home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1155 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour De France 2007
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 63 Udprint
Forfatter Emne: Tour De France 2007  (Læst 128232 gange)
RCD
Gæst

Sv: Tour De France 2007
« Svar #315: 13 Jul 2007, 11:53 »

Har lige sat mit hold så håber jeg at je for en lidt støre placering.

En af mine venner ligger næsten nummer chok funny

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #316: 13 Jul 2007, 12:59 »

http://tour.tv2.dk/video/article.php/id-7466764.html Det er altså drønhamrende gode klip det her, alle bjergene blir gennemgået Opstemt

JonasP3
Reserveholdsspiller

« Svar #317: 14 Jul 2007, 13:02 »

Sgu fedt nok de klip der ;b.

LosCules
Gæst

« Svar #318: 14 Jul 2007, 19:50 »

Særdeles flot præstation af Gerdemann i dag... Tror dog, han må slippe den gule trøje allerede i morgen, når Michael Rasmussen skal ud og vinde 8. etape. For Rasmussen ligger den lige til højrebenet, og han kan sikkert godt snuppe den gule trøje for en dag eller to samtidig med den prikkede.

DeBuur
Manager

« Svar #319: 14 Jul 2007, 20:09 »

Særdeles flot præstation af Gerdemann i dag... Tror dog, han må slippe den gule trøje allerede i morgen, når Michael Rasmussen skal ud og vinde 8. etape. For Rasmussen ligger den lige til højrebenet, og han kan sikkert godt snuppe den gule trøje for en dag eller to samtidig med den prikkede.

Jep imorgen er det kyllinge dag og mon ikke han tager den prikkede imorgen... indtil nu har det været et flot tour de france .... en masse succes til CSC også etapen idag som var flot at se... mon ikke det bliver bedre imorgen.... personligt har jeg ikke fidus til Sastre...... men håber at Franck Schleck gør det godt  Thumbs Up god tour imorgen

YNWA

Dusty78DK
Manager

« Svar #320: 14 Jul 2007, 20:47 »

Er overbevist om at kyllingen bliver prikket i morgen  Thumbs Up

ZaZZal
Reserveholdsspiller

« Svar #321: 15 Jul 2007, 10:29 »

http://tour.tv2.dk/video/article.php/id-7466764.html Det er altså drønhamrende gode klip det her, alle bjergene blir gennemgået Opstemt

"hva' fanden Dennis er du kommet før mig... gamle jas"  Grin

Og så går han bare lige igennem afspærringen  Opstemt

Vinokourov
Manager

« Svar #322: 15 Jul 2007, 10:40 »

Kyllingen får prikker og etapesejr i dag Opstemt

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #323: 15 Jul 2007, 11:12 »

"hva' fanden Dennis er du kommet før mig... gamle jas"  Grin

Og så går han bare lige igennem afspærringen  Opstemt
Og så da Rolf kommer først til toppen på et bjerg, siger Dennis stille og roligt: DU har skudt genvej Opstemt

Vinokourov
Manager

« Svar #324: 15 Jul 2007, 11:19 »

Og så da Rolf kommer først til toppen på et bjerg, siger Dennis stille og roligt: DU har skudt genvej Opstemt
Ritter er en hest xD

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

JonasP3
Reserveholdsspiller

« Svar #325: 15 Jul 2007, 11:23 »

håber jeg sgu ogs' at Kyllingen tar den idag Smiley .. Men hvad tror i chancerne for en Sastre på dagens etape er , Jeg har sat ham på mit dr-hold , men ved ikk om han kommer til at floppe idag eller hvad ..

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #326: 15 Jul 2007, 11:30 »

Ritter er en hest xD
En søko Opstemt

PaulyLong
Reserveholdsspiller

« Svar #327: 15 Jul 2007, 11:34 »

Dobbeltmoral i Touren  her er lige artikel fra Ekstra Bladet  http://ekstrabladet.dk/sport/cykling/article318630.ece 

Chelsea FC

DeBuur
Manager

« Svar #328: 15 Jul 2007, 12:55 »

Ledelsen af Touren er hamrende dobbelt moralske....... RIIS og alle andre doping syndere skal have ros for at de står frem.... det er den eneste vej ud af dette rod problemet er bare at Ledelsen inden for cykelsporten ikke er enig i denne betragtning... de bliver ved me3d at lukke øjnene og håber at problemerne går væk..... nå men idag skal vi se cykelløb jeg var skuffet over CSC igår...... tror ikke de kommer til at gøre sig i klassementet..... vil sidde og heppe på Rasmussen og Cadel Evans og så håbe at Astana bliver kørt agter ud... god tour

YNWA

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #329: 15 Jul 2007, 13:08 »

Der er så utrolig mange eksempler. Aldag, Riis, hinault, coppi, erik, virenque, thevanet osv.

Forskellen er bare at Riis og Aldag vil udrette noget, hvilket burde gi' en billet i modsætning til de andre. R og A bekæmper faktisk doping, på den bedste på på hele Pro-Touren. De andre ser bare til. Bevares, det har de skam også lov til. Jeg aner ikke hvad folkene laver idag, men de besidder nok ikke så gode poster som Riis og Aldag.

Men når det så er sagt, så burde Tour-ledelsen ligge en mere konsekvent linje. Når de kun beder én mand, ud af mange dopede om at holde sig væk, så er det helt til grin, og det sætter ledelsens mål ogmeninger helt ud af spil.

Faktisk mener jeg også Bjarne skulle være kommet. Jeg ved det er en meget svær afgørelse, at tage, når man netop elsker sporten så meget som Bjarne gør. Men når han nu gør det, så var det bedste fra hans side nu også, at dukke, så viser han sin protest over den naive, farvoriserende, snævertsynede og infantislke tour-ledelse.

HaN vil nok komme i kambolage med ledelsen, men jeg er sikker på at hele feltet vil bakke ham op.

MHT. etapen i dag, venter jeg noget stort. Jeg håber mange åbner op. Lad os nu være realistiske og kigge tilbage. Der blir' først åbnet på sidste bjerg! Rytterene idag, har udviklet en kedelige og defensiv stil, som nok er klog, men ikke seværdig

DeBuur @ Hvordan kan du mene at Sastre og Frank ikke gør sig i klassementet. Sastre har utvivltsomt nogle af de bedste bjerg-ben i hele feltet og Frank er ganske udemærket. I går havde Inigo, Dave og Jens det ikke godt, de kom ikke med, og derfor kørte Frank og Sastre ikke. I dag er de med, og hvis de ikke er det, så kører de nok pga. de andre favoritter gør.

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 63 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010