home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 658 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  [*NY UPDATE* 1.3] AldiAllan's Update 1.3
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Spilder jeg min tid?
Ja - dit arbejde er nytteløst
Ved ikke
Måske
Nej
Dit arbejde styrer!

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: [*NY UPDATE* 1.3] AldiAllan's Update 1.3  (Læst 40714 gange)
AldiAllan
Reserveholdsspiller

Sv: [NY UPDATE] AldiAllan's Update
« Svar #45: 06 Jun 2007, 19:02 »

Det er rigtig godt arbejdet det her... Vil dog lige tilføje at mange af handlerne ikke er endelig gået igennem endnu... Godt være der står på bold at Zenden kan gå, men tror nu stadig han er i liverpool. Nani og Anderson er heller ikke 100 procent endnu, men meget tæt på.

Zenden vil ikke spille i Liverpool til sommer, derfor er han sat på fri, indtil han finder den klub han skal spille i efter sommer, så snart den er på plads vil han blive flyttet. ved godt at han træner med holdet nu, men for at gøre spillet så realistisk som muligt.. Så er han fjernet, så man i princippet kan spille med sine yndlingshold som de vil se ud til sommer, allerede nu. Nani og Anderson er 100 procent igennem skulle jeg mene.

#2: Man behøver ikke de forskellige updates, for at kunne hente den nyeste.. Man henter blot den nyeste uanset hvad,  om man har de forrige eller ej.. Smiley

Sehested47
Førsteholdsspiller

« Svar #46: 06 Jun 2007, 19:42 »

Super arbejde!
Elsker dine updates!
Eller ihvertfald den sidste du lavede. Wink

Har selvfølgelig stemt "Dit arbejde styrer!" Smiley

Hvad skal der stå her? Rullende Øjne

AldiAllan
Reserveholdsspiller

« Svar #47: 06 Jun 2007, 21:46 »

Super arbejde!
Elsker dine updates!
Eller ihvertfald den sidste du lavede. Wink

Har selvfølgelig stemt "Dit arbejde styrer!" Smiley

Mange Tak Sehested Smiley Dejligt med noget godt feedback på mit arbejde, det giver lige noget mere motivation.. Smiley
Men glæd dig til den næste Update, som kommer den. 15 Juni

Sehested47
Førsteholdsspiller

« Svar #48: 06 Jun 2007, 22:00 »

Gør jeg også.
Bare ærgeligt jeg lige har startet en nyt spil med Anderlecht.
Går mega godt så der går nok lidt tid før jeg kommer til at bruge den. Smiley

Hvad skal der stå her? Rullende Øjne

jannik
Lilleputspiller
*

« Svar #49: 07 Jun 2007, 16:55 »

« Seneste Redigering: 07 Jun 2007, 17:01 af jannik » Logged

AldiAllan
Reserveholdsspiller

« Svar #50: 08 Jun 2007, 09:46 »

Tak, Jannik. Endnu en side der har lavet en del af researcharbejdet for mig, herligt Smiley

United-styrer
Gæst

« Svar #51: 08 Jun 2007, 17:09 »

Nani og Anderson er 100 procent igennem skulle jeg mene.

Det er nu ikke helt sandt. Man. United har bekræftet, at de er enige med såvel klubber som spillere, men der er ikke skrevet under endnu. Ydermere spekuleres der i, at Anderson kan få problemer med at anskaffe sig en opholds- og arbejdstilladelse, men jeg vil vurdere sandsynligheden for, at begge kan trække verdens bedste trøje over hovedet i næste sæson til omkring 90 procent. Så er det vel op til den enkelte, om man kun vil have 100 procent sikre transfers i sin update, eller om man kan leve med så-godt-som-sikre-handler.

AldiAllan
Reserveholdsspiller

« Svar #52: 09 Jun 2007, 00:15 »

Det er nu ikke helt sandt. Man. United har bekræftet, at de er enige med såvel klubber som spillere, men der er ikke skrevet under endnu. Ydermere spekuleres der i, at Anderson kan få problemer med at anskaffe sig en opholds- og arbejdstilladelse, men jeg vil vurdere sandsynligheden for, at begge kan trække verdens bedste trøje over hovedet i næste sæson til omkring 90 procent. Så er det vel op til den enkelte, om man kun vil have 100 procent sikre transfers i sin update, eller om man kan leve med så-godt-som-sikre-handler.
Sandt Nok, kan dog se nu at Nani er helt sikker, men alle mine transfers er så godt-som-sikre, der er til dags dato ikke blevet flyttet en af mine transfers tilbage, hvis Anderson eller en eller anden som kort før underskriften skal skrives ombestemmer sig, vil det selvfølgelig blive rettet tilbage. Men sige igen, at alle mine transfer er gået hjem, eller vil gå hjem her i den nærmeste tid med sikkerhed, vælger jo mine transfers med omhu, det vil sige at jeg ikke bare selv vælger at folk skifter, men at jeg kigger på om spillerne er enig med klubben og klubberne ind imellem er enig om pris osv, og om hvordan lægetjekket ser ud.. Smiley

jannik
Lilleputspiller
*

« Svar #53: 09 Jun 2007, 16:03 »

m-jessen
Ynglingespiller

« Svar #54: 09 Jun 2007, 17:55 »

Jeg kan desværre ikke få den til at virke. Har prøvet, næsten, alt.
Men jeg kan heller ikke få den nye FMFreaks Update til at virke, så det er nok bare mig der er noget i vejen med.
Er der ikke nogle der venligst, vil give en kort guide til hvad jeg skal gøre. Har læst hele tråden og prøvet det der stod, uden held.

Crazy-andreas
Gæst

« Svar #55: 09 Jun 2007, 22:53 »

Dejligt at nogen gider at bruge så lang tid på en god update...Håber du kommer med i Crewet.

AldiAllan
Reserveholdsspiller

« Svar #56: 10 Jun 2007, 10:20 »

Jeg kan desværre ikke få den til at virke. Har prøvet, næsten, alt.
Men jeg kan heller ikke få den nye FMFreaks Update til at virke, så det er nok bare mig der er noget i vejen med.
Er der ikke nogle der venligst, vil give en kort guide til hvad jeg skal gøre. Har læst hele tråden og prøvet det der stod, uden held.
Kort:
1. Originalt Spil
2. Download Patch 7.0.1
3. Download Patch 7.0.2
4. Download AA Update 1.1
5. Opret en mappe som hedder Rasmus inde i dokumenter/sportsinteractive/footballmanager2007/db
6. Så overføre du de filer fra min Update, som er i en WinRAR fil til mappen "Rasmus"
7. Så starter du spillet, og vælger Opdaterinegn "Rasmus"

AldiAllan
Reserveholdsspiller

« Svar #57: 10 Jun 2007, 10:21 »

TaK, for hjælpen med hjemmesiderne, især goal.com/en.. har jeg ikke set før, så der var lige et par transfers som er blevet tilføjet til den seneste Update. Synes den Tyske "Transfermarkt", virker lidt bagefter... Men Tak Wink

Rossoneris
Gæst

« Svar #58: 10 Jun 2007, 10:24 »

Du er helt galt på den. Du skal tage filerne fra mappen FreakUp og gå ind ind fm mappen. Så går du videre hen til DB 702 mappen. Du erstatter filerne , og du sidste skal de sidste henviste ind Inc Mappen

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #59: 10 Jun 2007, 10:48 »

Har ikke prøvet den første, og den anden, men det lyder godt det du har gang i og regner med at jeg tager den der kommer om 5 dage Smiley

Trods det at du skrev 15. Juli, første gang du omtalte den, men regner med at det er 15 juni Wink

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010