home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 672 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hjæælp Til liverpool taktik
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Hjæælp Til liverpool taktik  (Læst 3769 gange)
molle
Landsholdsspiller

Sv: Hjæælp Til liverpool taktik
« Svar #15: 22 Jun 2007, 18:49 »

- jacob1988

sikke du er skarp i munden

Han spørgsmål er jo ikke "hey, tror i jeg snyder!?!". Han spørger om taktik til sit hold og ikke andet  Peace
« Seneste Redigering: 22 Jun 2007, 18:51 af molle » Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #16: 22 Jun 2007, 18:57 »

Først vil jeg nok sige hvad er der fedt i at snyde sig til alle de spillere du har der? for messi er umulig at få med mindre du vinder alt og dels kræver det virkelig mange penge at få de spillere.
Brug det hold de har med de spillere. På hjemmebane skal du bruge bademesterens taktik da den er virkelig god med gerrard på offensiv midt og xabi defensiv.
på udebane bruger du en alm 4-4-2 da man ikke skal spille for offensiv på udebane.
De har også godt af og have 2 forskellige opstillinger.
håber det kan hjælpe. men lad være med at snyd dig til spillere fremover for så bliver det kedeligt at spille det

Hvorfor kan det ikke lade sig gøre? Min erfaring med Liverpool, er at de har ekstremt mange penge når man er et par sæsoner ind i spillet. Samtidigt har han jo også solgt bl.a. Gerrard og Alonso, og hentet en del på fri transfer. Måske du lige skulle tænke dig om inden du svinder ham til

Blackhawk

Ramsdal
Gæst

« Svar #17: 22 Jun 2007, 19:02 »

da der ikke nogen af de spillere der er sindsyg dyre andet end Messi? og tit med de spanske spillere har de en frikøbsklausul som nogle gange er lav?, man kan tit købe Gago og Marcelo for 60-70 millioner efter en sæson. såe intet med snyd at gøre da,. han har lagt screenshots ind i en anden tråd hvor han viser indkøb og salg. Så lad være med at anklage folk Smiley

mht. til din taktik synes jeg at du bare skal forsøge dig frem. Måske var der en taktik der virkede for dig tidligere?, gå tilbage til den og bare spil den ind. Tit er holdet meget ustabilt når  man laver så mange nye indkøb.

jacob1988
Ynglingespiller

« Svar #18: 23 Jun 2007, 16:20 »

da der ikke nogen af de spillere der er sindsyg dyre andet end Messi? og tit med de spanske spillere har de en frikøbsklausul som nogle gange er lav?, man kan tit købe Gago og Marcelo for 60-70 millioner efter en sæson. såe intet med snyd at gøre da,. han har lagt screenshots ind i en anden tråd hvor han viser indkøb og salg. Så lad være med at anklage folk Smiley

mht. til din taktik synes jeg at du bare skal forsøge dig frem. Måske var der en taktik der virkede for dig tidligere?, gå tilbage til den og bare spil den ind. Tit er holdet meget ustabilt når  man laver så mange nye indkøb.

så vidt jeg kunne se på det årstal han var nået til var det år 2008. ergo det hold der kan ikke lade sig gøre. og dels vil messi ikke til liverpool i de første år af spillet. kun hvis man vinder alt.
dels at sælge agger til 300 lyder rimelig urealistisk efter 2 sæsoner.

molle
Landsholdsspiller

« Svar #19: 23 Jun 2007, 16:28 »

Hvad nu hvis han vandt ligaen og CL første år?

Næste du trykker quote, så skriv dit indlæg efter "/quote]". Så kan nemmere se hvad du har skrevet og hvad du citere  Smiley  Peace

jacob1988
Ynglingespiller

« Svar #20: 23 Jun 2007, 23:41 »

Hvad nu hvis han vandt ligaen og CL første år?

Næste du trykker quote, så skriv dit indlæg efter "/quote]". Så kan nemmere se hvad du har skrevet og hvad du citere  Smiley  Peace

Fair nok hvis han vandt det første år men så burde han også have taktikken og ikke ligge nr 18 i sæsonen efter.
desuden er messi rimelig dyr.
og smmen med den andre spillere så som van der vaart og hvem der nu ellers er, er det umulig at få så mange penge til liverpool.
kun ganske få af de spillere er på fri transfer de første sæsoner.
Det er umuligt uden at snyde det der.
jeg har givet mit råd til taktik til ham. så må han bruge det eller lade være

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010