Ja, nu har jeg så valgt at dele min taktik med jer som jeg har haft stor succes med, bla. vundet uefa cuppen uden indkøb med brøndby vundet viasat sport divisionen uden nederlag med agf

.
Mit mål med den her taktik var at bygge en taktik op omkring den enormt aggressive 424 som AI'en skifter til ved det 70'ne minut, dog ville jeg ikke have en taktik som er dårlig defensivt. Et andet mål var at lave en taktik som ikke er afhængig af en mand, men derimod hele holdet.
Sådan her ser taktikken ud:

Du finder taktikken her:
http://peecee.dk/?id=60559I zip filen finder du tre taktikker, en som hedder Normal, Get a Goal og Protect the lead
Normal er altid taktikken du starter med.
Fører du ved det 70'ne minut, skifter du til Protect the lead, da den er mere defensivt orienteret, og vil holde din føring
Er du bagud ved det 70'ne, minut skifter du til Get a Goal, som er meget offensivt orienteret, jeg scorer ofte mindst et mål når jeg skifter til denne taktik hvis modstanderen skifter til en defensiv taktik.
Målmanden er der ikke rigtigt noget at sige om.
Højre og venstre back er meget offensivt orienteret, så de skal begge have relativt gode tal i indlæg og hurtighed.
Højre central forsvar, skal være den mest hovedstødsstærke forsvarsspiller du har, da han er mindre aggressiv end den venstre, han er også en af de to der skal heade dine hjørnespark i kassen.
Venstre central forsvar, skal være den hurtigste af de to central forsvarsspillere, da han er den aggressive af de to, dvs. kommer der en spiller løbende mod dine to centrale forsvarsspillere vil han være den første der går ind i tacklingen.
Venstre central midtbane spiller: Han er den mest defensive af de to midtbane spillere, her bruges en typisk defensiv midtbane spiller. De to centrale midtbane spillere er dem der forbinder forsvar og angreb.
Højre central midtbane spiller, han er den offensive af de to centrale, han er ofte ham der lægger de vigtige afleveringer, derfor er det vigtigt at han har relativt høje tal i afleveringer.
Wingsene, er de typiske wingers, kommer dog tit med ind i feltet og får nogle hovedstød, så hovedstød er en god bonus.
Højre angriber, er den hurtige og kreative angriber, her skal man gå efter afslutninger, flair, kreativitet og hurtighed.
Venstre angriber, er den stærke targetman type, han spiller ofte med ryggen mod mål, han er den typiske targetman angriber.