home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:38:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  1 Bruger, 585 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  PC Spil
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 28 Udprint
Forfatter Emne: PC Spil  (Læst 87102 gange)
AFC
Manager

Sv: PC Spil
« Svar #285: 19 Maj 2009, 14:55 »

Okay.

Jeg har bare set en kammerat spille det spil der, altså Battlefield 2 og der havde han godt nok ikke noget internet og derfor spillede han imod bots. Så tænker jeg bare. Foregår det sådan der hele spillet igennem, eller er der også en story del som i Call Of Duty?

A Coruna
Gæst

« Svar #286: 19 Maj 2009, 15:02 »

Okay.

Jeg har bare set en kammerat spille det spil der, altså Battlefield 2 og der havde han godt nok ikke noget internet og derfor spillede han imod bots. Så tænker jeg bare. Foregår det sådan der hele spillet igennem, eller er der også en story del som i Call Of Duty?

det er desværre ikke ligesom COD  Ubeslutsom

motZ
Gæst

« Svar #287: 19 Maj 2009, 15:07 »

Okay.

Ved ikke lige med BF2, men i de tidligere har det været sådan at du skulle spille banerne igennem en efter en, med forskellige missioner i hver bane.

Smiley

AFC
Manager

« Svar #288: 19 Maj 2009, 15:25 »

Okay, så lyder det ikke til at være et spil for mig.
Jeg troede det foregik ligesom i Call Of Duty. Hvad med Frontline Fuel of War, minder det meget om det?

motZ
Gæst

« Svar #289: 19 Maj 2009, 15:36 »

Altså, det er jo i bund og grund det samme som CoD.. Det med at du skal igennem hver bane med en bestemt mission.. Det skal du jo også i COD.

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller

« Svar #290: 31 Maj 2009, 11:50 »

Hey.. Jeg har igennem længere tid ledet efter et spil. Det er et strategispil (noget lignende i hvert fald) udgivet af infogrames (det eneste jeg lige kan huske).
Det går ud på, at du ca. midt på kortet for en form for base. Her kan du så træne dine krigere. Du kan dog kun træne 3 krigere ud fra den bygning der skal træne de forskellige krigere. Du kan også opgradere disse bygninger. Det gør at dine krigere lærer et form for trick, som så giver dem en fordel i kamp. Dine krigere kan du ikke styre. De løbert bare rundt på banen lidt på må og få og af og til møder de så nogle modstandere, som skal nedkæmpes. Derudover er der også en række bygninger de skal smadre. Jo flere fjender og bygninger de smadrer, jo flere levels stiger de.
Jeg håber meget på, at nogen ved hvilket spil jeg snakker om Smiley

Build Me Up Buttercup!

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller

« Svar #291: 31 Maj 2009, 12:41 »

Så fandt jeg om sider spillet der går under navnet Majesty: The Fantasy Kingdom Sim Smiley

Build Me Up Buttercup!

alek9000
Manager

« Svar #292: 31 Maj 2009, 12:54 »

Altså, det er jo i bund og grund det samme som CoD.. Det med at du skal igennem hver bane med en bestemt mission.. Det skal du jo også i COD.
Det kommer an på, om du spiller online eller ej.. Online spillet minder mest af alt om CS, men der har hvert hold et bestemt antal deaths, før det er afgjort.

motZ
Gæst

« Svar #293: 01 Jun 2009, 20:28 »

Andre herinde der har anskaffet sig Empire: Total War? Har selv lige købt det, så ville lige høre om der også er andre der har dette dejlige spil?

Wink

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #294: 02 Jun 2009, 22:05 »

Hej alle.
Nogen som kender et godt gyser/horror spil til PC eller et godt interaktivt spil med udfordringer i?
Gerne et hvor at man skal løse mysterier og/eller gåder,.
Kender kun 2 spil og det er det danske spil Blackout og det amerikanske spil Loving Tender Care, nogle der kender de spil og nogle spil, som ligner/mener om dem?

Vh.Blackstone

AFC
Manager

« Svar #295: 02 Jun 2009, 22:07 »

Don Abramovich
Manager

« Svar #296: 02 Jun 2009, 22:11 »

Andre herinde der har anskaffet sig Empire: Total War? Har selv lige købt det, så ville lige høre om der også er andre der har dette dejlige spil?

Wink
Har det selv. Det er rigtig fedt, når man lige lærer at bruge det! Er dog stadig pisse ringe til det  Peace

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #297: 02 Jun 2009, 22:15 »

Tak for svar AFC.
Ikke lige det, som at jeg søgte, men igen tak for hjælpen/dit bud.

Vh.Blackstone

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #298: 02 Jun 2009, 22:23 »

Nu er Silent Hill rimelig gammelt, men virkelig et fremragende spil når det gælder gys og gåder Blackstone..

Kunne være du skulle se på det (:

Historien bag spillet er også genialt..

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #299: 02 Jun 2009, 22:33 »

Tak Superpew.
Det vil jeg tage et kig på og vende tilbage, når at jeg ved mere om spillet.

Vh.Blackstone

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 28 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010