home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:38:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 595 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Bedste/Yndlingsliga
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilken liga synes du er den bedste?
Den engelske
- 11 (61,1%)
Den spanske
- 3 (16,7%)
Den danske
- 2 (11,1%)
Den tyske
- 1 (5,6%)
Den franske
- 0 (0%)
Den italienske
- 1 (5,6%)
En anden, skriv gerne i tråden.
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 18

Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Bedste/Yndlingsliga  (Læst 1787 gange)
handianden
Reserveholdsspiller

Bedste/Yndlingsliga
« : 22 Maj 2007, 17:05 »

Her kan vi så diskutere om hvilken liga man synes er den bedste og hvilken liga der er ens yndlings.

Kan da selv starte, den spanske liga er min yndlings da jeg godt kan lide teknisk fodbold, men må nok indrømme at den engelske er den bedste med det langt hurtigere spil. Thumbs Up

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

Sv: Bedste/Yndlingsliga
« Svar #1: 22 Maj 2007, 17:17 »

Helt sikkert Premier League. Måske ikke altid teknisk bedst, men mest underholdene, og så får man også lov til at gå lidt mere til den. Kampene bliver ikke fløjtet i stykker hele tiden, fordi folk skal smide sig hver gang de bliver rørt det mindste. Det er selvfølgelig ikke alle, og det sker da også i den engelske, dog langt fra lige så ofte som eksempelvis La Liga.

Det er selvfølgelig også her favorit holdet Chelsea spiller.

Brøndby IF & Chelsea FC

AldiAllan
Reserveholdsspiller

« Svar #2: 22 Maj 2007, 17:20 »

Klart fedest at starte langt langt nede i rækkerne, og der har den engelsk liga en fordel, da man kan starte helt nede i 6. Division, det synes jeg er fedt.. Dejligt at FM-databasen er så stor at man kan være hold helt nede i de små rækker i England..:-D

Zone 43
Manager

« Svar #3: 22 Maj 2007, 17:37 »

Aldi: Det er IRL bold vi snakker og ikke FM Smiley

Personligt synes jeg ikke, at der findes en bedste liga eftersom de hver især har deres eget kendetegn Smiley Spanien er nok favoritligaen, såfremt der vælges en, men også den Engelsk og tyske er fed.

Favoritten er Danmark udelukkende pga Brøndby Tunge

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Gosser
Manager

« Svar #4: 22 Maj 2007, 17:39 »

Yndlingsligaen her, er Sas-ligaen. Det er den der er lettest at følge med i, og den liga hvor mit favorithold er; Brøndby IF.
Desuden synes jeg den er ganske sjov.

Udover den, kan jeg godt lide den engelske liga.

Soccerpop
Gæst

« Svar #5: 22 Maj 2007, 17:41 »

Bundes-Ligaen 4-ever Wink
Der bliver scoret mássere af mål og den er forholdsvis let at følge med i Smiley
Desuden spiller gudeholdet i rækken nedenunder Rullende Øjne

SirToby
Manager

« Svar #6: 22 Maj 2007, 17:43 »

Kan se tråden er placeret i "Fodbold", så mit nedenstående svar skal tages i virkelighedens betragtning.

I øjeblikket er der ingen tvivl om, hvilken liga der er den bedste, nemlig den engelske. Tre engelske hold nåede semifinalen i Champions League, hvor af to af dem var Manchester United og Chelsea, to hold som jeg bedømmer som værende de to bedste i verden pt.

Det kan tydeligt ses, når man kigger på de forskellige ligaer. I Spanien har der ikke været et eneste hold, der har været godtkørende over hele sæsonen, hvor der i England i det mindste har været to hold til stede, som også har trumlet det meste ned. De dårligere holds niveau i de to ligaer kontra hinanden kan så diskuteres. De andre ligaer er vist ikke gode nok.

Min yndlings liga er uden den MINDSTE tvivl Barclays Premier League (som den nu hedder), hvorfor mon?

Emillionaire
Gæst

« Svar #7: 22 Maj 2007, 17:47 »

Premier League er meget god for der sker lidt af hvert

og Sas ligaen er også god fordi der ikke just bliver spillet for meget fodbold man ikke kan følge med i Smiley

La Primera er lidt for voldelig for mig men Barce spiller fint fodbold

jeg kan bedst lide Serie A i Italien fordi de spller bedst fodbold (syntes jeg) og de har gudeholdet Inter med Opstemt

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #8: 22 Maj 2007, 17:58 »

Min yndlings er sas-ligaen, pga FCK Opstemt
Den spanske liga er en liga med fint offensivt og teknisk spil. Her er Valencia, mit favorithold efter FCK, også med, derfor et lille plus der.
PL er dog den bedste. Der er flere stor hold, og midterholdene er ret gode, plus at det er MEGA underholdene at se PL bold. Det går dejlig stærkt, og derfor en masse chancer. Her holder jeg med Everton, som jeg dog ikk holder lige så meget med som FCK og Valencia.
Så SAS er yndlings, mens PL er bedst, men da jeg følger Valencia tæt, står LaLiga lige med PL.

Smiley

fcm-star
Reserveholdsspiller

« Svar #9: 22 Maj 2007, 18:07 »

Den er svær, men min yndlings er den tyske fordi det er flot fodbold og meget nem er at følge med i og så er der en del danskere rundt omkring i klubberne. Men den bedste må være den engelske PL hvor Man Utd og Chelsea er sindsyg gode..

Arsenal!

Emillionaire
Gæst

« Svar #10: 22 Maj 2007, 18:14 »

Bundesligaen var fed dengang Bayern München drønede der ud af hvilket de ikke gør så meget lige forløbig på grund af at Michael Ballack tog til Chelsea Skuffet

Ramsdal
Gæst

« Svar #11: 22 Maj 2007, 18:33 »

Engelske helt klart Peace
Tempo og fysisk kan ingen liga følge med Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #12: 22 Maj 2007, 18:34 »

Bundesligaen var fed dengang Bayern München drønede der ud af hvilket de ikke gør så meget lige forløbig på grund af at Michael Ballack tog til Chelsea Skuffet

Det er da federe nu, med noget konkurence Huh Huh Huh

Emillionaire
Gæst

« Svar #13: 22 Maj 2007, 19:05 »

Det er da federe nu, med noget konkurence Huh Huh Huh

ja det fik de også af HSV  Huh

FCK010
Ynglingespiller

« Svar #14: 22 Maj 2007, 19:07 »

Jeg kan godt nok bedst lide den engelske..

Jeg synes dog det er et minus alt det der med arbejdstiladelse.. ):

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010