home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:38:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 584 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Disciplinærudvalg hjælper Barca mod titlen
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Disciplinærudvalg hjælper Barca mod titlen  (Læst 1333 gange)
United-styrer
Gæst

Disciplinærudvalg hjælper Barca mod titlen
« : 29 Maj 2007, 21:08 »

Ronaldinho får halveret karantænen efter sin svinestreg.

Jeg synes, det er forkasteligt, at Barca skal have sådan en hjælpende hånd i den spændende titelkamp. Det, Ronaldinho lavede, hørte ingen steder hjemme på en fodboldbane, og to karantænedage ville være billigt sluppet. Derfor er det fuldstændig uhørt, at han slipper med en enkelt.

Hvad mener I andre om, at disciplinærudvalget rækker Barcelona en hjælpende hånd?

Chelidze90
Gæst

Sv: Disciplinærudvalg hjælper Barca mod titlen
« Svar #1: 29 Maj 2007, 21:11 »

lool US. Så meget tuderi havde jeg alligevel ikke forventet mig af dig. Det eneste jeg kan sige er, at det er typisk spansk. Hvis du hedder Real Madrid, Barcelona eller Valencia skal der ikke så meget til at få kortene omstødt. Real har også fået et par hjælpene hænder her i indeværende sæson, men sådan er det.

United-styrer
Gæst

« Svar #2: 29 Maj 2007, 21:13 »

Tuderi? Jeg er komplet ligeglad med, om Barca eller Real Madrid vinder titlen, men derfor er det stadig pinligt, at tophold kan få sådan en service.

Og at Real Madrid også har fået hjælp ved Beckhams karantæne fortæller da bare endnu tydeligere, hvor galt det er.

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #3: 29 Maj 2007, 21:20 »

El artista madridista hedder en kendt spansk fodboldsang. Den handler om hvordan putaerne (Real Madrid) altid får hjælp af dommeren. Den sang gælder snart generelt for alle tophold i spanien!

Det er en gammel kendt sag, at de spanske dommere er subjektive og uprofessionelle.

Det er fuldstændig forrykt, at et farligt spark i skridtet kan takseres til en karantænedag. Det er som om diciplinærudvalget vælger og overse den forseelse fuldstændigt. Tilsvarende kan det nævnes at Atlético Madrids midtbanespiller Peter Luccin, fik to karantænedage for at brokke sig til rødt, ude mod Sociedad.

Det er edermame tydligt, nrå man tænker tilbage på de tidligere episoder.

EL ARTISTA MADRIDISTA!

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #4: 29 Maj 2007, 21:31 »

Det er en gammel kendt sag, at de spanske dommere er subjektive og uprofessionelle. <- Hvad har dommerne nu gjort forkert? Smiley

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #5: 29 Maj 2007, 21:36 »

Det er en gammel kendt sag, at de spanske dommere er subjektive og uprofessionelle. <- Hvad har dommerne nu gjort forkert? Smiley
Jeg husker for nogle år siden, hvor jeg mener at Real var bagud i overtiden hjemme mod Valencia og så fik de nok, verdens tyndeste straffespark. Tidligere er der også givet nogle mystiske udvisninger til fordel for ***** og **** Smiley

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #6: 29 Maj 2007, 21:37 »

Jo jo, men i denne sammenhæng? Smiley

thomzen
Førsteholdsspiller

« Svar #7: 29 Maj 2007, 21:47 »

Jeg er fuldstændig enig, i at det er for dårligt.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010