home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:37:15 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
05 Sep 2025, 17:14 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 732 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Hvad skal forbedres ?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Hvad skal forbedres ?  (Læst 21823 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Hvad skal forbedres ?
« : 03 Jan 2006, 02:15 »

Nu har det nye site jo efterhånden været oppe i et par måneder, så lad os da høre hvad i mener vi kan forbedre, og hvilke tiltag i gerne så vi fik på sitet.

Fyr løs folkens så vi kan gøre siden bedre Smiley

Gosser
Manager

Sv: Hvad skal forbedres ?
« Svar #1: 03 Jan 2006, 07:48 »

Nu har det nye site jo efterhånden været oppe i et par måneder, så lad os da høre hvad i mener vi kan forbedre, og hvilke tiltag i gerne så vi fik på sitet.

Fyr løs folkens så vi kan gøre siden bedre Smiley

Hej Smiley

Nu har jeg ikke brugt sitet i så fandens langt tid, men det jeg har set og prøvet er kanont Opstemt

Ved ikke hvad i kunne suplerer med, det eneste jeg lige kan komme på skulle da være en spiller-sektion, hvis i ikke har sådan en i forvejen som jeg bare har overset Forlegen Wink

LosCules
Gæst

« Svar #2: 03 Jan 2006, 09:42 »

Bare rolig - Hvis du mener en form for "Shortlist", så er den på vej. Men det ta'r jo lidt tid, at få den op Smiley

Acido
FmFreaks Crew
(Programmør)
*

« Svar #3: 03 Jan 2006, 10:25 »

Spillersektion er på vej.

Andre som har forslag og lign. ?  Kys

MeeLo
Gæst

« Svar #4: 03 Jan 2006, 10:50 »

Hmm... måske nogle challenges

wirenfeldt
Gæst

« Svar #5: 03 Jan 2006, 13:22 »

Som jeg har sagt så mange gange før, RIGTIG GODT SITE! Wink
- Men, nye servere? Synes siden er lidt langsom  Ubeslutsom
Og jeg sidder altså på 4 mbit.
I starten da jeg kom herind, der skrev jeg indlæg konstant, dette er ved at blive begrændset, da siden er langsom ;S Og jeg har nu op til flere gange oplevet, at når jeg har skrevet et LAAAAAAAAAANGT indlæg og trykker "Godkend" , så går den videre til "Siden kan ikke vises" ( HVILKET OGSÅ LIGE ER SKET NU!!, heldigvis er jeg begyndt at markere alt og kopiere det!!) .. Så kan jeg gå ind og se at mit indlæg ikke blev posted, dette fører til en irritation i mig af højere grad Smiley, hvilket har medført at jeg ikke har haft lysten til at poste en masse Smiley

wirenfeldt
Gæst

« Svar #6: 03 Jan 2006, 13:57 »

Det med at siden ikke kan vises er sket bare 5 gange idag!! Skuffet!

Champion
Gæst

« Svar #7: 03 Jan 2006, 14:16 »

Ja er sket mange gange ved mig("siden kan ikke vises" red.  Wink) i mine blogs også gider jeg ikke og skrive så mange indlæg når den gør det. Men ellers kunne jeg godt bruge nogle guide vis ikke bare jeg ikke kan finde dem.

LosCules
Gæst

« Svar #8: 03 Jan 2006, 14:20 »

I kan vel skrive jeres blog-opdateringer i f.eks. Microsoft Word, Wordpad eller Notepad...

Og så copypaste det Grin.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #9: 03 Jan 2006, 17:03 »

Challenges vil komme snarest.

Ja, hosten kører rent ud sagt ad helvede til, vi har derfor også bestilt en ny server som vi meget gerne snart skulle få adgang til.

LosCules det er på ingen måde en løsning, siden må ikke være så ustabil som den er Smiley

chelidze90
Gæst

« Svar #10: 03 Jan 2006, 17:42 »

Challenges vil komme snarest.

Ja, hosten kører rent ud sagt ad helvede til, vi har derfor også bestilt en ny server som vi meget gerne snart skulle få adgang til.

Uha da da, det lyder jo som sød musik i mine ører  Opstemt

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11: 03 Jan 2006, 18:14 »

Som jeg har sagt så mange gange før, RIGTIG GODT SITE! Wink
 - Men, nye servere? Synes siden er lidt langsom  Ubeslutsom
Og jeg sidder altså på 4 mbit.
I starten da jeg kom herind, der skrev jeg indlæg konstant, dette er ved at blive begrændset, da siden er langsom ;S Og jeg har nu op til flere gange oplevet, at når jeg har skrevet et LAAAAAAAAAANGT indlæg og trykker "Godkend" , så går den videre til "Siden kan ikke vises" ( HVILKET OGSÅ LIGE ER SKET NU!!, heldigvis er jeg begyndt at markere alt og kopiere det!!) .. Så kan jeg gå ind og se at mit indlæg ikke blev posted, dette fører til en irritation i mig af højere grad Smiley, hvilket har medført at jeg ikke har haft lysten til at poste en masse Smiley

Ja, det er noget være lort for at sige det lige ud Smiley Det er selvfølgelig også noget som vi selv har været klar over, og som du også kunne læse i en nyhed for nogle dage siden, så har vi i crewet dykket til egne lommer, og skrabet sammen til en ny webserver. Det er forventet at vi skifter til den i løbet af denne uge, og I får selvfølgelig besked når det sker Smiley Jeg har også selv oplevet den samme forbandelse over siden at den kom med "siden kan ikke vises" en masse gange, og der er ikke noget værre! Så vi glæder os også selv Smiley

Mht. Spillersektionen, så er den som andre crewmedlmmer har skrevet, under opbygning Smiley

Andre gode forslag? Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

wirenfeldt
Gæst

« Svar #12: 04 Jan 2006, 22:01 »

Så har vi i crewet dykket til egne lommer, og skrabet sammen til en ny webserver.
PISSE GODT!!! Opstemt Mange tak! Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13: 04 Jan 2006, 22:03 »

Selv tak! Vi glæder os og håber snart at den kommer!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #14: 06 Jan 2006, 20:53 »

Så fik vi da i alt fald fixet server delen Wink

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010