home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:38:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 592 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  06/07 sæsonen
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: 06/07 sæsonen  (Læst 3309 gange)
Rossoneris
Gæst

06/07 sæsonen
« : 09 Jun 2007, 23:43 »

Hvilken liga har været bedst? Hvilke ting slår hårdest i hukommelsen hvis man kigger tilbage?

manutd5
Reserveholdsspiller

Sv: 06/07 sæsonen
« Svar #1: 09 Jun 2007, 23:46 »

UNITED, UNITED, UNITED!

Den engelske sæson har været fantastisk!

Men samtidig har den spanske også været utrolig spændende, men det er lige så meget pga. ingen af de tre tophold(barca, real, sevilla) har været stabille nok. Det er ikke normalt for et førerhold at have tabt 8 kampe.

MLL
Manager

« Svar #2: 09 Jun 2007, 23:47 »

Den ting der slår hårdest i min hukomelse, er vores/Brøndbys lorte sæson

Tilbage på FmF Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #3: 09 Jun 2007, 23:54 »

Set fra min side:

Brøndby - Behøves vel ikke kommenteres?

Werder Bremen - Lige ved og næsten. Dårlig start efter nytår.

West Ham - Skidt sæson, som blev reddet takket været en god slutspurt

Real Madrid - Ligner kommende mestre Opstemt

Juventus - Fantatisk sæson i Serie B

AB70 - Skod sæson - overlever 2DØ takket være Silke's og Vejle' nedrykning..

Marseille - Fin sæson - Kun overgået af Lyon..

--

Af hold jeg af og til følger:

Feyenoord - Fantatisk skod sæson!

Rapids - Sæsonen er lige startet..

Celtic - Superb sæson

edit: Marseille tilføjet Thumbs Up
« Seneste Redigering: 10 Jun 2007, 00:38 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #4: 10 Jun 2007, 00:00 »

Det er vel en subjektiv diskussion... Smiley Da jeg følger den engelske vil jeg sige Premier League (Lav en vote?) Smiley..

Tanker omkring sæsonen:
-Overrasket over Man Utds sejr. Syns ikke deres hold så skræmmende ud. Slet ikke.
-Flot  debut af Reading.
-Personlig skuffelse over Liverpools, for vane efterhånden, dårlige sæsonstart.
-Man Utds tyveri af en sejr på Anfield... Gustent.
-Moritz Volz, Fulham, scorede mål nr 15000 i Premier Leagues historie.
-Paul Robinson, Målmand i Spurs, scorede fra 93 yards mod Watford...
-C Ronaldo der vandt samtlige Player Awards i England.
-Alle de mange managere som skiftede klub eller blev fyret: A Curbishley, Big Sam, C Coleman, Glenn Roeder, Stuart Pearce, Steve McClaren, Alan Pardew, Paul Jewell, Neil Warnock, David O'Leary...
-Arsenal flyttede ind på deres nye Emirates Stadium
-West Hams sensationelle transfers med Mascherano (nu Liverpool) og Tevez.
-Aston Villa, West Ham, Liverpool og nu er Newcastle også på vej til at have fået nye ejere.
-Fa Premier League skiftede navn til, tja, Premier League og fik tilmed lavet nyt logo.

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

hedengran
Reserveholdsspiller

« Svar #5: 10 Jun 2007, 00:05 »

Alle vil vel stå tilbage og tænke hvad f***** skete der lige på vestegnen.??!

Dette må vel overskygge alt andet da de fleste herinde er af danskherkomst.

Dog vil jeg personligt sige Stuttgart overrasker mig positivt, samtidig med jeg sidder med en bitter smag i munden af medfølelse til schalke.

United - Ja.. hvad kan man sige chelsea blev kun 2'er. United's 7-1 sejr i cl.

Den mest dårligt spillet cl finale til dato.!!!

Samt Næstved i 1 div. overraskede alt og alle og lå længe i toppen. Hatten af for dem, de har hverken kvaliteten el okønomisk evne til at slutte i toppen af 1 div.

Danske hold på den internationale scene. Fck hatten af for dem. Godt gået. Ob, lige ved at næsten men 100 % godkendt!

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

SirToby
Manager

« Svar #6: 10 Jun 2007, 00:33 »

God tråd.   Thumbs Up

Hvilke ting slår hårdest i hukommelsen hvis man kigger tilbage?

Det går jeg udfra, man skal svare fuldstændig ærligt på; Det er uden tvivl United præstation i Premiership. Hvilke øjeblikke, der var i denne sæson.

The Scousers i form af Everton og Liverpool blev slået fire gange. 2-0 blev vendt til 2-4 på Goodison Park og O'Shea sikrede en 1-0-sejr på Anfield i overtiden. Specielt combacket imod Everton vidner om noget ekstraordinært.

Og så er det sjældent, at man ser et hold slå Aston Villa, Manchester City, Everton, Liverpool, Tottenham, Blackburn, Bolton, Middlesbrough - hold som normalt driller - på udebane i samme sæson.

Med henblik på deres Champions League-præstation, kan man heller ikke kalde den helt ringe. 7-1-sejren over Roma er stadig ikke helt fattet inde i mit hoved. Rooneys scoring hjemme imod Milan i overtiden var også stor.

Større bliver det ikke! UNITED!

Jeg tror, at ovenstående vil overskygge alt det andet for mit vedkommende, når jeg kigger tilbage på 06/07-sæsonen. Men den bliver vel også husket for et år, hvor Inter dominerende Italien - selvom Roma var tilbage med flot spil, hvor Lyon igen, igen hentede det franske trofæ, hvor Stuttgart meget overraksende hentede tysk guld. Og meget andet...

N17
Manager

« Svar #7: 10 Jun 2007, 00:40 »

Hmm.. ja hvad kan jeg sige om sæsonen - god slutspurt, godt angrebsspil og katastrofe start mod Sevilla.. Det er de ting der er klarest i mit hovedet sådan lige omkring Spurs' sæson. Specielt en spiller som Berbatov imponerede mig i år, og så kan jeg stadig ikke glemme Ghalys - You're a cunt - stunt med at smide med en Spurs trøje fordi man spiller fucking elendigt.

Paul Robinsons svage spil til tider gør mig også skidt tilpas, men hans scoring står lysende klar. Han kommer tilbage næste sæson, og forhåbentlig får vi et stabilt forsvar med Dawson - King eller Dawson - Rocha alt efter hvor mange skader King løber ind i.

Transferen af Bale er stor, og så må vi se om han kan starte inde!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Rossoneris
Gæst

« Svar #8: 10 Jun 2007, 01:03 »

Tak for ros af min tråd !

Først og fremmes synes jeg Milan har klaret sig rigtig godt , taget i betragting af minus point. De når en hæderlig plads i Serie A, og vinder CL.

Følte ikke særlig meget med i Engelsk fodbold indtil jeg så en kamp med Man Utd. De har klaret det helt utroligt i år. Cristiano Ronaldo har været fantastik, og vandt alle player awards. Intet mindre end utroligt.

Juventus . Utrolig præstation fra deres side. Med alle odds imod sig bliver de nr. 1,  og det er rigtig godt gået må man sige.

Det gøre ondt at sige det , men hold da helt op et fantastisk Inter hold i Serie A. Prøv at tag et kig på stillingen så ved du hvad jeg mener.

Der er en masse ting at se tilbage på, og det har været et godt fodboldt år . Hurra for det!

Batigol
Manager

« Svar #9: 10 Jun 2007, 01:45 »

Serie A:

Roma og Totti - Roma havde en rigtig god sæson. De spillede flot fodbold og resultaterne talte for sig selv. Totti satte en helt ny standard for Serie A angribere, der normalt ikke er deciderede angribere, ved at score hele 26 mål. Dog endte hovedstadsklubben på en 2. plads, men kunne til gengæld løfte Coppa Nazionale trofæet efter en uovertruffen indsats i 2 kampe mod Inter.

Inter - Inters indsats var ganske enkelt sublim. Intet kunne stoppe dem og de sikrede sig mesterskabet et godt stykke tid inden det sidste fløjt for Serie A sæsonen 2006/2007 havde lydt. Hatten af for Milano-klubben der viste at de kan være med helt fremme.

Palermo - Den Sicilianske storklub gik til tider helt ned og havde et bundniveau så lavt at AB70 på en god dag kunne slå dem. Det medførte at de endte helt nede på 6. pladsen, altså et skridt tilbage i forhold til sidste års placering.

AC Milan - Et Milan-hold med en gennesmitsalder man ikke kan udtale, havde viljen og gejsten til at vise at de virkelige kunne noget. At ende på 4. pladsen efter at have startet med minuspoint, kan kun give anledning til stor beundring og massevis af klapsalver. Thumbs up, Rossoneri.

Premier League

Manchester United - Uden tvivl sæsonens helt store oplevelse. Hver gang der var tvivl om holdet nu kunne holde de gode resultater kørende, lod de sig ikke distrahere og fortsatte lige ud af landevejen. Og hvad kan man ellers sige? Good work, Sir Alex!

Cristiano Ronaldo - Her behøves jeg næsten ikke at skrive noget. Han sparkede benene væk under alle os derhjemme i sofaerne, og efterlod os med kæben på gulvet og spørgsmålet: "HVORDAN GJORDE HAN DET?". Hans tekniske brilliance hører næsten hjemme i en anden verden, og hans vilje til at vise sit værd, efter de engelske mediers angreb, kan man kun beundre

Carlos Tevez - Carlitos startede sæsonen med et chokerende skifte til West Ham, og var egentlig bænkevarmer det meste af efterårssæsonen. Men i forårssæsonen tog fanden ved ham. Han brillerede og begyndte at spille ligesom de gode gamle dage i Boca Juniors og Corinthians. For at sætte kronen på et i forvejen rigtig flot værk, reddede han West Ham fra at rykke ned, da han afgjorde den sidste kamp mod selveste Manchester United.

Alan Curbishley - Curbishleys trænerevner skal der ikke længere sættes spørgsmålstegn ved. Det var groft sagt 'Mission Impossible' han blev sendt ud på, da han accepterede trænerjobbet hos West Ham, og skulle redde dem fra nedrykning. Men det lykkedes og derfor skal Alan Curbishley have masser af kredit.

La Liga

FC Barcelona - Sikke en skuffelse det catalanske hold har været i år. Skadesramt og med slidte spillere, formåede de alligevel at holde modstanderne væk, men den sidste måneds tid er det gået ned af bakke for dem. Det har ellers været en fryd at se spillere som Eidur Gudjohnsen og Javier Saviola tage over for den skadesramte Samuel Eto'o, mens Ronaldinho også har været en kæmpe oplevelse med hans indtil videre 21 ligamål.

Real Madrid - Nægter at kommentere på deres sæson, eftersom jeg er rendyrket Barcafan!

Lionel Messi - Den lille argentiner har vist sig som det største talent fodboldverdenen længe har set. Den kun 19-årige Barcelona spiller har scoret godt med mål, og samtidig vist at når bolden klæber sig til fødderne og man er hurtig, kan man sagtens tage turen fra midten. En god portion teknik, blandet med hurtighed og overblik har givet det argentinske landsholdsidol en stor rolle hos FC Barcelonas trekløver i front.

Sevilla - Godt lavet af Juande Ramos, Christian Poulsen, Frederic Kanoute og Daniel Alves. God sæson fra dem og mesterskabet kan stadig vindes.

Getafe - Madrid-holdet har gjort et godt indtryk og det er især træner Bernd Schuster der er blevet tildelt masser af ros, for sin gode indstilling. Flot sæson fra et knapt så stort hold.

Som i måske kan se er indlæggene blevet mindre og mindre i takt med at jeg er blevet mere og mere træt Opstemt Orker ikke at skrive om Bundesligaen og Le Championat lige nu, så det må blive i morgen crazy

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010