home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 586 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Besiktas JK Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Besiktas JK Tråden  (Læst 8421 gange)
Besiktas JK
Ynglingespiller

Sv: Hva syns i om Besiktas JK?
« Svar #15: 10 Jun 2007, 16:02 »

HAHAHA!! Jeg var sku flad af grin efter den video!

Hvorfor var du flad af grin? Det er sku da fedt...

Eagles Fly Alone....

FCKboy
Reserveholdsspiller

« Svar #16: 10 Jun 2007, 16:22 »

Fantastiske fans Opstemt

Besiktas JK
Ynglingespiller

« Svar #17: 10 Jun 2007, 16:25 »

Fantastiske fans Opstemt

Det er ikke kun fans også fodbold holdet Opstemt vi er stærk.. Vi har Ricardinho Smiley og får nesta og helguera Peace

Eagles Fly Alone....

søgaard
Gæst

« Svar #18: 10 Jun 2007, 16:30 »

Det er ikke kun fans også fodbold holdet Opstemt vi er stærk.. Vi har Ricardinho Smiley og får nesta og helguera Peace
tror ikk helt på i kan lokke Nesta til, han har nogle år tilbage på topplan..Smiley Helguera kan jeg heller ikk se hvorfor skulle vælge Besiktas, når han kan vælge storklubber i stærkere ligaer..Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #19: 10 Jun 2007, 16:31 »

helguera

Ham må hellere end gerne få! Han er ikke så god som for få år siden Peace

Topic: Har ikke stor interesse for tyrkisk fodbold og Tyrkiet generalt Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Besiktas JK
Ynglingespiller

« Svar #20: 10 Jun 2007, 16:35 »

tror ikk helt på i kan lokke Nesta til, han har nogle år tilbage på topplan..Smiley Helguera kan jeg heller ikk se hvorfor skulle vælge Besiktas, når han kan vælge storklubber i stærkere ligaer..Smiley

Mener du at vi ikke er stor hold? Fleste af Stjernerne vælger tyrkiet for nyelig.. Hvis Besiktas vil have en spiller så får vi ham så længe vi har penge.. Og vi er sku ikke et hold som skal undervurderes vi kan stadig tage top klubber..

Eagles Fly Alone....

søgaard
Gæst

« Svar #21: 10 Jun 2007, 16:37 »

Ham må hellere end gerne få! Han er ikke så god som for få år siden Peace

Topic: Har ikke stor interesse for tyrkisk fodbold og Tyrkiet generalt Smiley
Han er måske ikk så stærk mere som han har været, men han kan da stadig klare sig hos et af topholdene i Spanien, Italien, England..Smiley

TT: Jeg tror aldrig jeg har set en kamp fra Tyrkiet, så har ikk det store kendskab til det, den eneste kamp jeg har set med et tyrkisk hoid, var nok Uefa cup finalen i Parken, hvor Galatasaray var med..Smiley

søgaard
Gæst

« Svar #22: 10 Jun 2007, 16:39 »

Mener du at vi ikke er stor hold? Fleste af Stjernerne vælger tyrkiet for nyelig.. Hvis Besiktas vil have en spiller så får vi ham så længe vi har penge.. Og vi er sku ikke et hold som skal undervurderes vi kan stadig tage top klubber..
Kan godt være i er storhold, men man ser jer ikk rigtig ude i europa for tiden, så tror jeg ikk spillere som er fast mand på deres hold som lige har vundet CL, vil skifte til et hold som ikk har opnået noget i europa de sidste par år..Smiley
Edit: hvis de vil have penge, så tror jeg mange tager til Qatar eller lignende..Smiley

Besiktas JK
Ynglingespiller

« Svar #23: 10 Jun 2007, 16:40 »

Han er måske ikk så stærk mere som han har været, men han kan da stadig klare sig hos et af topholdene i Spanien, Italien, England..Smiley

TT: Jeg tror aldrig jeg har set en kamp fra Tyrkiet, så har ikk det store kendskab til det, den eneste kamp jeg har set med et tyrkisk hoid, var nok Uefa cup finalen i Parken, hvor Galatasaray var med..Smiley

Så må du heller gå ind i youtube og søge lidt om Besiktas Wink pas på du ikke forelsker dig i dem..

Eagles Fly Alone....

søgaard
Gæst

« Svar #24: 10 Jun 2007, 16:47 »

Så må du heller gå ind i youtube og søge lidt om Besiktas Wink pas på du ikke forelsker dig i dem..
Har ikk den store lyst til det, da jeg aldrig har været vild med Tyrkiet osv, siden jeg var på ferie dernede, vi boede i en lille ferie by som havde et hold i 2.division eller sådan noget, (var ikk selv inde og se dem) men efter en kamp, sad vi inde på en hyggeligt sted og fik noget aftensmad, da der pludselig kommer omkring 300 mennesker forbi og der bliver smidt stole igennem ruderne til stedet og senere fik vi at vide det var sket 4 gange før, hvis han havde råd, ville han havde sat panserglas i, for det var næsten normal at der blev smadret ruder efter en kamp i byen.. Sådan noget tiltaler ikk mig..Smiley

Soccerpop
Gæst

« Svar #25: 10 Jun 2007, 16:54 »

Tyrkiet er et super land at tage på ferie i... I har nok valgt det forkerte sted Wink
Desuden er det jo næsten det samme hos nogen engelske fans...

søgaard
Gæst

« Svar #26: 10 Jun 2007, 16:56 »

Tyrkiet er et super land at tage på ferie i... I har nok valgt det forkerte sted Wink
Desuden er det jo næsten det samme hos nogen engelske fans...
Kan godt være, men det er bar sådan noget der giver et dårligt indtryk på landet og fodbolden dernede..Smiley

Besiktas JK
Ynglingespiller

« Svar #27: 10 Jun 2007, 17:16 »

Kan godt være, men det er bar sådan noget der giver et dårligt indtryk på landet og fodbolden dernede..Smiley

ja folk elsker og spille fodbold i tyrkiet.. Tyrkiet er ligesom Brasilien.. Men Besiktas er noget andet.. Kærligheden kan ikke forklares den skal opleves.

Eagles Fly Alone....

Besiktas JK
Ynglingespiller

« Svar #28: 11 Jun 2007, 14:24 »

http://www.youtube.com/v/z3xMlvp06MQ

Se lige den her video Opstemt Er der en anden klub der har sådan fans Peace  LADIES OF BESIKTAS <3

Eagles Fly Alone....

Gosser
Manager

« Svar #29: 11 Jun 2007, 14:25 »

Hvad med at lave denne tråd til "Besiktas tråden" Opstemt

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010