home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 881 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Aalborg BK - Going to stop FCK
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Aalborg BK - Going to stop FCK  (Læst 11483 gange)
Møller
Gæst
 
Sv: Aalborg BK - Going to stop FCK
« Svar #30: 28 Maj 2007, 19:29 »

Hehe 7KFUM Opstemt - Jeg kan jo passe et udemærket tempo begge steder.
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Aalborg BK - Going to stop FCK
« Svar #31: 28 Maj 2007, 19:32 »

Eneste problem som jeg skal have ordnet er bredden. Min trup er meget tynd.

Nu ved jeg hvorfor du fokuserer så meget på layout herinde, det er fordi det er umuligt at lave et godt layout på PCMG.. Smiley
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Aalborg BK - Going to stop FCK
« Svar #32: 28 Maj 2007, 19:38 »

Det er ikke nemt nej. Men ikke kun derfor, jeg kan selv bedst lide at læse blogs med flot grafik og layout!
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Aalborg BK - Going to stop FCK
« Svar #33: 28 Maj 2007, 19:39 »

Det er ikke nemt nej. Men ikke kun derfor, jeg kan selv bedst lide at læse blogs med flot grafik og layout!

Me 2.

Men det er jo slut nu. Se Leroy Brown bloggen.. Græder
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Aalborg BK - Going to stop FCK
« Svar #34: 28 Maj 2007, 19:44 »

5-0 på Sas Arena det er fandme flot!

det er ikke hver dag at et udehold vinder så meget på dette station Opstemt
Logged

freddiem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aalborg BK - Going to stop FCK
« Svar #35: 28 Maj 2007, 19:44 »

ærgeligt med bayern, men held og lykke med den nye!
Logged

DrJones
Gæst
 
Sv: Aalborg BK - Going to stop FCK
« Svar #36: 28 Maj 2007, 20:11 »

Aalborg skeptiske omkring den nye træner.
01.07.06 - Nordjyske.dk

Aab fyrede forleden den ellers succesrige norske træner Erik Hamrén for brutalt overgreb på bestyrelsesformand Lynge Jakobsen. Efter 3 år i sædet har man nu ansat en ny træner til at lede holdet forbi FC København. Det var ikke en alle regnede med, nej det blev den helt ukendte danske træner Mads M. Nielsen fra Esbjerg.

Mads M. Nielsen var ifølge ham selv også meget overrasket over at få et, ja fra Aalborg Boldspilklub. Han ansøgte for sjov, da han sammen med nogle venner læste på tekst tv at AaB havde fyret Erik Hamrén. Men lidt trænererfaringer har den 30 årige træner alligevel også. Han har i den lille esbjergensiske klub Esbjerg IF 92 være træner for klubbens bedste mandskab, bl.a. ført dem til Kval. Rækken. Men pt. ligger holdet i Jyllandsserien.

Om ansættelsen sagde Lynge Jakobsen til os: Madss ansøgning var helt ekseptionel. Da han også har vist gode resultater i de mindre danske ligaer valgte vi at give ham en chance. Vi kan fortælle at hans kontrakt også kun løber 1 år.

Fansne i Aalborg er dog meget skeptiske over denne ansættelse af en så ung og uerfaren træner. De tror ikke 100% på hans evne til at føre holdet til guldet.



Han er altså Svensker....
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Aalborg BK - Going to stop FCK
« Svar #37: 28 Maj 2007, 21:03 »

Kan det ikke være ligemeget? Peace
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aalborg BK - Going to stop FCK
« Svar #38: 28 Maj 2007, 21:07 »

Det er da sådanne fejl der gør det at man ikke gider læse bloggen. Sådan har jeg det i hvert fald! Så personligt synes jeg ikke det er lige meget!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Møller
Gæst
 
Sv: Aalborg BK - Going to stop FCK
« Svar #39: 28 Maj 2007, 21:11 »

Rettet Wink
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aalborg BK - Going to stop FCK
« Svar #40: 28 Maj 2007, 23:10 »

Kan det ikke være ligemeget? Peace

Hvorfor kan det være lige meget? Så kan du da lige så godt skrive, at du har Gary Neville i truppen.

Du har haft 17 svar i denne tråd, men har kun spillet en turneringskamp. For meget snak, for lidt update!
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aalborg BK - Going to stop FCK
« Svar #41: 29 Maj 2007, 00:26 »

Hvorfor kan det være lige meget? Så kan du da lige så godt skrive, at du har Gary Neville i truppen.

Du har haft 17 svar i denne tråd, men har kun spillet en turneringskamp. For meget snak, for lidt update!

ENIG!

Ser meget frem til om du kan løfte nordjyderne det sidste stykke
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Aalborg BK - Going to stop FCK
« Svar #42: 29 Maj 2007, 15:00 »

Lad mig da lige spille? - Der kommer update efter hver 10/11 ligakamp.
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Aalborg BK - Going to stop FCK
« Svar #43: 29 Maj 2007, 18:13 »

Så er jeg igang med FM igen Smiley giv mig 30 min. så er den der guys Smiley
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Aalborg BK - Going to stop FCK
« Svar #44: 29 Maj 2007, 20:22 »

Højtflyvende AaB
24.09.07 - Nordjyske.dk

Mads M. Nielsen har sat noget igang i AaB. Med dette fornemme forår som holdet har leveret kan ingen røre dette hold. Jeg tror at hvis holdet havde deltaget i Europa denne sæson var de kommet langt, slået nogle gode hold. De har i SAS Ligaen spillet helt til et 13 tal selv med en skadesperiode her til sidst.

AaB mødte idag på Ålborg Stadion de forsvarende mestre i en kamp mellem de 2 tophold i Ligaen. AaB lå nr. 1 før kampen med 4 point ned til københavnerne. FCK har egentlig spillet som de plejer i denne sæson, på et højt niveau. Men AaB har bare været bedre. Idag stod de så til den største prøve i denne sæson, indtil videre. FCK havde på det seneste (Før kampe) haft en god periode med sejre efter sejre, men det samme havde AaB. Så vi kunne forvente en kanon kamp.

AaB stillede op til kampen med en skadesplaget trup, mens FCK havde en skade i Salcado. Så på papiret lignede det en FCK sejr. Men det lavede først Simon Bræmer om på, med et perfekt placeret skud lige uden for feltet til 1-0 til hjemmeholdet. Et fyldt Ålborg Stadion var nu i ekstase og man kunne ikke længere høre FCKs medrejste fans som man ellers plejede at kunne på andre stadions.
En storspillende Tore Reginiussen havde kort efter scoringen overskud til midt i et FCK angreb at løbe ud på sidelinjen for at tage en lille snak med træner Mads M. Nielsen. Dette forsvar i AaB havde før dagens kamp kun lukket 3 mål ind i 11 kampe. Det er utrolig lidt, hele forsvaret er styret af den norske styrmand, Tore Reginiussen.

Kort før pausen fik AaBs brasilianske normal offensive midtbanespiller Chrys en slem skade, det var en alt for hårdt tacklende Lars Jacobsen som var skyld i udskiftningen af brasilianeren til danske Kasper Risgård. Men lige lidt hjalp
AaB - FCK 2-0 (1-0)
1-0 Simon Bræmer efter 22 min.
Chrys Skadet - Erstattes af Risgård.
2-0 Jeppe Curth efter 74 min.
MoM:
Tore Reginiussen 9 (AaB)
det for FCK. Lige meget hvad de gjorde efter pausen kom de aldrig forbi AaBs forsvarskæde. AaB var et bedre hold idag.

Efter 74 minutter beviste Jeppe Curth igen hans målfarlighed. Man skal ikke lade ham løbe alene ned mod en målmand. Om det så er en Jesper Christiansen scorer ham på 7/10 muligheder. Han udnyttede også denne mulighed til at bringe AaB for alvor på sejrskurs med 2-0.




Status over de første 11 kampe:

AaB har indtil videre bevist at FCK ikke er uovervindelige. Med 9 sejre i 11 kampe er de sikkert nr. 1 med hele 7 point ned til de forsvarende mestre fra hovedstaden. En af de medskyldige i AaBs succes er forsvarsgeneralen. Norske Tore Reginiussen. Ham fik vi os en snak med før kampen mod FCK i aftes. Han sagde følgende da vi hørte lidt om hvad han synes om hans tid i AaB.

AaB er en fantastisk klub. Alt er perfekt, byen, fans, trænerne, spillerne og menneskene i Ålborg. Jeg elsker ligefrem allerede at være i Aalborg, og jeg fortryder ikke at jeg skiftede hertil. Min fremtid i AaB er meget lys. Jeg er som sagt før overnud glad for at være her, og med de udvikling vi pt. gør ser jeg ingen grund til at skifte.

Sejre mod bl.a. topholdene Brøndby, Esbjerg, Silkeborg, og sidst FCK giver grund til at man i AaB er positive overfor muligheden for at hente medaljer til Aalborg igen. Men man ser stadig helst at der ventes med at snakke om guld drømme. Vi fik også en snak med træner Mads M. Nielsen om de mange talenter som vel snart skal videre til det store Europa.

Vi har en stamme meget bestående af unge spillere. Vi har Michael Jakobsen, Rasmus Würtz, Thomas Kortegaard, Kasper Risgård og vores nyindkøbte Tore Reginiussen som eksempler på spillere som nok ikke bliver i AaB mere end 2 sæsoner mere. Der er allerede mange klubber der holder øje med mange af dem. Derfor skal de levere til hver kamp, og de ved de også godt.

Resultater:
vs. FC Midjylland 5-0
vs. OB 0-0
vs. FC Nordsjælland 2-0
vs. Brøndby IF 2-0
vs. Esbjerg fB 1-0
vs. Randers FC 3-0
vs. Skovshoved 8-1 (Pokalturnering, 2. Runde)
vs. Viborg FF 1-2
vs. Silkeborg IF 1-0
vs. AC Horsens 2-0
vs. Vejle B 2-1
vs. Varde IF 2-0 (Pokalturneringen, 3. Runde)
vs. FC København 2-0

Statistik:
Won: 11 Draw: 1 Lost: 1
Ligaplacering: 1 (11 Kampe, 28 Point.)
Bedste spiller (Efter bedømmelse): Tore Reginiussen, 8.08 gns. (12 Kampe)
Topscorer: Simon Bræmer, 7 mål.
Flest assists: Thomas Kortegaard, 4 assists.
Flest gange valgt som banens bedste: Tore Reginiussen, 4 gange.


Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010