home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 761 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Har problemer med Fmfreaks.dk
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Har problemer med Fmfreaks.dk  (Læst 6021 gange)
Guldbrand
Gæst
 
Har problemer med Fmfreaks.dk
« : 05 Jun 2007, 19:50 »

Som overskriften siger, så har jeg problemer med siden...  Når jeg køre hen over de 5 kanpper/links "FMfreaks", "litteratur", "football manager", "diverse" og "FM-Scenen" så sker der intet.. Altså alle de små under menuer kommer ikke frem..  Græder

Nogen der ved hvad det kan skyldes ??  jeg bruger internet explorer, og sidder ved en ny bærbar.. Men mener ikke at jeg altid har haft det problem med mine nye bærbare computer..  Græder
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Har problemer med Fmfreaks.dk
« Svar #1: 05 Jun 2007, 19:52 »

Som overskriften siger, så har jeg problemer med siden...  Når jeg køre hen over de 5 kanpper/links "FMfreaks", "litteratur", "football manager", "diverse" og "FM-Scenen" så sker der intet.. Altså alle de små under menuer kommer ikke frem..  Græder

Nogen der ved hvad det kan skyldes ??  jeg bruger internet explorer, og sidder ved en ny bærbar.. Men mener ikke at jeg altid har haft det problem med mine nye bærbare computer..  Græder

Prøv at installere Firefox, det er en meget bedre browser, og der vil ikke forekomme lige så mange fejl, som med Explorer.. Smiley
Logged

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Har problemer med Fmfreaks.dk
« Svar #2: 05 Jun 2007, 20:23 »

det har intet at gøre med explorer i forhold til Firefox.

Endda vil jeg vove den påstand at FmF er mindst lige så hurtig på IE som på firefox hvis ikke hurtigere. Men det er ikke hvad tråden skal handle om.

Jeg aner ikke hvad løsningen er
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Har problemer med Fmfreaks.dk
« Svar #3: 05 Jun 2007, 20:37 »

Det virkede heller ikke hos mig. Jeg prøvede at hente FireFox som -Sommer- foreslog, og nu virker det hos mig. Smiley
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Har problemer med Fmfreaks.dk
« Svar #4: 05 Jun 2007, 20:38 »

Det virker fint med IE her Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Har problemer med Fmfreaks.dk
« Svar #5: 05 Jun 2007, 20:39 »

Også her. Dog kører siden ret langsomt.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Har problemer med Fmfreaks.dk
« Svar #6: 05 Jun 2007, 22:26 »

Det er skægt, hver gang der er nogen som har et problem med internetttet, så kommer FF drengene og siger "skift til Firefox", når det højest sansynligt alligevel ikke er et browser problem. FmF virker fint i IE her, og gør det sikkert også på de andre brugeres computere.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Highfarm
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Har problemer med Fmfreaks.dk
« Svar #7: 05 Jun 2007, 22:39 »

Ja jeg har heller ingen problemer med IE og har aldrig haft det
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Har problemer med Fmfreaks.dk
« Svar #8: 05 Jun 2007, 23:18 »

Det er skægt, hver gang der er nogen som har et problem med internetttet, så kommer FF drengene og siger "skift til Firefox", når det højest sansynligt alligevel ikke er et browser problem. FmF virker fint i IE her, og gør det sikkert også på de andre brugeres computere.

Enig, jeg har aldrig haft problemer med IE, det virker perfekt
Logged

schousboe
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Har problemer med Fmfreaks.dk
« Svar #9: 16 Sep 2007, 15:33 »

Jeg kan ikke downloade FreakUp 1.7, er jeg den eneste der har det problem eller er linket forældet på én eller anden måde??
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Har problemer med Fmfreaks.dk
« Svar #10: 16 Sep 2007, 15:45 »

Jeg kan ikke downloade FreakUp 1.7, er jeg den eneste der har det problem eller er linket forældet på én eller anden måde??

De har haft lidt problemmer med serveren de seneste par dage og du kan på forsiden under nyheder se hvad de været oppe og slås med, bla også div links til downloads... så det kan være dit problem...
Logged

schousboe
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Har problemer med Fmfreaks.dk
« Svar #11: 16 Sep 2007, 16:36 »

Okay, tak. Så må man jo væbne sig med tålmodighed! Smiley Nogen, der ved, hvor længe der vil gå, før det hele igen kører? Har ikke kunne finde dét nogen steder...
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Har problemer med Fmfreaks.dk
« Svar #12: 16 Sep 2007, 16:40 »

Det er skægt, hver gang der er nogen som har et problem med internetttet, så kommer FF drengene og siger "skift til Firefox", når det højest sansynligt alligevel ikke er et browser problem. FmF virker fint i IE her, og gør det sikkert også på de andre brugeres computere.

(Gammelt indlæg, I know, men stadig)

Det er sjovt, at det så alligevel virker, når man skifter til FF:

Det virkede heller ikke hos mig. Jeg prøvede at hente FireFox som -Sommer- foreslog, og nu virker det hos mig. Smiley

 Forlegen Forlegen Forlegen Forlegen Forlegen Forlegen
Logged

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Har problemer med Fmfreaks.dk
« Svar #13: 16 Sep 2007, 16:45 »

Men det er jo nok mere nogle indstillinger i IE, der er problemet eftersom det virker hos langt den største del af IE brugerne. Jeg har begge dele og synes faktisk at fmf virker hurtigere i IE end i FF.
Logged

schousboe
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Har problemer med Fmfreaks.dk
« Svar #14: 16 Sep 2007, 17:06 »

Men det er jo nok mere nogle indstillinger i IE, der er problemet eftersom det virker hos langt den største del af IE brugerne. Jeg har begge dele og synes faktisk at fmf virker hurtigere i IE end i FF.

Hvilke indstillinger er dét så?? Virkelig irriterende, hvis det er noget, man selv kan gøre noget ved, men ikke ved hvordan... Huh
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010