home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1180 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Juventus-tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 34 Udprint
Forfatter Emne: Juventus-tråden  (Læst 107276 gange)
Dolle
Reserveholdsspiller

Sv: Juventus-tråden
« Svar #285: 12 Jun 2007, 20:43 »

Mon ikke denne nyhed vil lægge lidt låg på de mange transfer rygter. I mine øjne er han en god back-up spiller. Jeg har dog ikke set så meget med ham, men rygterne går på at han er en udemærket fodboldspiller.

Han var ihvertfald på et tidspunkt utrolig hurtig .. Har ikke set ham spille for Benfica udover i de CL kampe der er blevet vist og der gjorde han det udemærket ..

Zone 43
Manager

« Svar #286: 12 Jun 2007, 20:43 »

Hvor har du hørt om Juventus?

Jeg mener, Giovinco er bedre, desuden behøver han heller ikke omstille sig til italiensk fodbold.

Linket på forrige side.. Wink

Dog tror jeg, ligesom Del Piero, at den evt. handel med Elmander nok ryger i vasken, nu hvor Miccoli kommer tilbage Ubeslutsom

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #287: 12 Jun 2007, 20:45 »

Linket på forrige side.. Wink

Dog tror jeg, ligesom Del Piero, at den evt. handel med Elmander nok ryger i vasken, nu hvor Miccoli kommer tilbage Ubeslutsom

Juventus bliver jo ikke nævnt! Han siger bare, at han ikke kan sige, om Juevntus er en af klubberne. Det kan lige så godt være spin for at gøre Elmander mere attraktiv.

Jeg tror modsat dig og DelPiero slet ikke, handlen med Elmander har eksisteret.

Zone 43
Manager

« Svar #288: 12 Jun 2007, 20:57 »

Juventus bliver jo ikke nævnt! Han siger bare, at han ikke kan sige, om Juevntus er en af klubberne. Det kan lige så godt være spin for at gøre Elmander mere attraktiv.

Jeg tror modsat dig og DelPiero slet ikke, handlen med Elmander har eksisteret.

En spilleragent må da vide om en af hans spillere er blevet intersant(?) for en klub? Huh

Jeg tror at der bliver gjort klar til en sign., hvis der vil være penge til overs efter div. køb Peace

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #289: 12 Jun 2007, 21:15 »

En spilleragent må da vide om en af hans spillere er blevet intersant(?) for en klub? Huh

Jeg tror at der bliver gjort klar til en sign., hvis der vil være penge til overs efter div. køb Peace

Han siger, at han ikke kan sige, om Juventus er en af de interesserede klubber.

Jeg kan garantere dig for, at Juventus ikke køber Johan Elmander. Det er helt åndssvagt at diskutere alle de rygter. jeg bliver snart sindssyg.

Zone 43
Manager

« Svar #290: 12 Jun 2007, 21:26 »

Han siger, at han ikke kan sige, om Juventus er en af de interesserede klubber.

Jeg kan garantere dig for, at Juventus ikke køber Johan Elmander. Det er helt åndssvagt at diskutere alle de rygter. jeg bliver snart sindssyg.

Weird..

Om købet bliver til noget eller ej, så, så jeg nu gerne Elmander i Juve-trøjen.. Peace

- Daniel Agger.

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #291: 12 Jun 2007, 22:16 »

Weird..

Om købet bliver til noget eller ej, så, så jeg nu gerne Elmander i Juve-trøjen.. Peace

Så kan du umuligt ønske holdet nogetgodt. Det svarer jo til at sige, at Thomas Kahlenberg eller Silberbauer ville være gode køb for dem.

Hvis Elmander holder sit niveau de næste 2-3 år, så vil han være et godt køb. men ellers er der ingen grund til at betale overpris for en middelspiller, som let overgåes af spillere, der allerede er på holdet.

Den eneste grund til, at folk synes, han vil være et godt køb er, at han har spillet i Danmark.

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #292: 13 Jun 2007, 17:19 »

Gaby Milito skulle være meget tæt på Juventus nu. Prisen ligger omkring €20 mio., hvilket er en smule højt. Det ser ud til, at Barzagli også snart bliver præsenteret. Muligvis sammen med Iaquinta og Almirón.

Med andre ord ser det ud til, at der kommer til at ske meget i de næste par uger.

* adzke er endnu engang blevet overoptimistisk grundet rygter, som sikkert er usande.

Zone 43
Manager

« Svar #293: 13 Jun 2007, 17:27 »

Så kan du umuligt ønske holdet nogetgodt. Det svarer jo til at sige, at Thomas Kahlenberg eller Silberbauer ville være gode køb for dem.

Den eneste grund til, at folk synes, han vil være et godt køb er, at han har spillet i Danmark.

Jo, jeg vil.. Peace TK og MS ikke gode igen - ihf. ikke her og nu..

Overhovedet ikke. Havde han ikke haft en god sæson i Toulouse ville jeg ikke have ham til nu..

Gaby Milito skulle være meget tæt på Juventus nu. Prisen ligger omkring €20 mio., hvilket er en smule højt. Det ser ud til, at Barzagli også snart bliver præsenteret. Muligvis sammen med Iaquinta og Almirón.

Med andre ord ser det ud til, at der kommer til at ske meget i de næste par uger.

* adzke er endnu engang blevet overoptimistisk grundet rygter, som sikkert er usande.

Milito, Barzagli, Iaqunita og Almiron.. Klasse! Thumbs Up

- Daniel Agger.

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #294: 13 Jun 2007, 17:29 »

Således endteafstemningen:

Tryk på billedet, hvis det skal være læseligt.
« Seneste Redigering: 13 Jun 2007, 17:31 af adzke » Logged

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #295: 13 Jun 2007, 17:30 »

Milito, Barzagli, Iaqunita og Almiron.. Klasse! Thumbs Up

Ja, det ville være godt. Hvis så også Hunter og en ægte trequartista kom til klubben, ville det se rigtig godt ud!

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #296: 13 Jun 2007, 19:14 »

Secco er angiveligt fløjet til Amsterdam, og jeg håber, han tager Hunter med hjem!

Det ser ud til, vi kan få rigtig gode spillere. Tacchinardi og Maresca kan ligeledes forventes at komme "hjem" igen, hvis det bliver nødvewndigt.

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #297: 13 Jun 2007, 20:29 »

Militos agent siger, at aftalen med Juventus er på plads.

Desuden afslører han, at det er en aftale med den gamle administration, men at den stadig er gældende. Det viser bare, hvor god Moggi var, og hvor uhyggelig hans talentbedømmelse og hans netværk var. Jeg ville tage ham tilbage uden at blinke.

Zone 43
Manager

« Svar #298: 13 Jun 2007, 20:34 »

Militos agent siger, at aftalen med Juventus er på plads.

Desuden afslører han, at det er en aftale med den gamle administration, men at den stadig er gældende. Det viser bare, hvor god Moggi var, og hvor uhyggelig hans talentbedømmelse og hans netværk var. Jeg ville tage ham tilbage uden at blinke.

Kanon! Thumbs Up

Holder han sig fra dommerne kan det måske godt gå.. Peace

- Daniel Agger.

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #299: 13 Jun 2007, 20:36 »

Kanon! Thumbs Up

Holder han sig fra dommerne kan det måske godt gå.. Peace

Fuck Calciopoli. Hans kærlighed til Juventus var så enorm. Hans indkøb var fantastiske, og Secco har en meget tung arv at løfte.

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 34 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010