home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 670 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Aalborg BK - Going to stop FCK
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Aalborg BK - Going to stop FCK  (Læst 11520 gange)
Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Aalborg BK - Going to stop FCK
« Svar #45: 29 Maj 2007, 20:32 »

Smukt sat op, dog med enkelte skønhedsfejl. Bl.a. andet bryder jeg mig ikke om Liga-tabellen.
Ellers kan jeg godt lide det grundlæggende layout, specielt dine billeder er gode. Super flot blog.

Men lige en ting. Jeg ville under ingen omstændigheder kalde Silkeborg og Esbjerg tophold, selvom de ligger i top 5 Opstemt
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Aalborg BK - Going to stop FCK
« Svar #46: 29 Maj 2007, 20:39 »

Jeg ved det med tabellen ikke blev så pænt Skuffet men rettes til næste gang.
Logged

manchester-mikkel
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Aalborg BK - Going to stop FCK
« Svar #47: 29 Maj 2007, 21:56 »

rigtig god blog og flotte resultater Smiley guf gor en aab fan Smiley hmm... tænkte på om du ik ville poste bilelder af taktik og opstilling... evt holdinstrukser Smiley
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Aalborg BK - Going to stop FCK
« Svar #48: 29 Maj 2007, 22:07 »

Stor ros til Bademesteren i den sag Mikkel. Hent hans taktik, jeg har somen kun rettet lidt i den for at den passede til mine spillere.
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Aalborg BK - Going to stop FCK
« Svar #49: 29 Maj 2007, 22:11 »

Det ser godt ud Møller. Du er en værdig modstander i kampen om den bedste blog om AaB.. : )
Logged

manchester-mikkel
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Aalborg BK - Going to stop FCK
« Svar #50: 29 Maj 2007, 22:32 »

Stor ros til Bademesteren i den sag Mikkel. Hent hans taktik, jeg har somen kun rettet lidt i den for at den passede til mine spillere.

oaky Smiley lyder godt, vil jeg gøre... forresten er det en alt for fed titel

lyder godt: Aalborg BK - goingto stop FCK  Thumbs Up
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Aalborg BK - Going to stop FCK
« Svar #51: 30 Maj 2007, 14:41 »

Würtz til tyrkisk tophold.
30.09.07 - Nordjyske.dk

Rasmus Würtz
Fulde navn: Rasmus Østergaard Würtz
Alder: 23 år (Født: 18.09.83 i Skive)
Position: MC (DMC i AaB)
A-Landskampe: 3 (0 mål)
Tidligere klubber: Skive IK, AaB (1.1.07)
Så skete det. Det har været svært for AaB at holde på deres varme midtbanetalent Rasmus Würtz de seneste år. Idag kom det så frem efter flere ugers status som rygte at tyrkiske Trabzonspor til Vinter. AaB og Würtz har fulgtes gennem 5 sæsoner nu. Før AaB spillede Rasmus Würtz som som alle barndomsårene i hans fødeby Skive. Men da han var 18 år valgte Rasmus at tage skridtet fra "lille" Skive over til et af Danmarks bedste hold AaB for at prøve lykken om en professionel kontrakt. Lige siden hans ankomst gratis til klubben i 2002 har han spillet på AaBs førstehold og gjort det kanont gennem alle årene.

De sidste 2-3 sæsoner har været noget helt for sig selv. Det forklarer hovedpersonen selv i vores interview med den kommende Trabzonspor spiller: - Igennem de seneste 3 år er jeg gået fra reserveholdsspiller i AaB til førsteholdsspiller. Jeg er fast mand, mange udenlandske klubber har været ude efter mig. Jeg har fået både U og A Landsholdsdebut. Jeg vil takke AaB og min barndomsklub Skive for at få denne chance i tyrkisk fodbold. Det er om nogle dem der er skyld i det. Selvfølgelig sammen med min familie, som siden jeg startede til fodbold har støttet mig i tykt og tyndt.

Transfersummen på dette salg vil AaB og Trabzonspor ikke ud med. Det er private sager siger begge klubber hvis vi kontakter dem. Men vi vil gætte på at Rasmus Würtz nok har kostet ca. 20 mio. kroner. Måske får AaB indtægter ved et evt. videresalg. Men AaB skal nu på jagt efter erstatningen for den danske landsholdsspiller. Om det siger Lynge Jakobsen: - Vi har styr over hvem der skal erstatte Rasmus, vi har allerede 3-4 spillere i kikkerten. Om hvem og hvor de kommer fra vil Lynge ikke ud med, kun at de er spredt over hele Europa.

Også den danske landsholdstræner Morten Olsen roser Rasmus Würtz skifte til Trabzonspor. Selvom han ellers tit er skeptiske over hans spillers skifter siger han: - Det er godt for Rasmus at prøve det store udland. Trabzonspor er en stor klub i Tyrkiet, mens den i Europa er en klub i fremgang. Jeg tror Rasmus vil blive fast mand på deres midtbane, som han var og er i AaB nu.

Som det ses på billedet til højre går det ikke stille for sig på tilskuerpladserne i Tyrkiet. Det er Rasmus Würtz ifølge ham selv klar til, men er ikke fan af romerlys, tudehorn og andre larmende genstande til en fodboldkamp. Han udtaler om fansne: - Jeg kan ikke bestemme hvad de gør, men jeg er ikke tilhænger af deres væremåde i kulisserne i tyrkisk fodbold. Men jeg må leve med det.

Held og Lykke til Rasmus Würtz i hans nye klub.
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Aalborg BK - Going to stop FCK
« Svar #52: 30 Maj 2007, 15:55 »

Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Aalborg BK - Going to stop FCK
« Svar #53: 01 Jun 2007, 18:17 »

Vinterpause i SAS Ligaen

1. AaB 41p
2. FCK 35p
3. BIF 35p
4. OB 30p
5. FCN 27p
6. EfB 26p
De danske hold er netop gået til vinterhi. AaB skulle i sidste kamp møde AC Horsens. Men ligesom spillet idag var de overlegne, men fik ikke den krævede sejre ud af kampen. Det har de heller ikke haft held med de sidste 9 kampe. Kampe mod FCN, OB, FCM er blevet enten tabt eller spillet uafgjort selvom nordjyderne har været totalt overlegne. Chancerne bliver ikke udnyttet, forsvaret er ikke så gode som før. Men AaB træner Mads M. Nielsen har ikke grund til at bekymre sig, de har stadig et stort forspring ned til FCK og Brøndby.

Dog har AaB også haft gode kampe. Esbjerg, Brøndby og Silkeborg er sikkert blevet besejret. Men andre kampe er som skrevet over blevet spillet bedre rent spillemæssigt af AaB end lige netop disse 3 kampe. Men i de kampe har
man bare ikke fået fuldt udbytte. AaB er blevet mere menneskelige efter deres suveræne start i sommers. Nu har vi fået sne over Danmark og transferne er klar til at blive gjort. AaB er på jagt efter erstatningen til Würtz, samt bredden i truppen.

Oversigt over sidste 9 kampe:

vs. Odense Boldklub 0-0
vs. FC Nordsjælland 3-3
vs. FC Midtjylland 1-2
vs. Brøndby IF 2-0
vs. Esbjerg fB 4-0
vs. Viborg FF 1-2
vs. Randers FC 1-1
vs. Silkeborg IF 2-0
vs. AC Horsens 1-1
vs. Lyngby 0-0 (Pokalturneringen)

I Pokalturneringen er AaB videre fra 4. Runde og nu i Kvartfinalen efter holdet slog Lyngby. I kvartfinalen møder AaB  på Aalborg Stadion.
« Seneste Redigering: 01 Jun 2007, 18:53 af Møller » Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Aalborg BK - Going to stop FCK
« Svar #54: 01 Jun 2007, 18:47 »

AaB forstærker sig.

SAS Liga etterne fra Aalborg Boldklub sælger d. 1/1 2007 midtbanegeneralen Rasmus Würtz til tyrkisk fodbold (Trabzonspor red.) for omkring 20 mio. kr. Dermed skal nordjyderne ud og finde erstatningen. Nu ser det ud til at AaB har fundet sig sin erstatning i Vejles store danske talent Steffen Kielstrup.

Steffen skrev idag under på en kontakt med det danske tophold fra nordjylland. Steffen Kielstrup træder ind til Januar når Würtz forlader den fortabte Defensive Midtbanespiller. Steffen Kielstrup er ikke dicideret defensiv Midtbanespiller men alm. central midtbanespiller.

Alligevel er manager Mads M. Nielsen glad for indkøbet. - Steffen skal spille vores defensive midtbanespiller, han er som født på den plads. Han har gjort det fantastisk i Vejle de sidste år, specielt sidste sæson i 1. Division, hvor han har defensive pligter også. Her i AaB er han bare fast defensiv midtbanespiller.

Også hovedpersonen selv er glad over skiftet fra et hold under stregen, til et hold på førstepladsen. Han udtaler: - Jeg kan ikke vente til jeg skal starte i AaB. Jeg vil gerne gengælde den tiltro Mads giver mig. Men i en så god klub som AaB i en så stor udvikling som de er i pt. bliver det svært. Jeg skal erstatte deres måske bedste spiller Würtz. Jeg er en stor fan af ham.

Også amerikanske Nathan Sturgis skifter til AaB. Han er et stort talent og vil starte på reserveholdet. En type som Danny Califf, som iøvrigt også har anbefalet spilleren.
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Aalborg BK - Going to stop FCK
« Svar #55: 02 Jun 2007, 22:16 »

Kommentare?
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Aalborg BK - Going to stop FCK
« Svar #56: 02 Jun 2007, 22:37 »

AaB henter nordmand i Esbjerg

Kristian Onstad er næste mand i AaBs indkøbskurv. Kristian Onstad skrev idag under på en 3 årig kontrakt med nordjyderne. Skiftet skete bare 1 time før transfervinduet lukkede. Onstad kommer til at konkurrere med Allan Olesen om højre backen.

AaB har set tynde ud på deres højre back indtil videre i denne sæson. Man har kun haft et førstevalg i Allan Olesen, men reserven var upåagtede Jón Rói Jacobsen. Nu har man hentet en utrolig stærk og talentfuld norsk spiller i Esbjerg fB. Han kom selv til EfB fra Lyn for 1 sæson siden for ca. 1 mio.

Kristian Flittie Onstad hedder manden. Han er 22 år gammel og norsk født. Han blev født i Oslo hvor han også har spillet fodbold hele sit liv i barndomsklubben og talentfabrikken Lyn Oslo. Kristian Onstad kom til Esbjerg og har i denne sæson haft en stor ære i Esbjerg fBs succes. Vestjyderne ligger pt. nr. 6, men meget tæt på nr. 4 OB.

AaB ligger som bekendt nr. 1 i vinterpausen. De har haft en fantastisk sæson indtil videre, med hele 6 point ned til FCK og BIF. Mads M. Nielsen er om nok manden AaB kan takke for det. Han udtaler om indkøbet af Onstad: - Jeg er stor fan af Kristian. Jeg kan huske da han skiftede til EfB havde jeg allerede spottet ham i Lyn som en af Norges største talenter. Jeg ville ønske han dengang var kommet til AaB. Jeg ved også at de forsøgte at hente ham.

Kristian Onstad har også kommenteret skiftet: - Jeg skifter fra EfB til AaB grundet lønnen i AaB er langt bedre. EfB er  langt fra så gode økonomisk som AaB. Så kan vi jo også se AaB er på vej til næste sæson at skulle spille europæisk. Jeg vil ikke kommentere beløbet i hverken min løn eller overgangssum.

Det bliver også det sidste indkøb til AaB i denne omgang, da transfervinduet lukkede lige efter kontrakten blev underskrevet.
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aalborg BK - Going to stop FCK
« Svar #57: 03 Jun 2007, 16:19 »


Det ser jo godt ud Opstemt det kører bare på skinner Peace
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Møller
Gæst
 
Sv: Aalborg BK - Going to stop FCK
« Svar #58: 08 Jun 2007, 15:41 »

Bloggen er ikke gået i stå. Har bare ikke haft megen tid siden sidst.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010