home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:37:15 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
05 Sep 2025, 17:14 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 764 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Hvad skal forbedres ?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Hvad skal forbedres ?  (Læst 21810 gange)
Thore
Manager

Sv: Hvad skal forbedres ?
« Svar #45: 26 Jan 2006, 19:56 »

Jamen vi er utålmodige, og folket kræver !

Ej har selvfølgelig fuldt forståelse, at sådan noget ikke  lige bliver lavet på 10 min.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

United-styrer
Gæst

« Svar #46: 26 Jan 2006, 20:05 »

Det eneste der irriterer mig lidt, er at cursoren, når du skriver indlæg, er svær at se, på den mørke baggrund.

Thore
Manager

« Svar #47: 26 Jan 2006, 20:15 »

Det er jeg faktisk rigtig, når jeg redigerede i min blog, kunne jeg aldrig finde ud af hvor jeg var henne  Peace

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #48: 26 Jan 2006, 21:08 »

Det eneste der irriterer mig lidt, er at cursoren, når du skriver indlæg, er svær at se, på den mørke baggrund.

Ja, det er et problem som vi har fået stillet mange gange, og som vi også selv har stillet, men så vidt jeg erindrer sagde vores ellers fremragende programmør Acido at det ville tage lang tid at ændre, da det kræver meget kodning, og derfor blev det skubbet ned på prioriteringslisten Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

United-styrer
Gæst

« Svar #49: 26 Jan 2006, 21:22 »

Ja, det er et problem som vi har fået stillet mange gange, og som vi også selv har stillet, men så vidt jeg erindrer sagde vores ellers fremragende programmør Acido at det ville tage lang tid at ændre, da det kræver meget kodning, og derfor blev det skubbet ned på prioriteringslisten Smiley

O.k. Havde ellers regnet med det tog fem minutter, men hvad ved jeg om det. Så må vi jo væbne os med tålmodighed Smiley

Bademesteren
Manager

« Svar #50: 26 Jan 2006, 22:21 »

O.k. Havde ellers regnet med det tog fem minutter, men hvad ved jeg om det. Så må vi jo væbne os med tålmodighed Smiley

Vi troede også, at det bare var lige til...  Græder

Well
Ynglingespiller

« Svar #51: 26 Jan 2006, 23:53 »

En ting som måske kunne føre til mere aktivitet er:

Flere [senest aktive emner] - for når man bare lige hurtigt kigger forbi er det dem man læser og måske bliver interesseret i at svare på. Det gør også at der bliver flere tråde tilgængelige uden at skal ind og fedte i selve forumet  Wink

Ved ikke om det kræver noget specielt desigmæssig (ved at sætte flere på som sådan ikke er noget problem) med boxene på hver sin side af boxen med "seneste aktive emner"

Intet som fm2008 på en duo 8400 @ 3500 mhz med 4 gb dual ram Smiley

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #52: 12 Mar 2006, 14:15 »

En ting som måske kunne føre til mere aktivitet er:

Flere [senest aktive emner] - for når man bare lige hurtigt kigger forbi er det dem man læser og måske bliver interesseret i at svare på. Det gør også at der bliver flere tråde tilgængelige uden at skal ind og fedte i selve forumet  Wink

Ved ikke om det kræver noget specielt desigmæssig (ved at sætte flere på som sådan ikke er noget problem) med boxene på hver sin side af boxen med "seneste aktive emner"

Jeg ved egentligt ikke om jeg synes om ideen. Ja, det kunne måske give en anelse mere aktivitet, men et FM site er ikke kun et forum. På den måde som vi har det nu, fokuserer den også en del på nyhederne, hvilket gør at brugerne bedre kan følge med , hvis vi fx. smider en update op.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #53: 23 Apr 2006, 21:19 »

Så har Acido rodet lidt med sitet, og fået lavet et nyt forside design.
Hvad synes I om det? Hvad er godt? Hvad er dårligt? Har I evt. forslag? :-)

Thore
Manager

« Svar #54: 23 Apr 2006, 21:25 »

Syntes det der Hall of Fame skal væk fra toppen, og de seneste aktive emner i forumet skal tilbage til toppen. Det der Hall of Fame er alligevel kun en lille sjov ting, så det var fint da den var nede i hjørnet.

Acido
FmFreaks Crew
(Programmør)
*

« Svar #55: 23 Apr 2006, 21:26 »

Problemet var jo at folk ville have flere emner til at stå der men der er ikke plads til flere end der var. Så var jo nødt til at flytte dem et andet sted hen hvis der skulle være flere.

Thore
Manager

« Svar #56: 23 Apr 2006, 21:27 »

Så vil jeg lige tilføje at jeg syntes det var fint med det antal emner der var  Smiley

Acido
FmFreaks Crew
(Programmør)
*

« Svar #57: 23 Apr 2006, 21:29 »

Så må vi lave en lille afsteming om folk vil have de senest aktive emner tilbage hvor de var men med samme antal som der var før eller beholde det som det er nu Wink

Thore
Manager

« Svar #58: 23 Apr 2006, 21:30 »

Ja det bliver i vel nød til  Wink
Det med nyhederne ser i øvrigt godt ud.

SirToby
Manager

« Svar #59: 23 Apr 2006, 21:30 »

Syntes det der Hall of Fame skal væk fra toppen, og de seneste aktive emner i forumet skal tilbage til toppen. Det der Hall of Fame er alligevel kun en lille sjov ting, så det var fint da den var nede i hjørnet.

Helt enig. Tilbage med forummet til toppen. Gider ikke gå nedad for at øjne forummet.

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010