home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1176 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour De France 2007
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 63 Udprint
Forfatter Emne: Tour De France 2007  (Læst 128262 gange)
JonasP3
Reserveholdsspiller

Sv: Tour De France 2007
« Svar #540: 20 Jul 2007, 23:07 »

Hvem faen skal man tage ind på sit Dr'hold i stedet for Rasmussen . for har Evans,Contador,Klöden,Vinouk. ,Valverde og dem ..

Chelidze90
Gæst

« Svar #541: 20 Jul 2007, 23:10 »

Minder lidt om Rio Ferdinans sag dengang hvor han ikke mødte op.

Omkring doping, så tror jeg aldrig at man vil komme den til livs, selv på CSC har der været doping inden Bjarne begyndte at gøre noget ved det, hvis alle som tog det ville blive knaldet, ville der ikke være så mange tilbage er jeg bange for

Metsu1
Manager

« Svar #542: 20 Jul 2007, 23:18 »

Det er sgu synd for Kyllingen, at det skal frem lige nu.

Han har kørt i gud ved hvor mange år og så har han glemt at sende to breve ind om, hvor han befinder sig og så er man pludselig stemplet som dopingsynder....... ... Det er sgu for tyndt,

En sidste ting, hvpr kalder ham Lars Werge sig for cykel ekspert, han er da kun ude på at ødelægge sporten med alle hans latterlige holdninger. Han går igen forrest, når der skal svines http://tour.tv2.dk/article.php/id-7643964.html

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #543: 20 Jul 2007, 23:27 »

Hvis jeg fik lov til at udfolde mine synspunkter omkring Werge, så kom jeg nok i kambollage med loven.. Men han er godt nok idiot af karakter, han skulle ha en kløpind op et vidst sted.

For mig og se, så ynder han og slagte folk i medierne (sådan er EB jo anyways) Men han først og fremmest aner han intet om sporten, og det meste af det han siger er uden belæg. Han var også ude efter Bjarne. Han opfordrede Bjarne til at så frem ( meget uforskammet)Det han så gjorde det, så skældte og smældte han ud over Bjarne, som om han var overrasket. Han ser kun negative ting i sporten, og det er lønagtigt og heller ikke det man har brug for.

Hvis jeg så Werge i byen, så kunne jeg godt lære ham nget Ninja, den lille..

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #544: 20 Jul 2007, 23:37 »

Spansk radio siger nu, at Rasmussen er blevet testet positiv for doping på Tignes etapen. Det skal der nu ikke ligges for meget i, for hvis dette havde været sagen, havde spansk radio næppe hørt det allerede.
Derudover påstår en tidligere mountainbikerytter, at Rasmussen havde bedt ham om at fragte doping.

Jow jow, problemerne hober sig op, så snart man kommer i gult.  crazy

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #545: 20 Jul 2007, 23:42 »

Når man ser det på afstand er det næsten til at tude oer, bare se på de sidste års vindere, samtilige ryttere var dopet, eller er under meget kraftig mistanke Skuffet
2006   Floyd Landis   USA   
2005   Lance Armstrong   USA   
2004   Lance Armstrong   USA   
2003   Lance Armstrong   USA   
2002   Lance Armstrong   USA   
2001   Lance Armstrong   USA   
2000   Lance Armstrong   USA   
1999   Lance Armstrong   USA   
1998   Marco Pantani   Italy   
1997   Jan Ullrich   Germany   
1996   Bjarne Riis   Denmark
1995   Miguel Indurain   Spain
1994   Miguel Indurain   Spain
1993   Miguel Indurain   Spain
1992   Miguel Indurain   Spain
1991   Miguel Indurain   Spain

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #546: 21 Jul 2007, 00:52 »

I øvrigt var Werge helt ude i hampen, under interviewet i går ( i aftes) Rasmussen får et spørgsmål om, hvordan han forbereder sig. Det er jo naturligvis en længere forklaring, og det har han jo ikke tænkt sig at uddybe, da han det ville tage et par timer at forklare hvad han spiser, hvornår han træner osv. Det kan godt lyde som om jeg overdriver, men man kender Kyllingen som en minutiøs og meget proffessionel rytter, som af den grund har et meget omfattende træningsprogram, og det var altså ikke et fordrag i hvordan man træner.

Werge mener så, at det er fordi han skjuler noget. I princippet kunne Michael fylde Journalisterne med noget helt forkert, for de kender jo ikke til hans træningsmetoder - og de tjekker dem nok heller ikke. Men hvis det var, at kyllingen var dopet, så ville han nok ikke unødigt sidde og mistænkeliggøre sig selv. Hvis han var dopet, og skulle opretholde en løgn, så ville han nok være så dum at gøre det samme som Bjarne. Lad os nu bare tage det danske fodboldlanshold. Deres sidste træning inden en landskamp er for det meste lukket - skal de så lige ha et skud inden kamp eller hvad? Nej det er jo bare almindelig praksis inden for sportsverdenen, at man skjuler sine fifs, og ikke et udtryk for snyd.

Det jeg mener er, at Werge ikke konkludere det han gør. atleterne skal stå til rådighed for kontrolanterne, men de skal altså ikke stå til rådighed for medierne, og når man så ikke gør det, så betyder det jo ikke at man har noget at skjule mht. doping. Desuden kan det være at han bruger nogle fif, som andre ikke skal kende.

Endnu engang: Werge du er en stor fejl! Flyt ud i ødemarken!

DeBuur
Manager

« Svar #547: 21 Jul 2007, 11:39 »

Om Werge er en idiot........ det vil jeg være usagt.... men de folk der køber Ekstra Bladet ER......

Kyllingen er i den gule trøje.......... Stapelton fra T-Mobile fortæller at kyllingen var smidt hjem fra Touren hvis han kørte for dem - Brian Holm har klart tilkendegivet hans mening om sagen og han er sjovt nok også ansat på T-mobile..... mon ikke alle disse doping rygter m.m kun kommer fordi Kyllingen er i gult...... en masse latterlige idioter går efter deres 15 min Fame ........... MEN Kyllingen har dummet sig....... og jeg håber at balladen kun sætter ham ekstra op............... dagens top 3 bliver Wiggins-Klöden-Cancellara - god tour  Thumbs Up

YNWA

United-styrer
Gæst

« Svar #548: 21 Jul 2007, 11:56 »

Om Werge er en idiot........ det vil jeg være usagt.... men de folk der køber Ekstra Bladet ER......

Kyllingen er i den gule trøje.......... Stapelton fra T-Mobile fortæller at kyllingen var smidt hjem fra Touren hvis han kørte for dem - Brian Holm har klart tilkendegivet hans mening om sagen og han er sjovt nok også ansat på T-mobile..... mon ikke alle disse doping rygter m.m kun kommer fordi Kyllingen er i gult...... en masse latterlige idioter går efter deres 15 min Fame ........... MEN Kyllingen har dummet sig....... og jeg håber at balladen kun sætter ham ekstra op............... dagens top 3 bliver Wiggins-Klöden-Cancellara - god tour  Thumbs Up

Wiggins på så lang en etape? Han skal helst have en fire km lang strækning. Jeg tror næppe, at han kan blande sig på en enkeltstart, der er 55 km lang. Jeg tror, at Klöden vinder foran Cancellara.

United-styrer
Gæst

« Svar #549: 21 Jul 2007, 12:11 »

Wiggins på så lang en etape? Han skal helst have en fire km lang strækning. Jeg tror næppe, at han kan blande sig på en enkeltstart, der er 55 km lang. Jeg tror, at Klöden vinder foran Cancellara.

Wiggins i mål i bedste tid - 42 sek. hurtigere end Leif Hoste. Jeg vil mene, at man bør give en rytter som Hoste mere baghjul på en 54 km lang enkeltstart i TdF, hvis man skal vinde etapen.

absalonsen
Gæst

« Svar #550: 21 Jul 2007, 12:19 »

Har spillet på dette:

Klöden vinder odds 3

Klöden over Cancellara odds 2.06

Guiterrez over Millar odds 2.10

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #551: 21 Jul 2007, 12:24 »

Hvor meget har du lagt i puljen Absa?

absalonsen
Gæst

« Svar #552: 21 Jul 2007, 12:26 »

En flad 50'er på hver.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #553: 21 Jul 2007, 12:31 »

Ok Opstemt

PaulyLong
Reserveholdsspiller

« Svar #554: 21 Jul 2007, 12:32 »

Kyllinge skal ha ro..... hvad er det da for en stemming vi har pisket op her i landet det er sku skrækkeligt  vi har en mand der en chance for at komme på podiet i Paris  og ja   den gamle Jantelov   vi hakker ham ned  og verdens pressen er over ham som grippe   det er sku flovt

Chelsea FC

Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 63 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010