home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1079 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour De France 2007
0 Brugere og 29 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 63 Udprint
Forfatter Emne: Tour De France 2007  (Læst 126109 gange)
cbollerup
Gæst
 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #240: 09 Jul 2007, 23:20 »

Det lyder på jer som om i alle leder efter den store sensation. Den eneste overraskelse jeg kunne se imorgen, det måtte være pozzato.. Ellers er jeg rimelig sikker på at det bliver Boonen eller McEwen. De har også trod alt de bedste to hold til at køre sprinten..
Hvordan ser det ud for jeres Manager hold? Cykling..
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #241: 09 Jul 2007, 23:28 »

Det lyder på jer som om i alle leder efter den store sensation. Den eneste overraskelse jeg kunne se imorgen, det måtte være pozzato.. Ellers er jeg rimelig sikker på at det bliver Boonen eller McEwen. De har også trod alt de bedste to hold til at køre sprinten..
Hvordan ser det ud for jeres Manager hold? Cykling..


Bennati, Freire, Hushovd..? Smiley Begge er da ganske habile sprintere, og især de to sidstnævnte er erfarne herrer, der sagtens kan slå dem :-) Bennati mangler lige at vise noget i tour-sammenhæng, og det kunne da sagtens komme i morgen.

Mht. mit hold ønsker jeg ikke at røbe noget, hvorfor jeg heller ikke er med i diverse ligaer - jeg tager den anonyme vej til toppen Cool
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #242: 09 Jul 2007, 23:31 »

Det lyder på jer som om i alle leder efter den store sensation. Den eneste overraskelse jeg kunne se imorgen, det måtte være pozzato.. Ellers er jeg rimelig sikker på at det bliver Boonen eller McEwen. De har også trod alt de bedste to hold til at køre sprinten..
Hvordan ser det ud for jeres Manager hold? Cykling..


Nu ved jeg godt, det er langt ude, og fuldstændig OT, men når jeg kigger på din signatur, undrer jeg mig over, hvorfor Reggie Bush ikke kan spille godt, så længe George er præsident. Han spiller da en god rookie-sæson.

Jeg skal nok slette dette indlæg, når jeg har fået svar.
Logged

JonasP3
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #243: 09 Jul 2007, 23:31 »

Hehe , Jeg var placeret som nr. 17.000 og et eller andet før dagens etape . Og nu er jeg oppe som nr. 6.206 . Så en god etape for mig idag .. Spiller inde Dr Manager . Smiley .
Logged

cbollerup
Gæst
 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #244: 09 Jul 2007, 23:51 »

Det var nu ment som omvendt, at han har haft sådan en super rookie sæson, pg derfor er han den eneste Bush der KAN styre det..

Jeg vil stadig sige at foråret, og de første to etaper, der vil jeg sige at boonen og Mcen ser et trin skarpere ud, end alle de andre.. Men til gengæld, så er der satme mange lysende sprinter talenter i år, good damn..

BTW JG, du når ikke mit hold til sokkeholderne, vi bruger nemmelig doping Cool
Logged

@lex :b
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #245: 10 Jul 2007, 09:01 »

Det var nu ment som omvendt, at han har haft sådan en super rookie sæson, pg derfor er han den eneste Bush der KAN styre det..

Jeg vil stadig sige at foråret, og de første to etaper, der vil jeg sige at boonen og Mcen ser et trin skarpere ud, end alle de andre.. Men til gengæld, så er der satme mange lysende sprinter talenter i år, good damn..

BTW JG, du når ikke mit hold til sokkeholderne, vi bruger nemmelig doping Cool

Hvem gør ikke det ?  Thumbs Up
Logged

queencastle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #246: 10 Jul 2007, 09:17 »

Er der nogen som ved hvilke af sprinterne som er skadet efter igår - og om de kører idag??
Logged



Læs min blog Randers FC

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #247: 10 Jul 2007, 09:47 »

Er der nogen som ved hvilke af sprinterne som er skadet efter igår - og om de kører idag??

Hørte at lead-out man for McEwen - Rodriguez er godt smadret, Vaitkus er udgået så vidt, jeg lige har hørt og Ventoso er også lettere kvæstet, men ellers er alle vist fit for fight!

Hvorfor er det lige at jeg fortæller dette til en af konkurrenterne i vores hårde Tour-konkurrence??  Opstemt
Logged

queencastle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #248: 10 Jul 2007, 10:16 »

Takker - det var også hvad jeg havde læst på feltet.dk

Peace
Logged



Læs min blog Randers FC

freddiem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #249: 10 Jul 2007, 10:41 »

Pga. Fred Rodriguez skade, har jeg ikke den store fidus til at McEwen vinder etapen i dag. Han kan selvfølgelig klare det på enmandshånd, men tror ikke han slår Steegmans og Boonen.

Mht. hvordan det går i tour manager, kan man se at jeg ligger nr. 1 i FmFreaks ligaen og nr. 78 samlet. Jeg er mere end tilfreds Opstemt
Mit hold kører nemlig på koldskål Opstemt
Logged

ZaZZal
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #250: 10 Jul 2007, 16:05 »

Pga. Fred Rodriguez skade, har jeg ikke den store fidus til at McEwen vinder etapen i dag. Han kan selvfølgelig klare det på enmandshånd, men tror ikke han slår Steegmans og Boonen.

Mht. hvordan det går i tour manager, kan man se at jeg ligger nr. 1 i FmFreaks ligaen og nr. 78 samlet. Jeg er mere end tilfreds Opstemt
Mit hold kører nemlig på koldskål Opstemt

McEwen kan sagtens kører en spurt alene, han er ikke ligeså afhængig af hans lead-out man som mange af de andre sprintere er Smiley
Logged

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #251: 10 Jul 2007, 16:06 »

McEwen kan sagtens kører en spurt alene, han er ikke ligeså afhængig af hans lead-out man som mange af de andre sprintere er Smiley

Hvilket han beviste meget flot i forgårs.  Shockeret
Logged

Go you Gunners!

ZaZZal
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #252: 10 Jul 2007, 16:08 »

Hvilket han beviste meget flot i forgårs.  Shockeret

Præcis Smiley Det var noget af en solo-præstation!
Logged

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #253: 10 Jul 2007, 16:10 »

Præcis Smiley Det var noget af en solo-præstation!

Jeg var i hvert fald dybt imponeret af "the pocket rocket".
Logged

Go you Gunners!

ZaZZal
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #254: 10 Jul 2007, 16:11 »

Jeg var i hvert fald dybt imponeret af "the pocket rocket".

Det samme her, og hvis det kommer til en ny massespurt idag tror jeg han gør det igen.. Selvom jeg håber CSC går efter etape-sejren som Andersen har sagt  Smiley
Logged

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 63 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010