home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 723 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  [*NY UPDATE* 1.3] AldiAllan's Update 1.3
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Spilder jeg min tid?
Ja - dit arbejde er nytteløst
Ved ikke
Måske
Nej
Dit arbejde styrer!

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 Udprint
Forfatter Emne: [*NY UPDATE* 1.3] AldiAllan's Update 1.3  (Læst 40677 gange)
niller122
Landsholdsspiller

Sv: [*NY UPDATE* 1.3] AldiAllan's Update 1.3
« Svar #165: 23 Jul 2007, 02:09 »

HJEMME!! Så er jeg hjemme igen, efter en vidunderlig ferie, jeg vil i de kommende måneder arbejde højt på at få min Update helt op og ringe igen, så der går nok lige et par dage eller 4. Vent med spænding

velkommen hjem  Thumbs Up

glæder mig allerede til den nye kommer  Opstemt
har været mere end tilfreds med den anden, så kan jo kun glæde mig  Grin

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #166: 23 Jul 2007, 02:22 »

meget mærkeligt... har downloadet filen, og når jeg prøver at ligge den i Dokumenter/SI/FM2007/DB/ så kan jeg ikk se filen når jeg skal vælge opdate i "nyt spil"

Huh :S hjælp

Thaurat al Shabab

zafirsimon
Reserveholdsspiller

« Svar #167: 23 Jul 2007, 19:40 »

meget mærkeligt... har downloadet filen, og når jeg prøver at ligge den i Dokumenter/SI/FM2007/DB/ så kan jeg ikk se filen når jeg skal vælge opdate i "nyt spil"

Huh :S hjælp

Prøv at omdøbe mappen til rasmus det virkede for mig

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #168: 25 Jul 2007, 00:06 »

Jeg er ked af at sige det, men Allan din update er noget være LORT!

FF er meget bedre!

Thaurat al Shabab

niller122
Landsholdsspiller

« Svar #169: 25 Jul 2007, 00:08 »

Jeg er ked af at sige det, men Allan din update er noget være LORT!

FF er meget bedre!

hvad der dårligt ved den, så kan det jo være han kan rette lidt på det..

Batistuta
Førsteholdsspiller

« Svar #170: 25 Jul 2007, 00:46 »

Ja det er da latterligt bare at sige at det er noget lort uden grund. Jeg har brugt den og er meget tilfreds.

Vil dog sige der er nogle transfer fejl med... pga de er flyttet på rygter, men de få der er er lige til at flytte tilbage selv.

rindom-
Gæst

« Svar #171: 25 Jul 2007, 19:42 »

prøver lige i det her forum, virker nemlig ikke som om at de respektive personer har tænkt sig at ændre på noget mht. til updaten. så var det jeg faldt over denne update... nice stykke arbejde. kunne være at du ville være interresseret i at lave lidt ekstra til din update, nu du gør så meget ud af den.?

jeg har lige startet et nyt spil med en af mine yndligshold i superligaen, brøndby. her er jeg støt på nogle ting jeg synes i godt måtte tage højde for i jeres næste update.

-jeg synes at det er for fedt at i har lavet de fremtidige handler så de først går i gang fra 1/7 -07. dog finder jeg det ekstremt irriterende at jeg mener at opleve at klubbernes transfersbudget er uændret det vil sige at et hold som f.eks. fck (skal jeg jo sige som bif-mand) har deres normale trsnsferbudget + at der er betalt for alle de spillere hvert hold får i fremtiden. er der for meget arbejde i at modregne det, så ikke fck køber ind for knapt 100 mio. i første sæson? ved godt det er ens for alle hold men lidt synd at der ikke er taget højde for dette.

-en anden ting jeg er lidt ked af, er at de fremtidige trænere ikke er sat ind. bare f.eks. lars olsen til ob colin todd til randers, laudrup til getafe og schuster til real.?

-til sidst vil jeg komme med en forespørgsel. -er det muligt at i kan ændre i spillernes position? oplever f.eks. at anders randrup kun står som højre back, selvom han hele foråret har været første valg på venstre back på brøndbys hold. ligeledes kan de nævnes at morten rasmussen heller ikke står til at kunne spille højre back men har en mulighed for at lære højre back. er der en plads i forsvaret han ikke kan spille??? ike at han er vildt god, men når nu i er så gode til det der update drenge er det så ikke forholdsvis simplet at ændre det?

lige her før jeg slutter... jeg synes det er lidt synd at en klub som fck. ikke gør brug af sine spillere på de rigtige pladser. ved godt at det mange gange er op til tilfældighederne hvem der spiller hvor, men vil mene at man godt kan forudbestemme at n. jensen skal spille venstre back og ikke render rundt og tager pladsen for grønkjær på venstre kant. hutchinson bliver stort set aldrig valgt til en kamp og brede hangeland spiller alt for tit central midt. og det ville alderig kunne lade sig gøre at fck ville sælge allbäck efter 1. sæson. synes at der er for mange af de det mystiske ting i spillet som gør at det lige mangler det sidste før i har lavet verdens bedste update.

i kan jo bruge mine små indput som i vil, konstruktivt eller som kritik bestemmer i selv. men er sikker på at i ville få stor credit af alle, hvis i kan få rettet det til så det passer sådan nogenlunde. det plejer i at være ekstremt gode til?

mener også at et hold som lyngby bør blive lavet væsentlig bedre, så de har en realisktisk chance for at rykke op efter første sæson. synes også godt at der kunne gøres noget ved salami og farlige frank salami solgt for hurtigt og farlige frank skal gøres til deres fortrukne angriber. han spiller stort set ik eller bliver lejet ud. osv... kunne være super cool hvis i akn få rettet det til så det stemmer 100%

aab bruger prica som offensiv i en 4411 og nomvethe helt i front? curth bedre? -det ville ikke skade... han er fortrukket frem for mota

nordsjællands ribers skal spille center, ikke som efter 1 sæson så tager kildentoft over i center forsvaret og ribers rger ud på højre back, kris stadsgår skal være bedre det sammen med daniel jensen, søren kristensen, bernburg og pode skal være angriber ikke venstre kant.

ob. bechara skal være mere målfarlig og kunne holde mere end et år. han danner sammen med esben hansen center midt.

kan man evt ikke lave så de danske klubber ikke er så aktive på transfermarked. fck det er jo helt ekstremt.

den med trænerne kunne være for nice.

dandy
Lilleputspiller
*

« Svar #172: 25 Jul 2007, 21:59 »

hvornår kan vi forvente en ny udgave?

niller122
Landsholdsspiller

« Svar #173: 25 Jul 2007, 22:02 »

han skrev for 2-3 dage siden at vi kunne vente 1-4 dage.. så hvis den holder skulle den senest komme imorgen.. men er ikk sikker..

dandy
Lilleputspiller
*

« Svar #174: 25 Jul 2007, 22:25 »

Det var godt Smiley

Sidder og venter på den så jeg kan komme i gang med et nyt spil med FCK Smiley

niller122
Landsholdsspiller

« Svar #175: 25 Jul 2007, 22:28 »

hehe.. okay.. men som jeg sagde er jeg ikk sikker =)

niller122
Landsholdsspiller

« Svar #176: 26 Jul 2007, 12:24 »

heey AldiAllan..

kommer den ud idag ? eller er du ikk blivet færdig med den ? vi mange der venter spændt på den. =P

AldiAllan
Reserveholdsspiller

« Svar #177: 27 Jul 2007, 18:25 »

Hey Alle Mine Håbefulde Fans! Ved I sidder og venter spændt, men som medlem af sidens FreakUp Crew, er mit arbejde at opdatere FreakUp'pen på bedste mulige måde, det vil altså sige at alle mine data'er nu er at finde en den kommende FreakUp, ved endnu ikke hvornår den udkommer, men ved at denne FreakUp bliver i verdensklasse, i meget bedre klasse end de tidligere her på siden. Den FreakUp, bliver ikke en Future, men derimod en Update som har de respektive spillere i deres rigtige klubber på udgivelses datoen.

dandy
Lilleputspiller
*

« Svar #178: 28 Jul 2007, 00:01 »

hvorfor udgiver i ikke nogle beta-udgaver af den inden med de transfer der er blevet lavet indtil nu

Bademesteren
Manager

« Svar #179: 29 Jul 2007, 10:08 »

Hey Alle Mine Håbefulde Fans! Ved I sidder og venter spændt, men som medlem af sidens FreakUp Crew, er mit arbejde at opdatere FreakUp'pen på bedste mulige måde, det vil altså sige at alle mine data'er nu er at finde en den kommende FreakUp, ved endnu ikke hvornår den udkommer, men ved at denne FreakUp bliver i verdensklasse, i meget bedre klasse end de tidligere her på siden. Den FreakUp, bliver ikke en Future, men derimod en Update som har de respektive spillere i deres rigtige klubber på udgivelses datoen.

Så kom dog med den - vi hungrer!   crazy

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010