|
niller122
|
|
heej...
jeg er Manchester United og vil gerne have en god/ung angriber... som højst koster 200 mio. er i min første sæson.
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER
|
|
|
|
|
Lenny
|
|
Hmm tjae, du har jo allerede Rooney. Efter en halv sæson får du Giuseppe Rossi tilbage fra Newcastle (udlejet) og han bliver en af spillets klart bedste angribere. Har du virkelig brug for flere lige med det samme?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
niller122
|
|
tjaa.. kunne bare godt tænke mig en ved siden af Rooney og så Rossi som udskifter...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dolle
|
|
Ellers så prøv at købe Sergio Agüero fra At. Madrid .. Han gør det godt, men er ikke sikker på du ka' få ham for 200 millioner :S
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KD_Væk
Gæst
|
|
Peter Crouch - Tevez - Fred - klose-Vis du kan ? - Podolski - Nicklas Bendter - kan ikk komme i tanker om Flere lige Pt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
niller122
|
|
okay.. mange tak
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Så må jeg lige bryde ind her, har du ikke Saha? Ham og Rooney er da et perfekt makker par!
Men hvis ikke - så synes jeg du skal tage et kig på Mame Niang, Kallon, Klose, Vucinic eller Arouna Kone!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
niller122
|
|
ved ikk om Saha er god nok til PL og starte inde... har ikk så meget erfaring med ham eller United
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Suicide
|
|
Hm... der kører en Søger spiller tråd..  Prøv den næste gang folk holder sig rimeligvis opdateret med den.. 
|
|
|
|
|
|
Sådan gøres en entré i crewet!! Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper 
|
|
|
|
|
Lenny
|
|
Vil stadig mene, at du skal kigge på andre pladser end angrebet i Man United.. Rooney er perfekt, Saha er god med Rooney og når Rossi kommer bomber han lige fra første kamp!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
Lucas Podolski er (efter min mening) den bedste angriber i spillet
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hedengran
|
|
Jeg mener at jeg plejer at kunne få klose i første sæson for 215 mil. Det er et klass indkøb, Men ellers vil jeg også tilslutte mig til du køber podolski. 
|
|
|
|
|
|
“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew
|
|
|
|
|
veddum
|
|
Synes du skal hente en mand som Huntelaar.. Han plejer at gøre det godt i den engelske liga, og du kan sagtens få ham for de penge du har. Du kan endda nok godt få ham for 100 mio.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko