home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1411 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Randers FC hesten ridder igen
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Randers FC hesten ridder igen  (Læst 1469 gange)
FC07
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Randers FC hesten ridder igen
« : 04 Jun 2007, 11:13 »

Fodboldklubben Randers FC

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Så er det min tur til at starte en ny og spændende blog for jer allesammen..

Jeg har læst nogle forskellige blogs som jeg er inspireret af, og nu vil jeg gerne starte en selv..

Denne gang er det om fodboldklubben Randers FC, som ligger i den danske super liga.

Jeg vil starte blogen imorgen aften.. Håber i vil give den en chance  kan love der er ambitioner og ingen snyd   



Gå ikke glip af imorgen aftens start på et nyt eventyr mod de gode gamle tider i 72-73
Logged

queencastle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Randers FC hesten ridder igen
« Svar #1: 04 Jun 2007, 11:17 »

Spændende glæder mig til se om du får lavet bedre resultater end jeg har gjort med Randers  Cool
Logged



Læs min blog Randers FC

FC07
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Randers FC hesten ridder igen
« Svar #2: 04 Jun 2007, 11:21 »

Randers FC ny æra

I sidste sæson valgte Randers FC tidligere manager Lars Olsen, at forlade posten midt i sæsonen. En frygtelig situation, som efterladte fansene uvidende omkring deres hold fremtidige præstationer.

Karsten Johansen imponerede i den grad i slutspillet

Den opgave påtog assistentmangeren Peter Estrup sig at løse, efter mange overvejende bud i vinterpausen 05/06.

Han skulle vise sig at blive guld værd.....

Randers FC sluttede som nr. 2 i den Danske 1 divison, som udløste en plads til super ligaen.
Randers FC som også var i pokale finalen to det længste strå, og vandt fortjent ved mål af bomberen Karsten johansen









-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lars Olsen siger op


Efter en halv fantastisk sæson med massere af spændende kampe, vælger Lars Olsen at opsige sin post som manager, for derefter at fortsætte sit tidligere arbejde som manager for klubben OB. Der hersker nu mange spekulationer op, hvem der skal være Randers FC nye manager.
Logged

FC07
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Randers FC hesten ridder igen
« Svar #3: 04 Jun 2007, 11:35 »

Pressemøde 25 Juni 2006



Det er i dag den 25 Juni. Udenfor skinner solen på de mange folk som lige har fåde ferie. Inde i presselokalet på Essex park er flere pressefolk rejst helt fra hovdestaden København, for at idag at kunne være med på et spændende pressemøde, som nok indebærger en udnævnelse af en ny manager.

Med det samme dukker bestyrelse formanden Torben Hansen op,
sammen med direktøren Jakob Nilsen, og så et ukendt ansigt som ikke er set på Essex Park før.

Torben Hansen og Jakob Nilsen starter pressemødet























Jakob Nilsen:
Først vil jeg gerne takke jer alle for at komme. Vi har flere punkter på programmet som jeg gerne vil gennemgå under denne time.

1. Ny ansættede manager.
2. Konklusion af sidste sæson samt forventning til kommende.
3. Økonomi, budget samt lign.

Jakob Nilsen:
Det er i dag mig en ære at byde Jesper Lind velkommen som vores nye manager.
Jesper har erfaring som træner i Hornbæk SF, og samtidig haft forbindelse til os gennem hans tidligere job. Bestyrelsen og jeg mener det er det rigtige valg at ansætte Jesper Lind, da han er en meget talent ung træner, som kender det meste af vores klub i forvejen, og som også har kontakt til nogle af vores spillere,som gør det mindre kaosisk for vores trup i starten med en ny manger, efter de mange udskiftninger på posten i vore klub. Jeg vil nu give ordet til vores nye mand.

Jesper:
Jeg takker mange gange, både for ordet men trodsalt for den fulde støtte jeg er blevet modtaget af jer med. Jeg glæder mig meget til at vise jer fans ny fantastisk fodbold i Randers FC i den kommende sæson, og håber på jeres fulde støtte. Jeg vil love nye trænere og spillere til Randers FC i den kommende tid.
Så har jeg også påtaget mig ansvaret for at fortælle jer lidt om bestyrelsen og mine ambitioner den kommende sæson. Jeg kan formode at sidste sæson trods alt efter en noget turbulent udskiftning på min post gik godt, og jeg lover ikke at rende nogle steder hen fra jer, så denne sæson kan i tage det helt roligt. Den kommende sæson har bestyrelsen og jeg blevet enig om at vores primært mål er at kæmpe bragt om ikke at rykke ned. Hvis vi får en god start og ligger med  blandt de foreste i fæltet eftyer 5-6 kampe vil vi opjustere en del i vores mål. Jeg håber dette er nok i første omgang for jer. Jeg er meget glad for at kunne skrive under på min nye 1-årig manager kontrakt med Randers FC.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tid til spørgsmål:

Vi vil gerne høre lidt om hvorfor de påtrog dem jobbet på Essex Park Mr. Lind?
Jeg vil først og fremmest sige at min kærlighed til klubben var en af hovedårsagerne til at jeg valgte at takke ja da jeg fik tilbudet, og så gør det ikke noget oveni at Randers FC er den dejligste by i Danmark 

Vi har hørt lidt om bestyrelsens mål, hvad med dine egne personlige?
Jeg vil meget gerne rykke Randers FC op i første sæson til en midt placering, men jeg ved det vil blive meget hårdt, både personligt og arbejdsmæssigt

Pressen tager en masse billeder af Jesper Lind, som nok skal bruges til den Danske fodboldavises forside, med overskiften: Ny spjøs manager med vanvitige fantasier.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jesper:
Jeg takker for jeres fremmøde

Torben Hansen: Det er mig en ære at slutte af med at meddele at vores samlede budget er på 10 mio kr. og hvor 350.000 kr. vil blive til rådighed til Mr. Lind samt 80 % oveni af spillersalg.

Logged

KD_Væk
Gæst
 
Sv: Randers FC hesten ridder igen
« Svar #4: 04 Jun 2007, 11:56 »

Tror det bliver en go Blog
Logged

Sehested47
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Randers FC hesten ridder igen
« Svar #5: 04 Jun 2007, 11:59 »

Men syntes der mangler billeder. Smiley
Logged

Hvad skal der stå her? Rullende Øjne

queencastle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Randers FC hesten ridder igen
« Svar #6: 04 Jun 2007, 12:46 »

En lille rettelse - han hedder Jakob Nielsen ikke Nilsen funny
Logged



Læs min blog Randers FC

azzic
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Randers FC hesten ridder igen
« Svar #7: 04 Jun 2007, 14:34 »

Men syntes der mangler billeder. Smiley

vil give ham ret der mangler nogle billeder men ellers godt
Logged

m-jessen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Randers FC hesten ridder igen
« Svar #8: 04 Jun 2007, 15:18 »

Synes måske lige du skulle rette overskriften til "Randers FC hesten rider igen".
Uden dobbelt D, da jeg tror det er hvad der er tale om.  Peace
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010