home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 877 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Hotspurs
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: The Hotspurs  (Læst 3891 gange)
Viktor27
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: The Hotspurs
« Svar #15: 23 Maj 2007, 21:30 »

Dvs. Retter ikke de her updates men laver det med fuld streg i de næste updates der kommer. Den næste kommer imorgen regner jeg med.
Logged

Liverpool
FCK

=

Total yndlings hold Opstemt

Viktor27
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: The Hotspurs
« Svar #16: 24 Maj 2007, 17:24 »




Tottenham, den engelske dansker klub.

Tottenham har inden for de sidste 3 uger hentet 2 danskere !
Den ene, manager Martin Balslev Langkilde, den anden Morten Foged Andersen fra Fc midjylland for 2.300.000 , Morten Foged skulle efter sigende være stolt over at være kommet i samme klub som Ghaly.


Og ikke nok med det , så er der noget der tyder på at Martin Balselv Langkilde er ude efter Fiorentinas venstre fløj Riccardo Montolivo. 'Jeg har ingen planer om at hente Riccardo' sagde Martin til pressen tidligere i dag. Men der er noget der tyder på han kun siger det for ikke at skabe problemer i truppen da der allerede er 3 på pladsen.

Jeg havde læst artiklen. Rygterne var sande, jeg havde smu kigget lidt på italieneren. Montolivo ville sikkert være den rigtige til klubben. Jeg har selvfølgelig 3 andre på pladsen, men da den ene er langtids skadet og de to andre er meget unge og ikke efter min mening er helt klar endnu kan Montolivo være en potentiel mulighed.

Samtidig er har jeg også fået kigget på to andre, bland dem er en dansker. Andreas Laudrup, og Nicholás Millan.

Andreas Laudrup, da han virker spændende, og ikke helt uden potentiale. Nicholas Millan, fordi han kun er 14 år og allerede nu ville jeg godt kunne bruge ham på førsteholdet i de mindre vigtige kampe..




7 Juli !


Nyt tottenham talent taler om ambitioner.
den unge og nye tottenham spiller Mads Laudrup har beskrevet hans DKK 3.250.000 skifte fra FCK som ¨det største øjeblik i sit liv¨.
Mens han sad ved siden af hans nye manager Martin Balslev Langkilde på et pressemøde efter underskrivelsen af kontrakten, fortalte den sytten årige centrale midtbanespiller, at han håbede at få chancen på White Hart Lane så hurtigt som muligt og blive en loyal favorit blandt klubbens fans.




8 Juli !

Klokken var 08.00 om morgenen, gaden var stadig tom. Men jeg skulle til lufthavnen for at hente de nye danskere, nemlig Mads Laudrup, og Morten Foged. Flyet og jeg kom samtidig, jeg stod i 45 minutter og ventede på at de fik deres baggage. Jeg kom til at tænke, fly selskaberne må da egentlig tjene rigtig godt når baggagen er ¨forsinket¨ jeg mener, hvis man har bilen med så betaler man jo for at have den parkeret i deres garager. Mads og Morten kom gående ud af porten som to fængsels forbrydere der lige var kommet ud.

Jeg kørte dem først ud til White Hart Lane for at vise dem faciliteterne. De var nærmest mundlamme da de trådte ind på det smukke stadion. Jeg førte dem op til et møderum hvor Levy ventede.
Vi snakkede lidt sammen. Mads og Morten præsenterede sig og fortalte lidt om dem selv. Tiden fløj nærmest af sted. Jeg tog afsked med The M & M's da de skulle ud til hotellet og have noget vile. Og jeg skulle hjem og forberede en taktik til venskabskampen den 10 juli mod Casa Pia.




10 Juli!

Dagen var kommet, min aller første kamp for Tottenham. Nøøj hvor var jeg spændt! Godt nok var forventingerne at vi fik en jordskreds sejr, men for satan da hvor var jeg nervøs. Den nervøsitet måtte jeg forsøge at skjule i omklædningsrummet da jeg skulle fortælle drengene om mine forventninger.


Min opstilling blev sådan :



0-12
Mido - 2 min
Pascal Chimbonda - 11
Mido - 14
Jermaine Defoe - 41
Jermaine Defoe - 43
Jermaine Defoe - 45
Tom Huddlestone - 45
Hossam Ghaly - 48
Dimitar Berbatov - 63
Robbie Keane - 69
Dimitar Berbatov - 71
Dimitar Berbatov - 83

'En rigtig flot spillet kamp af jer idag drenge!, Det var virkelig godt at se på, i virker rigtig opsat på det her, det er rigtig godt drenge'

Den 10 juli var færdig, min første kamp var færdig, og jeg var færdig. Alt i alt har det været nogle rigtig gode dage indtil videre i denne klub. Jeg fortryder intet intet intet.




Beklager at det ikke er så spændende denne gang, havde bare ikke så meget tid.

Ris/Ros modtages stadig meget gerne, og hvis der er en der har en ide til en forstærkning på venstre fløj så sig endelig til.

Mvh. Martin 


« Seneste Redigering: 24 Maj 2007, 17:37 af Viktor27 » Logged

Liverpool
FCK

=

Total yndlings hold Opstemt

Viktor27
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: The Hotspurs
« Svar #17: 24 Maj 2007, 19:48 »

Det virker ikke rigtig som om der er nogen der læser det. Så skal jeg bare droppe det eller hvad ?
Logged

Liverpool
FCK

=

Total yndlings hold Opstemt

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Hotspurs
« Svar #18: 24 Maj 2007, 20:52 »

Selvfølgelig skal du ikke droppe det. Jeg følger med, men skriver nødvendigvis ikke en kommentar hver gang du har skrevet en update. Sådan er det muligvis også med andre. For det andet skal du jo heller ikke skrive en blog bare for at skrive den. Du skal skrive den hvis du har lyst, og selv synes det er sjovt. Så skal der nok komme læsere med tiden.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Viktor27
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: The Hotspurs
« Svar #19: 24 Maj 2007, 21:05 »

Jeg synes netop det gør spillet en del sjovere hvis man laver en blog til, Men indtil videre er det kun 3 eller sådan noget der har givet kommentare, og jeg kunne godt bruge nogle ideer til noget jeg kan gøre bedre, for synes ikke helt det er godt nok det jeg har skrevet indtil videre jeg ved bare ikk hvordan jeg skal forbedre det.
Logged

Liverpool
FCK

=

Total yndlings hold Opstemt

Viktor27
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: The Hotspurs
« Svar #20: 24 Maj 2007, 21:07 »

og en anden grund til at jeg spørger om jeg skal droppe det er også at der er jo er denne ''blog konkurrence'' og det kan jo godt være at folk hellere vil læse blogs der.
Logged

Liverpool
FCK

=

Total yndlings hold Opstemt

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Hotspurs
« Svar #21: 24 Maj 2007, 21:12 »

Hvis du kigger tilbage i blog-sektionen og finder min allerførste blog frem, vil du da også se at den er langt dårlige end min nuværende. Men man skal ikke give op med det samme. Min nuværende med Zaragoza har fået mange flotte kommentarer, mens min tidligere heller ikke fik så mange kommentarer, slet ikke i begyndelsen. Det er selvfølgelig ikke altid så sjovt, men det er bare med at klø på.!

Blogkonkurrencen tager selvfølgelig en masse interresse. Det er klart. Men jeg har da også en blog kørende samtidig, og jeg er da helt tilfreds med mit besøgstal. Der er ikke den store forskel på nu og før blogkonkurrencen for mit vedkommende. 
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Viktor27
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: The Hotspurs
« Svar #22: 24 Maj 2007, 21:17 »

Du lavede så også den blog før konkurrencen, og da der så allerede er en masse der har kigget på den på det tidspunk , og når de så godt kan lide den, følger de den jo også selvom der er den konkurrence. Men jeg dropper den så ikke, Men altså må lige finde ud af et eller andet så jeg kan gøre den lidt mere spændende. Ved bare ikke lige hvad , men det kommer vel
Logged

Liverpool
FCK

=

Total yndlings hold Opstemt

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Hotspurs
« Svar #23: 24 Maj 2007, 21:20 »

Det er selvfølgelig rigtig nok..

Man får en masse inspiration ved at læse andre blogs, så det kan jeg da anbefale. Men ja, synes da du skal fortsætte.!
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Viktor27
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: The Hotspurs
« Svar #24: 24 Maj 2007, 21:22 »

Prøver at se om jeg kan blive færdig med min update idag.
Logged

Liverpool
FCK

=

Total yndlings hold Opstemt

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Hotspurs
« Svar #25: 24 Maj 2007, 23:08 »

Du lavede så også den blog før konkurrencen, og da der så allerede er en masse der har kigget på den på det tidspunk , og når de så godt kan lide den, følger de den jo også selvom der er den konkurrence. Men jeg dropper den så ikke, Men altså må lige finde ud af et eller andet så jeg kan gøre den lidt mere spændende. Ved bare ikke lige hvad , men det kommer vel

En sætning:

"Tænk uden for rammen"   Thumbs Up
Logged

Go you Gunners!

Viktor27
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: The Hotspurs
« Svar #26: 25 Maj 2007, 19:25 »

Øhh Smiley Den fangede jeg ikke lige.
Logged

Liverpool
FCK

=

Total yndlings hold Opstemt

Viktor27
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: The Hotspurs
« Svar #27: 25 Maj 2007, 21:24 »

Arghh, er blevet nød til at slette mit 'Tottenham' spil da det ikke gad at åbne, Så bloggen er desværre Stoppet, Prøver nok på ny på et tidspunk når lysten kommer.
Logged

Liverpool
FCK

=

Total yndlings hold Opstemt

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010