home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 684 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Inter taktik
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Inter taktik  (Læst 525 gange)
Emillionaire
Gæst

Inter taktik
« : 05 Jun 2007, 12:45 »

hej alle Fm Freaks

jeg tænkte på om vi ikke skulle lave en topic med Inter taktik og det har jeg så gjort

så herinde kan man så vise ens taktik eller skrive om den som man havde succes med sit Inter hold

jeg ville lige starte med et spørgsmål: hvordan skal Zlatan's spillerinstuktioner være? for han skyder næsten altid ind på målmanden eller over og spiller aldrig bolden

venlig hilsen Emillionaire

zadix
Juniorspiller
**

Sv: Inter taktik
« Svar #1: 05 Jun 2007, 15:20 »

jeg har været Inter en enkelt gang, og der spillede Zlatan da som en drøm  Smiley

Jeg mener jeg havde ham til at "hold up ball", rykke fremad ofte, løbe med bolden ofte, skyde udefra sjældent og lave stikninger + indlæg ofte - og sidst men ikke mindst havde han rimelig høj kreativ frihed...

Håber det hjælper?  Thumbs Up

Emillionaire
Gæst

« Svar #2: 05 Jun 2007, 15:40 »

jeg har været Inter en enkelt gang, og der spillede Zlatan da som en drøm  Smiley

Jeg mener jeg havde ham til at "hold up ball", rykke fremad ofte, løbe med bolden ofte, skyde udefra sjældent og lave stikninger + indlæg ofte - og sidst men ikke mindst havde han rimelig høj kreativ frihed...

Håber det hjælper?  Thumbs Up

ja, han spillede også fremragende for mit Inter hold i første sæson men så er han gået hen og brænde meget

Emillionaire
Gæst

« Svar #3: 05 Jun 2007, 15:42 »

et spørgsmål til: hvad er jeres bud på en holdinstruktion til en 4-4-2 med Inter?

zadix
Juniorspiller
**

« Svar #4: 05 Jun 2007, 16:02 »

hvilke spillere har du?

Emillionaire
Gæst

« Svar #5: 05 Jun 2007, 16:30 »

hvilke spillere har du?

du får lige et ss af førsteholdet: http://img186.imageshack.us/my.php?image=interholdetgg7.png

på reseve holdet har jeg spillere som Bojan, Antonio Cerrajero og Iago

og den første januar 07 kommer Giovanni Dos Santos til klubben

Emillionaire
Gæst

« Svar #6: 05 Jun 2007, 16:32 »

tusinde tak for hjælpen Zadix

Zlatan scorede lige fire mål i en Coppa Italia kamp og det var den første kamp indtil videre hvor jeg bruger de instruktioner du gav mig

zadix
Juniorspiller
**

« Svar #7: 05 Jun 2007, 16:44 »

tager jeg helt fejl hvis jeg tror din favorit opstilling ser sådan ud:

Toldo
Maicon - Cordoba - Samuel - Grosso
Stankovic - Nani - Viera - Maxvell
          Adriano - Zlatan

for så ville jeg umiddelbart sige at skulle spille lidt direkte med højt tempo, din defensive linje skal måske ligge lidt lavt, og så skal viera sjældent løbe fremad og Nani skal nogen gange...

PS. at Zlatan scorer 4 mål i en kamp er nok ikke kun pga. mit råd  Grin
« Seneste Redigering: 05 Jun 2007, 16:48 af zadix » Logged

Emillionaire
Gæst

« Svar #8: 05 Jun 2007, 17:10 »

tager jeg helt fejl hvis jeg tror din favorit opstilling ser sådan ud:

Toldo
Maicon - Cordoba - Samuel - Grosso
Stankovic - Nani - Viera - Maxvell
          Adriano - Zlatan

for så ville jeg umiddelbart sige at skulle spille lidt direkte med højt tempo, din defensive linje skal måske ligge lidt lavt, og så skal viera sjældent løbe fremad og Nani skal nogen gange...

PS. at Zlatan scorer 4 mål i en kamp er nok ikke kun pga. mit råd  Grin

næsten rigtigt plejer at bruge Figo ude på højre fløjen men min Assistent siger altid at jeg skal bruge Adrinao ude i ventre og Zlatan ude i højre - men ellers rigtigt  Wink

Emillionaire
Gæst

« Svar #9: 05 Jun 2007, 17:15 »

hvad med de sidste indstillinger som foreksempl spilfordeler, hvor afleveringerne skal hen og targetman og hvis med targetman så hvor han skal have boldene?

zadix
Juniorspiller
**

« Svar #10: 05 Jun 2007, 17:25 »

altså det er jo meget op til den enkelte, når jeg selv spiller direkte, bruger jeg som regel altid afleveringer over begge fløje...

Hvad angår en Targetman så har jeg dårlige erfaringer med det, jeg synes tit holdet spiller for mange bolde op til targetman'en, og det ødelægger det flotte fodbold jeg gerne vil have mine hold til at spille  Grin så jeg synes ikk du skal spille med en targetman - skulle det enedelig være, ville jeg nok spille bolden i fødderne på Adriano...
Jeg har heller ikk sagt noget om "closing down", og det er egentlig ret vigtigt. Jeg er en stor tilhænger af et aggressivt pres, dvs. at closing down skal være mellem 15 og 20 alt efter hvor god din modstander er til at kombinere...

Var det, det du skulle bruge?  Rullende Øjne

Emillionaire
Gæst

« Svar #11: 05 Jun 2007, 17:31 »

altså det er jo meget op til den enkelte, når jeg selv spiller direkte, bruger jeg som regel altid afleveringer over begge fløje...

Hvad angår en Targetman så har jeg dårlige erfaringer med det, jeg synes tit holdet spiller for mange bolde op til targetman'en, og det ødelægger det flotte fodbold jeg gerne vil have mine hold til at spille  Grin så jeg synes ikk du skal spille med en targetman - skulle det enedelig være, ville jeg nok spille bolden i fødderne på Adriano...
Jeg har heller ikk sagt noget om "closing down", og det er egentlig ret vigtigt. Jeg er en stor tilhænger af et aggressivt pres, dvs. at closing down skal være mellem 15 og 20 alt efter hvor god din modstander er til at kombinere...

Var det, det du skulle bruge?  Rullende Øjne

ja, tak for hjælpen

zadix
Juniorspiller
**

« Svar #12: 05 Jun 2007, 17:48 »

bare i orden...

Du må meget gerne skrive, hvordan det går, når du har fået spillet nogle kampe  Smiley

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010