home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:38:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  1 Bruger, 562 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Danske landsholds straf!!!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Danske landsholds straf!!!  (Læst 4371 gange)
Gosu_power
Landsholdsspiller

Danske landsholds straf!!!
« : 08 Jun 2007, 15:06 »

Fuck den er da latterlig, jeg synes det er alt for hårdt.
4 spilledage 250 km væk og en uden tilskuere nej nej nej.

Hvad skal der ske nu?? Sur

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

Kerm
Landsholdsspiller

Sv: Danske landsholds straf!!!
« Svar #1: 08 Jun 2007, 15:09 »

Fuck den er da latterlig, jeg synes det er alt for hårdt.
4 spilledage 250 km væk og en uden tilskuere nej nej nej.

Hvis det er straffen så synes jeg faktisk den er fair nok. Der er ingen tvivl om hvem der bærer skylden for, at tilskuerne kom på banen og det må vi alle betale for, ærgeligt, men det må bare ikke ske under en fodboldkamp og slet ikke under en international kamp.

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Zone 43
Manager

« Svar #2: 08 Jun 2007, 15:11 »

Straffes skal overstås og så skal vi komme videre Smiley

4 dage er meget og at det så skal være uden for DK (regner ikke med at Esbjerg går) er noget lort!

Straffen til trods så tror sagtens at vi kan nå den 2. plads.. Peace

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

fcm-star
Reserveholdsspiller

« Svar #3: 08 Jun 2007, 15:13 »

Synes den er lidt for hård. 4 kampe er meget, jeg synes at 2 kunne ære passende..

Arsenal!

MLL
Manager

« Svar #4: 08 Jun 2007, 15:27 »

rigtig hård straf, når man tænker på hvad Roma fik da der var en af deres fans der smed en mønt i hovedet på Anders Frisk

Tilbage på FmF Opstemt

njandersen
Gæst

« Svar #5: 08 Jun 2007, 15:29 »

Straffes skal overstås og så skal vi komme videre Smiley

4 dage er meget og at det så skal være uden for DK (regner ikke med at Esbjerg går) er noget lort!

Straffen til trods så tror sagtens at vi kan nå den 2. plads.. Peace

haha god joke!

Zone 43
Manager

« Svar #6: 08 Jun 2007, 15:32 »

haha god joke!

Jeg mener det. Seriøst.. Så langt efter er vi heller ikke + vi har vidst en kamp til gode Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7: 08 Jun 2007, 15:59 »

Vi er sikret en 2. plads, hvis vi vinder resten af vores kampe, som faktisk ikke ser så slemme ud. Spanien skal vi møde "hjemme", så jeg ser udekampen mod Sverige som den sværeste, men den er de nok sat meget op til!

Men jeg synes også at straffen er meget hård. Jeg regnede med at de enten ville sige at vi skulle spille nogle kampe uden tilskuere, men at de siger at vi skal 250km væk fra Kbh (Esbjerg bliver nok valget) og så ovenikøbet ikke må bruge tilskuere mod Lichtenstein, PLUS en både på en halv million, er da LIIIGE i overkanten for at 1 af 42.000 mennesker løb ind på banen. Ja, vel er det skandaløst, men straffen er godt nok lige i overkanten, især når man tager Danmarks renommé i betragtning. Ærgerligt, men jeg håber at det hjælper at DBU appelerer og selv kan tale sin sag.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

njandersen
Gæst

« Svar #8: 08 Jun 2007, 16:02 »

du glmmer altså også nordirland, som spiller bedre end damnark.. Og efter at nordirland er bygyndt at spille som de gør, er det her faktisk den sværeste gruppe af dem alle.. Så nej danmark vinder ikke resten af kampene.. Min mening i hvet fald..

Zone 43
Manager

« Svar #9: 08 Jun 2007, 16:09 »

1 af 42.000 mennesker løb ind på banen.

Der var nu 3-4 stk. som gjorde det Tunge

du glmmer altså også nordirland, som spiller bedre end damnark.. Og efter at nordirland er bygyndt at spille som de gør, er det her faktisk den sværeste gruppe af dem alle.. Så nej danmark vinder ikke resten af kampene.. Min mening i hvet fald..

Arh.. Så gode igen er de nu heller ikke Smiley

- Daniel Agger.

Simoni
Førsteholdsspiller

« Svar #10: 08 Jun 2007, 16:10 »

Kan ikke forstå hvorfor kampene ikke kan spilles på Aalborg Stadion. For mig at se er omtrent lige så langt til Aalborg som Esbjerg.

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #11: 08 Jun 2007, 16:13 »

Der var nu 3-4 stk. som gjorde det Tunge

Arh.. Så gode igen er de nu heller ikke Smiley

3, ikk'? Smiley

- Men de ligger stadig højere end Danmark, ikk'? Smiley

Jeg må indrømme, at jeg heller ikke ser vores chancer for særlig gode til at komme med til slutrunden, desværre..

Kan ikke forstå hvorfor kampene ikke kan spilles på Aalborg Stadion. For mig at se er omtrent lige så langt til Aalborg som Esbjerg.

Hvis det var mig som skulle vælge, ville jeg hellere tage det tyske end Ålborg eller Esbjerg. Selvom vi ikke må have nogle tilskuere kan vi da godt stille med en ordentlig arena, hvilket der kun findes tre af i Danmark, i følge mig, Parken, Brøndby og AGF.

Kerm
« Seneste Redigering: 08 Jun 2007, 16:22 af Kerm » Logged

Helvede i Nord

Zone 43
Manager

« Svar #12: 08 Jun 2007, 16:16 »

3, ikk'? Smiley

Jeg må indrømme, at jeg heller ikke ser vores chancer for særlig gode til at komme med til slutrunden, desværre..

Kerm

3-4 stk har jeg hørt Smiley

Jo, lige nu gør de, men vi har en kamp til gode (så vidt jeg lige kan huske), og vinder vi den har 2-3 point til NI og SPA, og derfor tror jeg på det Smiley

- Daniel Agger.

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #13: 08 Jun 2007, 16:17 »

3-4 stk har jeg hørt Smiley

Jo, lige nu gør de, men vi har en kamp til gode (så vidt jeg lige kan huske), og vinder vi den har 2-3 point til NI og SPA, og derfor tror jeg på det Smiley

Jamen, helt sikkert. Teoretisk kan det stadig nåes også skal man tro på det, hvilket jeg selvfølgelig også gør et eller andet sted, men alligevel.. Smiley

Kerm

Helvede i Nord

Simoni
Førsteholdsspiller

« Svar #14: 08 Jun 2007, 16:21 »

3, ikk'? Smiley

Hvis det var mig som skulle vælge, ville jeg hellere tage det tyske end Ålborg eller Esbjerg. Selvom vi ikke må have nogle skuespillere kan vi da godt stille med en ordentlig arena, hvilket der kun findes tre af i Danmark, i følge mig, Parken, Brøndby og AGF.

Kerm

Jeg er langt henad vejen enig med dig, men jeg tror ikke det kan være helt gratis at låne en af de tyske arenaer.  Men i og med at NRGI Park mfl er udelukket ser jeg Aalborg Stadion som det absolut største af de tilbageværende. Men kun hvis det  ikke er muligt at  låne et tysk stadion.

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010