home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  1 Bruger, 1194 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Juventus-tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 34 Udprint
Forfatter Emne: Juventus-tråden  (Læst 107266 gange)
Adzke
Landsholdsspiller

Sv: Juventus-tråden
« Svar #255: 11 Jun 2007, 20:00 »

Nu er det jo ikke sikkert at Huntelaar kommer til Smiley

Men Huntelaar - Iaquinta/Del P. lyder for nice Opstemt

Det er sikkert, at Iaquinta ikke er købt for at spille i start XI. Det kan jeg garantere!

Huntelaar-Del Piero-Iaquinta-Palladino-Giovinco. Det lyder ikke dårligt.

Zone 43
Manager

« Svar #256: 11 Jun 2007, 20:27 »

Giovinco skal vidst lejes ud.. Peace

Tvivler også på at der bruges 5 mand i front på samme tid Tunge

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #257: 11 Jun 2007, 20:29 »

Giovinco skal vidst lejes ud.. Peace

Tvivler også på at der bruges 5 mand i front på samme tid Tunge

Giovinco er ikke længere i Empoli-aftalen, hvis det er den, du tænker på.

Det er uligt, han bliver lejet ud, men det bedste for ham vil være, at han langsomt bliver sluset ind på førsteholdet.

United-styrer
Gæst

« Svar #258: 11 Jun 2007, 21:05 »

Det er sikkert, at Iaquinta ikke er købt for at spille i start XI. Det kan jeg garantere!

Den har jeg altså svært ved at finde troværdig. En målfarlig herre, som udgør en del af det italienske landshold (eller har gjort; jeg skal ærligt indrømme, at mit kendskab til deres aktuelle trup er forholdsvis smalt), købes ikke for at være bænkevarmer - det kan jeg simpelthen ikke forestille mig.

Ser man på jeres nuværende angrebskæde, vil jeg absolut vurdere Iaquinta til at være en sikker starter, og selv i tilfælde af, at Huntelaars ankomst skulle blive en realitet, mener jeg fortsat, at Iaquinta hører til i startopstillingen.

Men du har åbenbart et noget andet syn på Iaquinta end jeg Smiley

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #259: 11 Jun 2007, 21:12 »

Den har jeg altså svært ved at finde troværdig. En målfarlig herre, som udgør en del af det italienske landshold (eller har gjort; jeg skal ærligt indrømme, at mit kendskab til deres aktuelle trup er forholdsvis smalt), købes ikke for at være bænkevarmer - det kan jeg simpelthen ikke forestille mig.

Ser man på jeres nuværende angrebskæde, vil jeg absolut vurdere Iaquinta til at være en sikker starter, og selv i tilfælde af, at Huntelaars ankomst skulle blive en realitet, mener jeg fortsat, at Iaquinta hører til i startopstillingen.

Men du har åbenbart et noget andet syn på Iaquinta end jeg Smiley

han er købt for at udfylde pladsen efter Marcelo Zalayeta. Selvfølgelig bliver han ikke bænkevarmer. Ranieri roterer jo, men han er købt som rosterspiller. Og hvilken én!

Hvordan ser du Iaquinta foran Del Piero?! Det sker ikke. Kaptajnen starter igen i år. Hunter bliver forhåentlig købt. Desuden er der flere unge spillere, der banker på døren. Selvfølgelig er de ikke foran Iaquinta.

Men bænkevarmer; det er han ikke.

United-styrer
Gæst

« Svar #260: 11 Jun 2007, 21:18 »

Hvordan ser du Iaquinta foran Del Piero?! Det sker ikke. Kaptajnen starter igen i år. Hunter bliver forhåentlig købt. Desuden er der flere unge spillere, der banker på døren. Selvfølgelig er de ikke foran Iaquinta.

Jeg ved ikke, om jeg mener, at Iaquinta er decideret bedre end Del Piero; den gamle ræv er fortsat en dygtig spiller og har noget nær gudestatus hos Juventus, så at tro, at han bliver ofret, vil selvsagt være utopi.

Men som nævnt overgår det min fatteevne, hvis en klub, der netop er oprykket til landets bedste række (velvidende at I naturligvis allerede nu hører til i Serie A's bedste halvdel), investerer i en spiller af Iaquintas kaliber, hvis det ikke er planen, at han skal spille mere eller mindre hver gang.

Kommer Huntelaar ikke, er det i mine øjne indiskutabelt, at Iaquinta hører til i en angrebsduo sammen med Del Piero.

Går transferen med Huntelaar igennem, vil jeg rangere Huntelaar og Iaquinta på omtrent samme niveau, hvorfor jeg i dette fald mener, at det ville være naturligt at finde en anden rolle til Del Piero. Muligvis som fløj (om end han måske efterlader en del tilbage at ønske, hvad angår den fornødne eksplosivitet) eller en slags offensiv midtbanespiller. Hvorvidt dette er et emne, er du nok en bedre mand til at vurdere.
« Seneste Redigering: 11 Jun 2007, 21:20 af United-styrer » Logged

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #261: 11 Jun 2007, 21:22 »

Jeg ved ikke, om jeg mener, at Iaquinta er decideret stærkere end Del Piero. Del Piero er fortsat en dygtig spiller og har noget nær gudestatus hos Juventus, så at tro, at han bliver ofret, vil selvsagt være utopi.

Det vil ikke være utopi. Snarere utænkeligt.

Men som nævnt overgår det min fatteevne, hvis en klub, der netop er oprykket til landets bedste række (velvidende at I naturligvis allerede nu hører til i Serie A's bedste halvdel), investerer i en spiller af Iaquintas kaliber, hvis det ikke er planen, at han skal spille mere eller mindre hver gang.

Jvf. hvad jeg skrev om Ranieri før. Desuden kommer han til at spille mange kampe, men ikke alle.

Kommer Huntelaar ikke, er det i mine øjne uomtvisteligt, at Iaquinta hører til i en angrebsduo sammen med Del Piero.

Går transferen med Huntelaar igennem, vil jeg rangere Huntelaar og Iaquinta på omtrent samme niveau, hvorfor jeg i dette fald mener, at det ville være naturligt at finde en anden rolle til Del Piero. Muligvis som fløj (om end han måske efterlader en del tilbage at ønske, hvad angår den fornødne eksplosivitet) eller en slags offensiv midtbanespiller. Hvorvidt dette er et emne, er du nok en bedre mand til at vurdere.

Huntelaar er jo en helt anden type end Iaquinta. Iaquinta trækker ud i fløjene (som ved VM). Huntelaar er en boksspiller, som udelukkende bliver købt for at score mål. Iaquinta kan udfylde flere pladser.

Jeg er ret sikker på, at Del Piero fortsat vil være i start XI næste år. Men Ranieri roterer dem vel så meget, at de ikke ved hvilket mål, de skal score i.

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #262: 11 Jun 2007, 22:06 »

Nu melder Kicker også, at Juventus er interesseret i John Dahn Tomasson. Hvorfor kan jeg ikke få min klub i fred for "Verdens bedste inderside"?!

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #263: 12 Jun 2007, 00:10 »

http://www.nu.nl/news/1110018/41/%27Huntelaar_rond_met_Juventus%27.html

Mit hollandske er meget begrænset, men den siger vistnok, at Hunter er blevet enig med Juventus om kontraktforholdene.

Zone 43
Manager

« Svar #264: 12 Jun 2007, 08:39 »

http://www.nu.nl/news/1110018/41/%27Huntelaar_rond_met_Juventus%27.html

Mit hollandske er meget begrænset, men den siger vistnok, at Hunter er blevet enig med Juventus om kontraktforholdene.

Det ville ikke være dårligt med Huntelaar Opstemt

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=69671

Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Dolle
Reserveholdsspiller

« Svar #265: 12 Jun 2007, 11:01 »

Så meldes det pludseligt at Johan Elmander MÅSKE også er på vej til Juventus Smiley

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #266: 12 Jun 2007, 15:11 »

Så meldes det pludseligt at Johan Elmander MÅSKE også er på vej til Juventus Smiley

Jeg tvivler på, det rygte har noget på sig. Det kommer lige pludselig, og det er fr en svensk avis, som ikke engang vil angive Juventus som en af de interesserede. Jeg tror ikke på det - men jeg kan da tage fejl.

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #267: 12 Jun 2007, 17:02 »

Iaquinta er Juventus-spiller. Det blot at blive offentliggjort fra holdene officielt.

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #268: 12 Jun 2007, 17:42 »

Jeg tvivler på, det rygte har noget på sig. Det kommer lige pludselig, og det er fr en svensk avis, som ikke engang vil angive Juventus som en af de interesserede. Jeg tror ikke på det - men jeg kan da tage fejl.

Det er nu også ved at være et rygte i Italien, men om man kan regne med eller ej, ved jeg ikke.

Jeg håber ikke, Ranieri er dum nok til at hente ham!

Zone 43
Manager

« Svar #269: 12 Jun 2007, 19:46 »

Det er nu også ved at være et rygte i Italien, men om man kan regne med eller ej, ved jeg ikke.

Jeg håber ikke, Ranieri er dum nok til at hente ham!

Det kunne da være en nice sign.. Opstemt

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 34 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010