Tottenham, den engelske dansker klub.
Tottenham har inden for de sidste 3 uger hentet 2 danskere !
Den ene, manager Martin Balslev Langkilde, den anden Morten Foged Andersen fra Fc midjylland for 2.300.000 , Morten Foged skulle efter sigende være stolt over at være kommet i samme klub som Ghaly.
Og ikke nok med det , så er der noget der tyder på at Martin Balselv Langkilde er ude efter Fiorentinas venstre fløj Riccardo Montolivo. 'Jeg har ingen planer om at hente Riccardo' sagde Martin til pressen tidligere i dag. Men der er noget der tyder på han kun siger det for ikke at skabe problemer i truppen da der allerede er 3 på pladsen.
Jeg havde læst artiklen. Rygterne var sande, jeg havde smu kigget lidt på italieneren. Montolivo ville sikkert være den rigtige til klubben. Jeg har selvfølgelig 3 andre på pladsen, men da den ene er langtids skadet og de to andre er meget unge og ikke efter min mening er helt klar endnu kan Montolivo være en potentiel mulighed.
Samtidig er har jeg også fået kigget på to andre, bland dem er en dansker. Andreas Laudrup, og Nicholás Millan.
Andreas Laudrup, da han virker spændende, og ikke helt uden potentiale. Nicholas Millan, fordi han kun er 14 år og allerede nu ville jeg godt kunne bruge ham på førsteholdet i de mindre vigtige kampe..
7 Juli !
Nyt tottenham talent taler om ambitioner.
den unge og nye tottenham spiller Mads Laudrup har beskrevet hans DKK 3.250.000 skifte fra FCK som ¨det største øjeblik i sit liv¨.
Mens han sad ved siden af hans nye manager Martin Balslev Langkilde på et pressemøde efter underskrivelsen af kontrakten, fortalte den sytten årige centrale midtbanespiller, at han håbede at få chancen på White Hart Lane så hurtigt som muligt og blive en loyal favorit blandt klubbens fans.
8 Juli !
Klokken var 08.00 om morgenen, gaden var stadig tom. Men jeg skulle til lufthavnen for at hente de nye danskere, nemlig Mads Laudrup, og Morten Foged. Flyet og jeg kom samtidig, jeg stod i 45 minutter og ventede på at de fik deres baggage. Jeg kom til at tænke, fly selskaberne må da egentlig tjene rigtig godt når baggagen er ¨forsinket¨ jeg mener, hvis man har bilen med så betaler man jo for at have den parkeret i deres garager. Mads og Morten kom gående ud af porten som to fængsels forbrydere der lige var kommet ud.
Jeg kørte dem først ud til White Hart Lane for at vise dem faciliteterne. De var nærmest mundlamme da de trådte ind på det smukke stadion. Jeg førte dem op til et møderum hvor Levy ventede.
Vi snakkede lidt sammen. Mads og Morten præsenterede sig og fortalte lidt om dem selv. Tiden fløj nærmest af sted. Jeg tog afsked med The M & M's da de skulle ud til hotellet og have noget vile. Og jeg skulle hjem og forberede en taktik til venskabskampen den 10 juli mod Casa Pia.
10 Juli!
Dagen var kommet, min aller første kamp for Tottenham. Nøøj hvor var jeg spændt! Godt nok var forventingerne at vi fik en jordskreds sejr, men for satan da hvor var jeg nervøs. Den nervøsitet måtte jeg forsøge at skjule i omklædningsrummet da jeg skulle fortælle drengene om mine forventninger.
Min opstilling blev sådan :
0-12 Mido - 2 min
Pascal Chimbonda - 11
Mido - 14
Jermaine Defoe - 41
Jermaine Defoe - 43
Jermaine Defoe - 45
Tom Huddlestone - 45
Hossam Ghaly - 48
Dimitar Berbatov - 63
Robbie Keane - 69
Dimitar Berbatov - 71
Dimitar Berbatov - 83
'En rigtig flot spillet kamp af jer idag drenge!, Det var virkelig godt at se på, i virker rigtig opsat på det her, det er rigtig godt drenge'
Den 10 juli var færdig, min første kamp var færdig, og jeg var færdig. Alt i alt har det været nogle rigtig gode dage indtil videre i denne klub. Jeg fortryder intet intet intet.
Beklager at det ikke er så spændende denne gang, havde bare ikke så meget tid.
Ris/Ros modtages stadig meget gerne, og hvis der er en der har en ide til en forstærkning på venstre fløj så sig endelig til.
Mvh. Martin