Bestyrrelses mødeKlokken var nu blevet 17.00 , vi skulle have startet mødet for en halv time siden. Jeg var efterhånden ved at blive godt og grundigt skuffet, og ikke mindst i tvivl, var det overhovedet idag, er jeg gået fuldstændig fejl af det ?. Jeg blev enig med mig selv om at vente 10 minutter mere, men så heller ikke mere. 10 minutter blev til 15 minutter, jah og 15 minutter til 20.
Jeg besluttede mig for at gå.
Da jeg kommer ud foran bygningen, kommer bestyrrelsesformand
en
Daniel Levy gående lige forbi mig, med en enkelt sætning, 'sikke tidligt du kommer Martin' , jeg nåede ikke at svare, jeg stod i flere sekunder med åben mund og pulypper. 'Kommet tidligt' sagde jeg til mig selv. 'Har han mon drukket?' . Jeg vendte mig om og kunne lige skimte ham på vej ind i møde lokalet. Jeg rendte efter ham.
'Ja undskyld Levy, men var det ikke klokken 16.30 vi skulle mødes?'
Fik jeg frem sagt. 'Haha, jamen Hr. Martin dog, det er da først klokken 19.00'
Jeg stod og blev nærmest helt flov, vildt godt, mit første møde med bestyrrelsen og så er jeg gået fejl af tiden, hmm heldigvis kom jeg da ikke for sent, hellere 2 en halv time tidligere end senere sagde jeg til mig selv og kunne egentlig godt høre hvor dumt det lød.
Klokken blev 19.00 og vi var alle blevet samlet.
Daniel Levy startede med at præsentere mig for de andre i bestyrrelsen. Derefter fremlagde han hvilke transfer midler de havde frigjort, og deres forventningerne for sæsonen.
- Transfer midlerne : 152 Mil.
- Lønings midler : 8.75 Mil/uge
- Forventningerne : En hæderlig placering i Premier Division
Jeg mente at det var lidt for 'vat' af klubben så derfor spurgte jeg om lidt flere transfer og lønings midler.
Det var de indforståede med og frigav noget ekstra til begge ting.
I alt blev det til
258.633.728 Mil
Og 13.18 Mil/uge .
Det var jeg godt tilfreds med.
'Du ruinere os Martin' sagde Levy med et smil på læben.
'Hvad er dine forventninger til sæsonen?' Spurgte Levy
'Altså, egentlig havde jeg regnet med mindst en top tre plads i ligaen, da jeg mener at holdet er stærkt nok til dette'
'Du har store ambitioner med holdet knægt, det kan jeg lide'
sagde Levy.
'Hvad med transfers, er der nogle ønske spillere?' Spurgte Levy
'Lige pt har jeg ingen ideer, men de skal nok komme' Svarede jeg med et lille grin på læben.
'Jeg tror ikke der er flere der har mere at sige, jamen så ses vi imorgen Martin når vi skal hilse på spillerne' Sagde Levy
'Det er da det vi gør' Svarede jeg.
Inden jeg gik, smuttede jeg lige rundt om bordet og fik sagt farvel til de forskellige..
-----------------------------------------------------------
Håber i bliver underholdt.
Hmm skal lige huske at indskyde at dette er min første FM blog.
Mvh. Martin