home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  2 Brugere, 447 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Joga Bonito - CE Nova Esperanςa
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Joga Bonito - CE Nova Esperanςa  (Læst 7475 gange)
Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Joga Bonito - CE Nova Esperanςa
« Svar #15: 12 Jun 2007, 15:11 »

Rigtigt spændende klubvalg.. glæder mig absolut til at høre mere Smiley
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Joga Bonito - CE Nova Esperanςa
« Svar #16: 12 Jun 2007, 15:22 »

Det lyder spændende. God start, med et godt klubvalg (har engang været dem, hvor min bedste placering blev en 9. plads i den bedste brasilianske liga Opstemt). Har lige et enkelt spørgsmål: Hvordan vælger man de der ekstra DDT (eller var det DTT) filer? Kan simpelthen ikke finde ud af det! crazy
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Joga Bonito - CE Nova Esperanςa
« Svar #17: 12 Jun 2007, 15:32 »

Det lyder spændende. God start, med et godt klubvalg (har engang været dem, hvor min bedste placering blev en 9. plads i den bedste brasilianske liga Opstemt). Har lige et enkelt spørgsmål: Hvordan vælger man de der ekstra DDT (eller var det DTT) filer? Kan simpelthen ikke finde ud af det! crazy

Har downloaded "DDT-maker". Kan ikke huske om det er her eller på FMDanmark. Men derinde kan man lave de DDT filer hvor man kan loade alle spillere fra bestemte lande eller klubber. Så har jeg lavet en til Sydamerika, centralamerika, nordamerika. EU-lande, Afrika og Asien og de skal ligges ind i spillet.

Sorry, det er den ultra korte intro. Spørg eventuelt om crewet vil lave en guide.

EDIT: Hvor lang tid tog det dig at få CENE til at rykke op i 2. division?
« Seneste Redigering: 12 Jun 2007, 15:43 af Dusty78DK » Logged

DelPiero
Gæst
 
Sv: Joga Bonito - CE Nova Esperanςa
« Svar #18: 12 Jun 2007, 16:04 »

Endelig er Dusty tilbage med noget der ligner skal være en laaaaaaaang blog igen. Lad os få slåget din gamle rekord og håbe at denne blog bliver lige så eksepsionel som dine foregående.
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Joga Bonito - CE Nova Esperanςa
« Svar #19: 12 Jun 2007, 16:57 »

Hejsa Dusty!

Tror det her bliver en fed blog. Det er i hverti fald et fedt liga og klub valg du har gjort dig. Og en kanon start du har fået på sæsonen også. Glæder mig til at følge dit eventyr i Brasilien.
Logged

Vuff
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Joga Bonito - CE Nova Esperanςa
« Svar #20: 12 Jun 2007, 18:49 »

Fed blog ! Jeg er slev startet med "Moto Club", en anden brasiliansk 3 divisions klub, og man blir sgu bidt af det:D
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Joga Bonito - CE Nova Esperanςa
« Svar #21: 13 Jun 2007, 10:27 »

Endelig er Dusty tilbage med noget der ligner skal være en laaaaaaaang blog igen. Lad os få slåget din gamle rekord og håbe at denne blog bliver lige så eksepsionel som dine foregående.

Tak, tak for de pæne ord. Om den her blog bliver lang ved jeg sgu' ikke. Det kommer an på hvor svært det er at opnå resultater. Orker ikke 5 sæsoner uden CENE rykker sig nogen steder. Desuden vil jeg sige sige at min blog om Nottingham Forest ikke er død, men at jeg efter blogkonkurrencen havde lyst til at prøve en større udfordring. Derfor gik turen til Brasilien.
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Joga Bonito - CE Nova Esperanςa
« Svar #22: 14 Jun 2007, 11:06 »

En lille pokal i skabet





I statsmesterskabet Campeonato Sul-Matogrossense har der været CENE og så alle de andre. Modstandernes niveau har til tider været pinligt ringe. Det er kun Coxim og Operário, der har givet holdet kvalificeret modspil. Med en enkel taktik og fuld udnyttelse af wings er stort set alle kampe blevet vundet. Allerede inden de tre sidste kampe bliver CENE udråbt som vindere af turneringen.


Al den gode succes slider åbenbart på spillerne, for en mystisk virus/forkølelse rammer CENE i ugen op til sidste kamp i turneringen. Men heldigvis har jeg en bred trup divisionen taget i betragtning, og det lykkes mig derfor alligevel at hive en 7-0 sejr hjem mod Rio Verde på hjemmebane – på udebane vandt jeg 6-0 i sin tid. Jeg tør slet ikke tænke på hvor mange slag Rio Verde havde fået hvis både Edu og Fabianho havde været klar til kamp


Men under alle omstændigheder kan CENE glæde sig over at have fået en pokal i skabet. Det er måske en lille pokal, der ikke betyder en helvedes masse, men den kan give spillerne et boost til deres selvtillid. Med æren følger en check på 550.000 kroner og kvalifikation til næste sæsons udgave af Copa de Brazil. Åbenbart skal man i Brasilien gøre sig fortjent til at deltage i pokalturneringen.


Journalisten der udspørger mig efter sidste kamp er begejstret og overrasket, men det kan vel kun skyldes 7-0 sejren. Ved nærmere research viser det sig nemlig at det er tredje år i træk CENE vinder statsmesterskabet. Jeg sidder og bliver helt ærgerlig over at der ikke findes oprykning i statsmesterskaberne, for den turnering holdet spiller i nu, er efterhånden ved at udvikle sig til en omgang træningskampe forud for 3. division.


Til gengæld er noget af det, der virkelig har været sølle i efteråret, været tilskuertilstrømnin gen. I gennemsnit så 2503 personer holdets 7 hjemmekampe, og det er absolut ikke noget der batter på et stadion med 45.000 siddepladser. De tomme sæder og det lettere overskredne lønbudget (27.000 kroner om ugen) har resulteret i at klubkassen er gået i minus, nærmere bestemt 3.750.000 danske kroner. Jeg forventer dog at både det spillemæssige niveau og tilskuertallet vil stige når jeg om en måneds tid skal tage fat på 3. division. Det må give flere røve i sæderne og dermed penge i kassen.

Tilbage er der kun at vente til juni måned og starten på spillet om de fire oprykningspladser.

Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Joga Bonito - CE Nova Esperanςa
« Svar #23: 14 Jun 2007, 11:16 »

En go' start - Det bliver spændende når du rigtigt kommer igang med 3. division.
Mon ikke også der kommer flere tilskuere...

Det gør der jo i hvert fald, når du (helt sikkert) rykker op i 2. div.  Wink
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Joga Bonito - CE Nova Esperanςa
« Svar #24: 14 Jun 2007, 11:16 »

Klasse blog!
Logged


chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Joga Bonito - CE Nova Esperanςa
« Svar #25: 14 Jun 2007, 11:51 »

En god blog, med et spændende hold.
KUTGW.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Vuff
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Joga Bonito - CE Nova Esperanςa
« Svar #26: 14 Jun 2007, 17:36 »

Hvis jeg lige må give dig et lille råd ? Så køb "Almir". Han er en gammel angriber med 6 landskampe for Brasilien. Jeg købte ham, og han scorer 10 mål i 7 kampe og 4 MOM.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Joga Bonito - CE Nova Esperanςa
« Svar #27: 14 Jun 2007, 23:02 »

Super spændende klub og jeg har fuld tillid til at du får CENE op i tabellerne.

Held og lykke, jeg glæder mig til at høre mere  Wink
Logged

ManutdogBIF
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Joga Bonito - CE Nova Esperanςa
« Svar #28: 15 Jun 2007, 22:06 »

Lyder meget spændende, håber virkelig at det bliver til noget stort Smiley
« Seneste Redigering: 15 Jun 2007, 22:27 af ManutdogBIF » Logged

freddiem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Joga Bonito - CE Nova Esperanςa
« Svar #29: 15 Jun 2007, 23:22 »

Heh har du en kinoiser som bestyrelsesformand, måske derfor du er en af de rigeste klubber i divisionen. Kapitalismen har sku fundet sig godt til rette i østen.

Nå det var lidt OT, god blog og især klubvalg. Det er vel en af de første blogs om et sydamerikansk hold.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010