med pointene, men da det afgørende mål først kommer 4 min (!) inde i overtiden, kan jeg godt se grunden til at Liverpool føler sig uretfærdigt behandlet. Men mål blev der, indskiftede Luis Saha tog chancen og bragede bolden ind land ude fra. En fornem start af United. Mod Derby blev det også til tre point, da de blev nedstablet med 3-1 ude. 2*Ronaldo og Luis Saha stod for målene.

Efter de to flotte sejre kneb det gevaldigt ude mod Birmingham, men med Wayne Rooneys enlige mål efter 46. minutter var det nok til at sende os i spidsen af ligaen. En meget lige kamp, hvor vi havde marginalerne med os til sidst. Den efterfølgende kamp mod Sunderland viste Paul Scholes glimt er den fremragende boldspiller han er. Med to mål, det ene af dem på straffe, gjorde han forskellen, i en kamp United burde havde vundet større. Og så for 3 gang ud af 4 mulige scorer Luis Saha efter at være skiftet ind. 3-0 til os.




Med førstepladsen i ligaen, drog vi til Frankrig og Monaco med selvtillid op mod Super Cup opgøret mod Sampdoria. En præstigefuld kamp, med en god økonomisk bonus for vinderen. Jeg mindede spillerne om det inden pausen, og de var fuld kampklar.

Sejren var ikke til at pille ved, men undervejs Fabio Bazzani redningsmanden for Sampdoria. To gange kom vi foran, to gange udlignede Sampdoria på mål af Bazzani. Deres chancer blev dog god og grundigt skudt i sænk da Ricardinho blev udvist, og da Evra header bolden ind mellem venner og fjender er kampen reelt afgjort. Sampdoria tror på deres spinkle håb, men med 10 mand og 1 mål nede er det meget svært. Sampdoria kollapser totalt ved Uniteds fjerde mål, i øvrigt på en kontra er Giggs, og kampen kunne sagtens være endt mere end 4-2.


Kampen i tal:
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [#2] Manchester United
« Svar #10: 12 Jun 2007, 18:53 »

Spændende med Man U, hvordan er Giggsy's stats, han må da snart synge på sidste vers  Opstemt

Held og lykke med DK, jeg håber, du vil overveje at spille med 2 angribere  Wink

Alt i alt en rigtig god update!

Tak for det. Det med 2 angriber skal helt klart med i mine overvejelser, jeg har jo set din succes Thumbs Up
Her er et SS er Ryan Giggs. Man må sige fysiken ikke er hvad den har været.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#2] Manchester United
« Svar #11: 12 Jun 2007, 19:22 »

Tak for det. Det med 2 angriber skal helt klart med i mine overvejelser, jeg har jo set din succes Thumbs Up
Her er et SS er Ryan Giggs. Man må sige fysiken ikke er hvad den har været.

Hehe, mange tak og ja, jeg har haft god succes med offensiv fodbold  Wink

Nej, Giggs er ikke den hurtigste længere, men jeg skal da lige love for, at han opvejer det med hans tekniske og mentale egenskaber. Han er sgu en 1'er, den gode Giggsy.

Endnu en gang held og lykke med det bedste klubhold i verden og det bedste landshold i verden (hvis du altså spørger mig  Opstemt )
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [#2] Manchester United
« Svar #12: 12 Jun 2007, 21:01 »

Update #4

Tysker-brag i Parken.
7. september 2008

Danmark har fået en ny landstræner, hvilket også har resulteret i lidt udskiftning på holdet. Først og fremmest har der været en delt skadet spillere, som skulle erstattes. Nicklas Bendtner er på vej tilbage efter en skade der har holdt ham ude i flere måneder, og er logisk nok ikke en del af truppen. Derudover har også Michael Jakobsen været skadet, så Kasper Bøgelund er hentet ind som erstatning. Jesper Grønkjær blev i første omgang udtaget til truppen, men pga. en skade under træningen har jeg valgt at hente Jesper Bech ind. Grønkjær var oprindeligt med i min start 11'er, men nu må vi se hvordan det går. Og Martin Jørgensen er skadet.

Ellers har der også været en del fornyniger af truppen generelt. Kantspilleren Dennis Rommedahl er siet fra, til fordel for Peter Løvenkrands der har vist bedre niveau i starten af sæsonen. Desuden er Rommedahl skiftet klub, og spiller pt. kun i den tredje bedste spanske række, hvilket er uacceptabelt for en landsholdsspiller. Michael Gravgaard er og siet væk, til bekostning for Per Krøldrup. Krøldrup havde en fin sæson for Fiorentina sidste år, og er også startet godt ud i den nye. Dermed kommer truppen til at se sådan her ud:

Målmænd: Thomas Sørensen (Aston Villa), Jesper Christiansen (FCK), Jimmy Nielsen (AaB)

Forsvar: Lars Jakobsen (Nürnberg), Daniel Agger (Liverpool), Leon Andreasen (Torino), Nicklas Jensen (FCK), Per Krøldrup (Fiorentina), Martin Laursen (Aston Villa), Kasper Bøgelund (PSV), Brian Priske (Parma)

Midtbane: Christian Poulsen (Sevilla), Daniel Jensen (Heerenveen), Thomas Kahlenberg (Auxerre), Rasmus Würtz (Palermo), Jan Kristiansen (Zaragoza), Michael Silberbauer (Derby)

Angreb: Jon Dahl Tomasson (Stuttgart), Søren Larsen (Schalke), Morten "Duncan" Rasmussen (Brøndby) Jesper Bech (Esbjerg), Morten Nordstrand.



Jon Dahl scorede idag
sit må nr. 50 for Danmark

Tyskland lagde ud med højt tempo og pressede vores boldholdet, og virkede opsatte på at tage point med hjem. De kom også frem til et par store chancer, min egen Miroslav Klose havde et godt forsøg, men god refleks af Sørensen på stregen. I stedet er det så os, nærmere bestemt Jon Dahl Tomasson der scorer kampens første mål. En god stikning af Daniel Jensen og så er Jon Dahl iskold og lopper bolden over keeperen. 1-0 TIL DANMARK!

Bare ti minutter senere er den gal igen foran tyskernes mål. Kahlenberg med et hjørnespark, og ved forreste stolpe dukker Daniel Agger op og 2-0 TIL DANMARK!. Et godt mål af den unge midterforsvar.

Efter pausen kommer tyskerne ud med fornyet selvtillid, og det vare ikke mere end 30 sek. før bolden ligger inde bag Thomas Sørensen. Det var en helt blank Michael Ballack der sikkert headede Torsten Frings indlæg i kassen. 2- TIL DANMARK.

Tyskerne pressede på, og jeg var meget nervøs for om der skulle falde en udligning, og mens det ser meget svært ud, opsnapper Løvenkrands en tilfældig bold, spiller Jon Dahl helt fri og denne gang svigter han heller ikke 3-1 TIL DANMARK!. Jon Dahl 2 mål i kampen, og hans 50. i den rød/hvide trøje. En fantastisk afgørelse på en fantastisk kamp.

Kampen i tal:


« Seneste Redigering: 12 Jun 2007, 21:04 af Blackhawk » Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [#4] Manchester United
« Svar #13: 12 Jun 2007, 21:32 »

Hvorfor ingen Bendtner? Smiley
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [#2] Manchester United
« Svar #14: 12 Jun 2007, 21:36 »

Hvorfor ingen Bendtner? Smiley

Nicklas Bendtner er på vej tilbage efter en skade der har holdt ham ude i flere måneder, og er logisk nok ikke en del af truppen.
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010