home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 899 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Aalborg BK - Going to stop FCK
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Aalborg BK - Going to stop FCK  (Læst 11484 gange)
Møller
Gæst
 
Aalborg BK - Going to stop FCK
« : 28 Maj 2007, 14:58 »


Så kan jeg glæde alle jer som har ventet på en ny blog fra min side.
Sidst i så mig var i Blogkonkurrencen hvor jeg idag valgte at sige stop, pga. mangel på lyst.
Først vil jeg sige om denne blog at jeg vil gå meget op i mit layout, og vil derfor gerne høre ris/ros omkring det.
Hvad ønsker man mere af i grafik, osv. Jeg har valgt at spille med AaB, da jeg gerne ville i DK at spille igen.
AaB er en spændende klub med mange muligheder. IRL ved vi de netop sikrede sig bronze i år, på flotteste vis.


Spilinformationer:
Database: Stor
Update: Freak UP 2.1
Klub: AaB
Manager: Mads M. Nielsen
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Aalborg BK - Going to stop FCK
« Svar #1: 28 Maj 2007, 14:59 »

Layoutet er allerede smukt! Wink
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Aalborg BK - Going to stop FCK
« Svar #2: 28 Maj 2007, 15:03 »

Skandale i AaB, Hamrén fyret.
28.06.06 - Nordjyske.dk

Erik Hamrén startede i AaB d. 1 December 2003. Men idag blev han så hidsig på Lynge Jakobsen at han i vrede sprang på ham og tæskede løs på ham. Det gik mest udover Jakobsens hoved og ben. Det skete under træningen hvor Lynge tog sig tid til at kritisere Eriks træningsmåde. Men spillerne i klubben kom hurtigt til stedet hvor Erik lå ovenpå Lynge og bankede løs, de fik ham væk og Erik Hamrén kørte væk i sin bil.

Senere på dagen var han faldet til ro igen, AaB havde indkaldt til pressemøde uden Lynge Jakobsen. Manden med retten over AaB havde en besked med som blev læst op af ass. manager Allan Kuhn. I den meddelse blev Erik Hamrén fyret og fik nogle grimme ord med på vejen.

Erik Hamrén tog det rimelig pænt denne gang, han sagde tak for alt i AaB og kørte hjem til familien i Aalborg midtby. Hvem den nye træner i AaB bliver, Allan Kuhn kunne være en mulighed. Men intet er sikkert før Lynge Jakobsen igen har truffet en beslutning fra skadestuen.
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Aalborg BK - Going to stop FCK
« Svar #3: 28 Maj 2007, 15:04 »

Tak Cesc
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Aalborg BK - Going to stop FCK
« Svar #4: 28 Maj 2007, 15:05 »

Kan i lide font'en? Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aalborg BK - Going to stop FCK
« Svar #5: 28 Maj 2007, 15:08 »

Dramatisk, fed update.

Fejl:

Citat
1 December 2003
- December skrevet med stort, mangler punktum efter 1.

Citat
idag
- I dag

.. og en masse manglende kommaer.

Jeg er satme kritisk, men det ser lækkert ud. Fin font, ja.
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Aalborg BK - Going to stop FCK
« Svar #6: 28 Maj 2007, 15:17 »

Sir. Toby, er det en dansk time eller har vi fri pt. ?
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Aalborg BK - Going to stop FCK
« Svar #7: 28 Maj 2007, 15:17 »

Flot layout. Smiley
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Aalborg BK - Going to stop FCK
« Svar #8: 28 Maj 2007, 15:24 »

Lidt urealtistisk update. Men jeg kan komme over det.

Du sagde du lagde vægt på layoutet, der har jeg kun en negativ ting at sige, det er at der hvor der står kilde, nordjyske.dk, det skal være lige så småt som datoen.. Smiley
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Aalborg BK - Going to stop FCK
« Svar #9: 28 Maj 2007, 15:32 »

Aalborg skeptiske omkring den nye træner.
01.07.06 - Nordjyske.dk

Aab fyrede forleden den ellers succesrige svenske træner Erik Hamrén for brutalt overgreb på bestyrelsesformand Lynge Jakobsen. Efter 3 år i sædet har man nu ansat en ny træner til at lede holdet forbi FC København. Det var ikke en alle regnede med, nej det blev den helt ukendte danske træner Mads M. Nielsen fra Esbjerg.

Mads M. Nielsen var ifølge ham selv også meget overrasket over at få et, ja fra Aalborg Boldspilklub. Han ansøgte for sjov, da han sammen med nogle venner læste på tekst tv at AaB havde fyret Erik Hamrén. Men lidt trænererfaringer har den 30 årige træner alligevel også. Han har i den lille esbjergensiske klub Esbjerg IF 92 være træner for klubbens bedste mandskab, bl.a. ført dem til Kval. Rækken. Men pt. ligger holdet i Jyllandsserien.

Om ansættelsen sagde Lynge Jakobsen til os: Madss ansøgning var helt ekseptionel. Da han også har vist gode resultater i de mindre danske ligaer valgte vi at give ham en chance. Vi kan fortælle at hans kontrakt også kun løber 1 år.

Fansne i Aalborg er dog meget skeptiske over denne ansættelse af en så ung og uerfaren træner. De tror ikke 100% på hans evne til at føre holdet til guldet.

« Seneste Redigering: 28 Maj 2007, 21:11 af Møller » Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Aalborg BK - Going to stop FCK
« Svar #10: 28 Maj 2007, 15:33 »

7kfum > Så selv, er rettet i den nye update Smiley
BH > Tak du Smiley
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Aalborg BK - Going to stop FCK
« Svar #11: 28 Maj 2007, 15:42 »

Spændende start i kluben. Men skal du ikke have rettet din signatur? Smiley
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Aalborg BK - Going to stop FCK
« Svar #12: 28 Maj 2007, 15:53 »

Stærk normand til AaB.
08.07.06 - Nordjyske.dk

Det er ikke mange dage siden vi fik Mads M. Nielsen præsenteret i Aalborg BK. I dag kunne manden så præsentere sit første indkøb. Det blev den 20 årige midterforsvar fra Norge Tore Reginiussen, som er hentet til klubbens tynde forsvarskæde. Mads M. Nielsen og Aalborg har i den seneste uge holdt godt øje med det norske stortalent, i dag kunne han så på et pressemøde med knapt 100 deltagende pressefolk og fans trække i en AaB trøje, med nr. 6 på ryggen.

Rygterne svirrer stadig omkring Aalborg, flere spillere rygtes til klubben. Men et pressemøde er endnu ikke planlagt. Men har Møller flere penge til transfer efter dagens indkøb? Jeg tror ikke Tore har været en billig herre. Men ifølge Mads kan han gå direkte ind i midterforsvaret ved siden af Danny Califf.

Udtagelser om transferen: Fornuftigt indkøb af AaB. Jeg tror godt han kan blive SAS Ligaens varmeste udlandsindkøb i den kommende fremtid. - Michael Laudrup.
Logged

Mijitrix
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aalborg BK - Going to stop FCK
« Svar #13: 28 Maj 2007, 16:15 »

få så hentet en venstre kant

Dumhans(kortegaard) du ikke til noget
Logged

Come On You Spurs
COYS


lurking

Møller
Gæst
 
Sv: Aalborg BK - Going to stop FCK
« Svar #14: 28 Maj 2007, 16:17 »

Har også Winsnes ?
Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010