home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:19:31 g00n Blogs Minimalistic 2020
14 Apr 2025, 19:43 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
17 Mar 2025, 09:49 Fand23 Baren cykeltøj/cykelbutikker
Antal Registrerede Brugere: 23557
  0 Brugere, 644 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GlitchGleam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour De France 2007
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 63 Udprint
Forfatter Emne: Tour De France 2007  (Læst 142619 gange)
JonasP3
Reserveholdsspiller

Sv: Tour De France 2007
« Svar #450: 18 Jul 2007, 22:35 »

Svær etape imorgen  .. Bliver det en etape for udbryderne eller bliver det en sprinteretape .. ?   Selv tror jeg det bliver en sprinteretape, da det er den sidste flade etape i et par dage .. Så sprintenre viser ejg nok lige inden det begynder at gå op igen incl. enkelstarten på lørdag .. Så måske en Thor Hushovd som vinder imorgen (:
« Seneste Redigering: 18 Jul 2007, 22:37 af JonasP3 » Logged

LosCules
Gæst

« Svar #451: 18 Jul 2007, 22:38 »

Svær? Den er jo helt flad. Jeg tror selv på, at det bliver en etape, hvor et udbrud får lov til at komme hjem.. Jeg tror, at Voigt er lidt sur over ikke at have fået etapesejren, så han vil angribe igen, hvis han har kræfterne, men det er så en lidt mere usikker en. Ellers er der Flecha, Wegmann, Schumacher eller måske Kurt-Asle.. Jeg tror en af dem kommer i et udbrud i morgen.

United-styrer
Gæst

« Svar #452: 18 Jul 2007, 22:38 »

Der er udgået så mange sprintere, at det efterhånden er ganske få hold, der har interesse i at indhente et udbrud, og samtidig er folk allerede ved at være møre, efter at de har rundet alperne. Jeg tror, at endnu et udbrud holder. Det må være Zabriskies tur til at prøve lykken for Team CSC's vedkommende. Dog kandiderer Kurt-Asle også.

JonasP3
Reserveholdsspiller

« Svar #453: 18 Jul 2007, 22:42 »

der er Boonen,Bennati,Zabel,Förster,Chavanel,Hushovs, Hunter, Eisel, Ventoso,Isasi Sgu stadig gode sprintere tilbage .

JonasP3
Reserveholdsspiller

« Svar #454: 18 Jul 2007, 22:48 »

Svær etape imorgen  .. Bliver det en etape for udbryderne eller bliver det en sprinteretape .. ?   Selv tror jeg det bliver en sprinteretape, da det er den sidste flade etape i et par dage .. Så sprintenre viser ejg nok lige inden det begynder at gå op igen incl. enkelstarten på lørdag .. Så måske en Thor Hushovd som vinder imorgen (:
Ja , du ved.. Svær at forudse . Det jeg mente med det Smiley

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #455: 18 Jul 2007, 22:52 »

Der er udgået så mange sprintere, at det efterhånden er ganske få hold, der har interesse i at indhente et udbrud, og samtidig er folk allerede ved at være møre, efter at de har rundet alperne. Jeg tror, at endnu et udbrud holder. Det må være Zabriskies tur til at prøve lykken for Team CSC's vedkommende. Dog kandiderer Kurt-Asle også.

Zabriskie skal ingen steder. Han er CSC' tredje mand, og selvom han ikke har kørt godt i bjergene, så er det stadig hans tærren, og han skal ikke ud og spilde kræfter på sådan en etape. Det er derfor O'Grady, Voigt og Arvesen er udtaget - det er dem, der er lykkeridderne, og det står fast. Arvesen og Voigt er de eneste, der kan komme afsted i morgen - og formentligt også Cancellara. I så fald er der garanti for at det holder hjem Shockeret). Jeg nægter at tro på, at dette bliver ændret :-)

Om det bliver et udbrud eller ej, ved jeg ikke helt. Milram, FDJeux, Lampre, Credit Agricole og delvist Lotto har vel alle interesse i at hente udbruddet. Men omvendt henter de det jo heller ikke, hvis de har en mand afsted. Jeg tror dog udbruddet holdet hjem, og jeg tror, at Corioni fra Lampre vinder foran KURT ASLE!!

Svær? Den er jo helt flad.

Gør det etapen lettere? Folk, der er dernede, siger at det bliver ekstremt meget side- og modvind, hvorfor den naturligvis er svær.

der er Boonen,Bennati,Zabel,Förster,Chavanel,Hushovs, Hunter, Eisel, Ventoso,Isasi Sgu stadig gode sprintere tilbage .

Boonen vil ikke hente udbruddet, Hunter har ikke holdet til at hente et udbrud, Ventoso er småskadet og Isasi.. hans tid er for længst ovre. :-)

United-styrer
Gæst

« Svar #456: 18 Jul 2007, 22:55 »

Zabriskie skal ingen steder. Han er CSC' tredje mand, og selvom han ikke har kørt godt i bjergene, så er det stadig hans tærren, og han skal ikke ud og spilde kræfter på sådan en etape. Det er derfor O'Grady, Voigt og Arvesen er udtaget - det er dem, der er lykkeridderne, og det står fast. Arvesen og Voigt er de eneste, der kan komme afsted i morgen - og formentligt også Cancellara. I så fald er der garanti for at det holder hjem Shockeret). Jeg nægter at tro på, at dette bliver ændret :-)

Zabriskie kan ikke køre med i bjergene. Det er noget vrøvl at sige, at det planerne ikke kan ændres. Han har vist med al ønskelig tydelighed, at han ikke formår at være tredje mand i bjergene, og så kan man lige så godt forsøge at udnytte ham på anden vis. Hvis han bekymrer sig om fællesskabet og holdet, så er jeg heller ikke i tvivl om, at han selv er ivrig efter at komme ud og gøre dagens gode gerning efter de mange skuffelser, han har leveret. Han har meget at bevise, men en etapesejr ville redde meget af det.

JonasP3
Reserveholdsspiller

« Svar #457: 18 Jul 2007, 22:58 »

Manden er jo ikke i form.

JonasP3
Reserveholdsspiller

« Svar #458: 18 Jul 2007, 23:02 »

Hvis man ser på DR1 managerspil' rytterstatistik så bliver det en sprinteretape . Men Tv2-ekspert tror på et udbrud , og feltet.dk tror på en sprinter . Så det sgu ikk helt til at vide (:

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #459: 18 Jul 2007, 23:09 »

Zabriskie kan ikke køre med i bjergene. Det er noget vrøvl at sige, at det planerne ikke kan ændres. Han har vist med al ønskelig tydelighed, at han ikke formår at være tredje mand i bjergene, og så kan man lige så godt forsøge at udnytte ham på anden vis. Hvis han bekymrer sig om fællesskabet og holdet, så er jeg heller ikke i tvivl om, at han selv er ivrig efter at komme ud og gøre dagens gode gerning efter de mange skuffelser, han har leveret. Han har meget at bevise, men en etapesejr ville redde meget af det.

Han kommer ikke ud - det sætter jeg gerne 600 kroner på. Planerne kan sagtens ændres, men han kører for CSC, og der er dagsordenen fastlagt fra dag 1. Han skal spares til bjergene efter enkeltstarten - om han kan eller ej. Shockeret)

Manden er jo ikke i form.

Det er vel ikke engang 20 dage siden, at han kørte en flot, flot 5. plads hjem i Dauphiné Libéré. David har dog før bevist, at han er lidt ustabil og at især hans humør betyder ekstremt meget for hans kørsel.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #460: 19 Jul 2007, 14:02 »

D. Arroyo (GCE), J. Voigt (CSC), D. Bennati (LAM), H. Haussler (GST), P. Fedrigo (BTL), S. Chavanel (COF), N. Nuyens (COF), B. Vaugrenard (FDJ), K. Siutsou (BAR)

Nice udbrud. Vaugrenard har vel været afsted i alle bjergene, og nu prøver han igen. Holder dette hjem, bliver det en tæt fight mellem Bennati og Haussler, hvor jeg håber Voigt vinder! Wink

thomzen
Førsteholdsspiller

« Svar #461: 19 Jul 2007, 14:30 »

Svær? Den er jo helt flad. Jeg tror selv på, at det bliver en etape, hvor et udbrud får lov til at komme hjem.. Jeg tror, at Voigt er lidt sur over ikke at have fået etapesejren, så han vil angribe igen, hvis han har kræfterne, men det er så en lidt mere usikker en. Ellers er der Flecha, Wegmann, Schumacher eller måske Kurt-Asle.. Jeg tror en af dem kommer i et udbrud i morgen.

Godt gættet alligevel!  Wink

JonasP3
Reserveholdsspiller

« Svar #462: 19 Jul 2007, 14:31 »

Tror de bliver indhentet ..De har vidst kun 50 sekunder nu.

JonasP3
Reserveholdsspiller

« Svar #463: 19 Jul 2007, 14:32 »

B. Vaugrenard  , burde få prisen som den mest udbrudsivrige Smiley

MLL
Manager

« Svar #464: 19 Jul 2007, 15:39 »

endelig sker der noget, på en ellers kedelig flad etape

Tilbage på FmF Opstemt

Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 63 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010