home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
24 Nov 2025, 20:06 Broen13 Blogs #17 Youth to Gold
24 Nov 2025, 13:38 Broen13 Klubsøgnin... Girondins de Bordeaux
23 Nov 2025, 16:15 simmy1 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
23 Nov 2025, 15:24 Broen13 Klubsøgnin... SC Braga
21 Nov 2025, 20:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
21 Nov 2025, 08:49 Broen13 Klubsøgnin... 1860 München
20 Nov 2025, 15:05 Broen13 Klubsøgnin... River Plate
Antal Registrerede Brugere: 23182
  0 Brugere, 525 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kathli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Højde og vægt??
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Højde og vægt??  (Læst 9092 gange)
7500-Lykke
Juniorspiller
**

Sv: Højde og vægt??
« Svar #15: 23 Maj 2007, 10:54 »

Uden at kunne bakke det op med udtalelser fra SI teamet, ville jeg synes at det var mest logisk hvis i hvert fald højden var en faktor. Og min helt egen personlige mening er, at positioning er en af de vigtigste stats.

Men vægten må vel også have noget at sige i steder som styrke, udholdenhed, hurtighed osv? Eller?

Hvorfor tage din mor, når jeg kan få din mormor?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #16: 23 Maj 2007, 10:57 »

Jojo, men nu troede jeg vi snakkede om hovedstødsdueller, og her mener jeg højden har mere at sige end vægten (Selv om vægten selvsagt også kan spille ind her...) Smiley

7500-Lykke
Juniorspiller
**

« Svar #17: 23 Maj 2007, 10:59 »

Jojo, men nu troede jeg vi snakkede om hovedstødsdueller, og her mener jeg højden har mere at sige end vægten (Selv om vægten selvsagt også kan spille ind her...) Smiley

Ja det gjorde vi nok også..
Men emnet er vidst blevet lidt off-topic,
eftersom jeg bare startede med at spørge hvorfor jeg ikke kunne se dem mere.

Nu prøver jeg også at bruge debatten til at se hvor meget jeg mangler dem, altså hvor meget jeg skal holde øje med dem!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #18: 23 Maj 2007, 11:09 »

Jeg kigger stort set aldrig på højde/vægt når jeg køber spillere Tunge

7500-Lykke
Juniorspiller
**

« Svar #19: 23 Maj 2007, 11:31 »

Jeg kigger stort set aldrig på højde/vægt når jeg køber spillere Tunge

Nej 1. priotet er nu hvor gode stats han har..
Men vil sige det er ikke nogen ulempe af en angriber der har gode stats i jumping og heading, som er 2.02 har en fordel i forhold til en der har de samme stats men kun er 1.80.. ? Huh

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #20: 23 Maj 2007, 11:41 »

Men vil sige det er ikke nogen ulempe af en angriber der har gode stats i jumping og heading, som er 2.02 har en fordel i forhold til en der har de samme stats men kun er 1.80.. ? Huh

Forstår slet ikke den sætning der Tunge

Men som sagt tidligere vil jeg mene at hvis 2 spillere har samme stats, vil angriberen på over 2 meter alt andet lige have en fordel i forhold til ham der er 20 cm lavere.

Igen, kun min personlige overbevisning, ikke noget jeg kan bakke op med udtalelser fra dem der rent faktisk ved det..

Bademesteren
Manager

« Svar #21: 23 Maj 2007, 12:16 »

Uden at kunne bakke det op med udtalelser fra SI teamet, ville jeg synes at det var mest logisk hvis i hvert fald højden var en faktor. Og min helt egen personlige mening er, at positioning er en af de vigtigste stats.

Er positioning vigtigt for en targetman, for at han vinder sine luftdueller?

7500-Lykke
Juniorspiller
**

« Svar #22: 23 Maj 2007, 12:19 »

Forstår slet ikke den sætning der Tunge

Men som sagt tidligere vil jeg mene at hvis 2 spillere har samme stats, vil angriberen på over 2 meter alt andet lige have en fordel i forhold til ham der er 20 cm lavere.

Igen, kun min personlige overbevisning, ikke noget jeg kan bakke op med udtalelser fra dem der rent faktisk ved det..

Ja det er det jeg prøver at sige

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #23: 23 Maj 2007, 12:21 »

Er positioning vigtigt for en targetman, for at han vinder sine luftdueller?

Jeg vil mene at positioning er vigtigt for alle hovedstødsdueller ja. Men min kommentar var nu mest møntet på forsvarsspillere.

mrfair
Gæst

« Svar #24: 23 Maj 2007, 12:29 »

Vi har faktisk haft denne diskussion tidligere, men højde og vægt har ingen reel betydning, da de allerede er regnet ind i de "rigtige" stats.

En spiller på 2.02 er hverken bedre eller dårligere, end en spiller på 1.80, men sandsynligvis har han god jumping (som følge af sin højde).

Jeg har linket til en artikel om dette i en af de andre tråde om dette emne, man kan ikke lige huske hvor, sådan på stående fod.

7500-Lykke
Juniorspiller
**

« Svar #25: 23 Maj 2007, 12:56 »

Vi har faktisk haft denne diskussion tidligere, men højde og vægt har ingen reel betydning, da de allerede er regnet ind i de "rigtige" stats.

En spiller på 2.02 er hverken bedre eller dårligere, end en spiller på 1.80, men sandsynligvis har han god jumping (som følge af sin højde).

Jeg har linket til en artikel om dette i en af de andre tråde om dette emne, man kan ikke lige huske hvor, sådan på stående fod.

Hvor er linket??

Bademesteren
Manager

« Svar #26: 23 Maj 2007, 13:34 »

Det lyder interessandt, for jeg undgår ofte targetspillere og centerforsvarere under 180 cm.

...Det er så ikke noget, som jeg skal tage med i vurderingerne fremover...

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #27: 23 Maj 2007, 14:21 »

Hvor er linket??

Har på siden i en anden tråd. Prøv søgefunktionen...

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #28: 23 Maj 2007, 14:34 »

Det lyder interessandt, for jeg undgår ofte targetspillere og centerforsvarere under 180 cm.

...Det er så ikke noget, som jeg skal tage med i vurderingerne fremover...

http://community.sigames.com/eve/forums/a/tpc/f/521102691/m/9152038132?r=4892049132#4892049132

Marc Vaughans indlæg 4/5 nede.
« Seneste Redigering: 23 Maj 2007, 14:37 af ElGuapo » Logged

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #29: 23 Maj 2007, 14:43 »

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010