home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  1 Bruger, 1097 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Juventus-tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 34 Udprint
Forfatter Emne: Juventus-tråden  (Læst 107253 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Juventus-tråden
« Svar #195: 05 Jun 2007, 20:51 »

hvis man skal tro rygterne lige nu, kommer midtbanen til at bestå af Momo og/eller Mavuba og Lampard og/eller Almirón. Der er også snak om et muligt bud på Diego Ribas, men han bliver dyr.

Momo - Mavuba lyder heller ikke dårligt Peace Lampard ville være klasse, men jeg tvivler på at han skifter fra Chelsea Smiley Almiron kender jeg ikke Ubeslutsom

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #196: 05 Jun 2007, 20:55 »

Momo - Mavuba lyder heller ikke dårligt Peace Lampard ville være klasse, men jeg tvivler på at han skifter fra Chelsea Smiley Almiron kender jeg ikke Ubeslutsom

Mavuba-Momo vil give endnu flere problemer end Vieira-Èmerson. Der SKAL være en foran dem til at føre bolden frem, da ingen af dem er fantastiske i det lange pasningsspil. Det vil være Almiróns rolle. Han er trequartista. Dog er Palermo også ude efter ham, og der har været snak om, at han foretrækker dem. Det kan dog ikke længere være tilfældet med vores nuværende træner.

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #197: 05 Jun 2007, 21:09 »

Jamen så er du vel et bittert menneske. De rykkede da ikke op, gjorde de?

BTW: Hvem i alverden har stemt på den nederste mulighed oppe i afstemningen?!

Er ikke bitter. Man lærer at leve i ydmyghed, når man er Forestfan. Og måske er det bare mig, der er mærkelig, men foretrækker at misse en oprykning fremfor en tvangsnedrykning Peace

Jeg har stemt på mulighed #2 i overensstemmelsen med virkeligheden:-)

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #198: 05 Jun 2007, 21:14 »

Jeg tog selv 1'eren.

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #199: 05 Jun 2007, 21:18 »

Jeg tog den nederste funny

I ain't playin', nigga

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #200: 05 Jun 2007, 21:33 »

Zola: Ranieri best coach for Juventus

Chelsea legend Gianfranco Zola says Claudio Ranieri is the "best coach for Juventus".

Zola worked under Ranieri for five years with Chelsea and said today upon the ex-Parma coach's appointment: "Ranieri is a coach indeed of great quality, beyond that he's a wonderful person.

"I will say you more: he is the best trainer for a certain type of team. Juve is just that type of team. And best of all is the way he values young players, he's a phenomenon in making them bloom without risking burnout or subjecting them to exaggerated pressures."

Now Italy U21 assistant coach, Zola continued: "I repeat: he is by far the best to coach a big club with young champions. And for the Under 21s, our Under 21s, this cannot be but a great development. Just consider Mimmo Criscito, Paolino De Ceglie, Claudio Marchisio, Sebastian Giovinco, all young Bianconeri players that are doing great things also for the Italy U21s."

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #201: 07 Jun 2007, 20:33 »

Gianluigi Buffon will be in black and white until 2012

Juventus Football Club has extended Gianluigi Buffon's contract until 30 June, 2012. The world cup champion goalkeeper was welcomed this afternoon at Juventus headquarters by the CEO Jean-Claude Blanc and signed the contract that binds him to the club until that date.

The first reaction comes from the CEO Jean-Claude Blanc who expressed his satisfaction for the agreement: “Today we have achieved another important result, as keeping Gianluigi Buffon at Juventus was one of the key points of our plans for the coming years. The fact that the world cup champion goalkeeper has shown his confidence in our sports project and shares our ambitions is a matter of great pride. Gianluigi appreciates our innovative and multi-faceted proposal that in addition to putting him at the centre of an important football project also envisages the enhancement of his image”. Blanc added that “for Juventus this confirms the seriousness with which we are building a competitive team for the next season”.

The Chairman Cobolli Gigli underlined the importance of this agreement for the company and all its fans: “We are very satisfied with this agreement as it consolidates the relationship of trust with a great champion: a man who shares our choices and values, who in recent years has always demonstrated commitment and professionalism and who has always honoured the club with superb performances. This agreement comes just a few days before the end of the championship and I am certain it will be welcomed enthusiastically by all Juventus supporters”.

Buffon's satisfaction mirrors that of the Juventus management: “An important day for me, because I have written a new page in my career and life. A choice in line with what I decided last year that confirms my attachment to this team, to this company and to Juventus fans who have never failed to show their affection for me. The project that I have seen is convincing because the company has set sports goals in which I believe and because it creates the conditions for an increasingly stimulating relationship”.

Så er der heldigvis ikke mere at tale om. Gigi skriver sig ind i historiebøgerne, som en af de mest loyale superstjerner i verden, og er et fantastisk eksempel for vores yngre spillere, og de spillere i truppen, som brokker sig.

Juventus er på vej imod en ny æra.

Hado
Gæst

« Svar #202: 07 Jun 2007, 20:36 »

Det er dejligt at han har forlænget, med hans kvaliteter og rutine skal det nok komme til at gå godt nede bag i.

Så er der det rygte med Jon Dahl. Kan ikke se hvad klubben skulle bruge ham til og jeg tror heller ikke helt på det.

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #203: 07 Jun 2007, 20:36 »

Det er dejligt at han har forlænget, med hans kvaliteter og rutine skal det nok komme til at gå godt nede bag i.

Så er der det rygte med Jon Dahl. Kan ikke se hvad klubben skulle bruge ham til og jeg tror heller ikke helt på det.

Læs chatten nu omkring Jon Dahl-rygtet.

fcm-star
Reserveholdsspiller

« Svar #204: 08 Jun 2007, 16:20 »

Dejlig dejlig nyhed med Buffon. Det giver en masse ro  klubben...

Arsenal!

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #205: 08 Jun 2007, 21:23 »

La Juventus a breve annuncerà un nuovo acquisto, che andrà a rinforzare la rosa a disposizione di Claudio Ranieri per la prossima stagione. Ad annunciarlo, il presidente bianconero, Giovanni Cobolli Gigli: "Nei giorni scorsi abbiamo presentato Ranieri, abbiamo rinnovato il contratto di Zebina e molto presto contiamo di annunciare un altro acquisto importante. Stiamo lavorando per rendere la squadra sempre più forte e sono sicuro che quando inizieremo il campionato saremo subito competitivi".

Kort fortalt siger han, at klubben vil annoncere en ny forstærkning. Det kan selvfølgelig også være i form af en ny kontraktforlængelse . Tror jeg...
« Seneste Redigering: 08 Jun 2007, 21:26 af adzke » Logged

hazebaze
Juniorspiller
**

« Svar #206: 08 Jun 2007, 21:30 »

Mavuba-Momo vil give endnu flere problemer end Vieira-Èmerson. Der SKAL være en foran dem til at føre bolden frem, da ingen af dem er fantastiske i det lange pasningsspil. Det vil være Almiróns rolle. Han er trequartista. Dog er Palermo også ude efter ham, og der har været snak om, at han foretrækker dem. Det kan dog ikke længere være tilfældet med vores nuværende træner.

Det er da gået godt i Real.

Steven Gerrard

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #207: 08 Jun 2007, 21:31 »

Det er da gået godt i Real.

Vieira spiller mig bekendt ikke i RM.

Desuden spiller de to klubber ikke samme system. Det er jo Capello, der kører med to Dm'er. Både i RM og Juventus. Der vil med Mavuba-Momo mangle kreativitet fra midten.
« Seneste Redigering: 08 Jun 2007, 21:37 af adzke » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #208: 08 Jun 2007, 21:36 »

Vieira spiller mig bekendt i RM.

Jeg vidste ikke at Vieira er skiftet til kongeklubben Huh Opstemt

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #209: 08 Jun 2007, 21:37 »

Jeg vidste ikke at Vieira er skiftet til kongeklubben Huh Opstemt

Jeg er et fjols.

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 34 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010