home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1236 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Juventus-tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 34 Udprint
Forfatter Emne: Juventus-tråden  (Læst 107173 gange)
Adzke
Landsholdsspiller

Sv: Juventus-tråden
« Svar #150: 25 Maj 2007, 17:11 »

Juventus er eftersigende tæt på Huntellar nu.

Rygterne er begyndt at florere i Holland, og det er som regel et tegn på, at en handel er nær.

Rafael Marquez skulle angiveligt også være tæt på Juventus, og har selv udtalt, at han godt kunne tænke sig at spille i Serie A.

Zone 43
Manager

« Svar #151: 25 Maj 2007, 19:50 »

Dagens rygter går på, at Juventus aktivt "shopper" Trezeguet. Det synes jeg er en god idé, da hans navn stadig er penge værd ude i Europa. Han skulle være blevet tilbudt til Roma i går, og jeg tror sagtens, vi kan få en god handel ud af et eventuelt bytte.

Ellers er det en usædvanligt kedelig dag (set med Bianconeri-øjne) i de italienske aviser, som alle roser Campionissimi.

Trez skal saftsusme ikke til Roma! Hvis han vil væk er det fint, men ikke til Roma. Ubeslutsom

Juventus er eftersigende tæt på Huntellar nu.

Rygterne er begyndt at florere i Holland, og det er som regel et tegn på, at en handel er nær.

Rafael Marquez skulle angiveligt også være tæt på Juventus, og har selv udtalt, at han godt kunne tænke sig at spille i Serie A.

Huntelaar ville være så fedt, at få til klubben. Marquez er okay, men jeg vil håbe, at han har eu-pas Peace

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #152: 25 Maj 2007, 19:56 »

Huntelaar ville være så fedt, at få til klubben. Marquez er okay, men jeg vil håbe, at han har eu-pas Peace

Marquez ville være noget nær fantastisk at få til klubben!

Desuden ser det ud til, at Mavuba er meget tæt på at være Juventus-spiller.

Chelidze90
Gæst

« Svar #153: 25 Maj 2007, 20:02 »

Marquez ville være noget nær fantastisk at få til klubben!

Marquez gjorde han det godt for os i Barca, men tbh så har han ikke spillet ret godt i denne sæson, men en dejlig spiller er han. Især hvis det kører for holdet er han en gevinst Smiley

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #154: 25 Maj 2007, 20:05 »

Marquez gjorde han det godt for os i Barca, men tbh så har han ikke spillet ret godt i denne sæson, men en dejlig spiller er han. Især hvis det kører for holdet er han en gevinst Smiley

Forsvarsspillere er jo svære at bedømme i Spanien - og specielt i Barcelona grundet spillestilen. Forsvarsspillere bliver generelt rigtig gode, når de skiffter til Italien - og ekstemt gode, når de skifter til Juventus (jvf. Cannavaro).

Så alt i alt glæder jeg mig til at se ham i aktion (antaget, Secco tager sig sammen).

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #155: 25 Maj 2007, 23:40 »

Det ser ud til, at vi meget snart køber Rio Mavuba.

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #156: 26 Maj 2007, 00:08 »

Her er resusltatet fra sidste afstemning:

Jeg lægger en ny ind på mandag, så hvis man har et forslag til den nye, kan man skrive en PB til mig. Så vil jeg finde ud af, hvad den skal handle om.

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #157: 26 Maj 2007, 01:17 »

DD har angiveligt sagt op!

Nyheden er bragt på de fleste store italienske calcio-sites.

Det ser ud til (forhåbentlig), at Lippi er kørt i stilling. Hans tidligere assistent er ansat, og det kan tyde på, at det hele har været "aftalt" uden om DD hele tiden.

Man kan ikke undgå at få en dårlig smag i munden over behandlingen af DD, men jeg er sikker på, at Lippi ved roret betyder, at Gigi bliver, samt at det vil blive væsentligt lettere at skaffe klassespillere.

Men man kan jo naturligvis kun gætte nu. Det ser ud til, at vi er langt klogere i morgen tidlig.
« Seneste Redigering: 26 Maj 2007, 01:59 af adzke » Logged

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #158: 26 Maj 2007, 02:25 »

SKYitalia linker Capello med det ledige job - det ville være en katastrofe.

Det kan ikke ske.

Niko
Gæst

« Svar #159: 26 Maj 2007, 08:53 »

Jeg tror Lippi overtager Juventus! Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #160: 26 Maj 2007, 10:11 »

Capello ville ikke være utænkeligt. Men det kommer an på, hvordan det ender med Real Madrid..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #161: 26 Maj 2007, 11:49 »

Capello ville ikke være utænkeligt. Men det kommer an på, hvordan det ender med Real Madrid..

Mesterskab = Han bliver. Lippi til Juventus.
Intet mesterskab = Han tager til Juventus

fcm-star
Reserveholdsspiller

« Svar #162: 26 Maj 2007, 11:53 »

Håber det bliver Lippi, den mand er gud..

Arsenal!

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #163: 26 Maj 2007, 14:10 »

Nogen rygter Capello.

Men det vil betyde at Gigi og Del Piero skifter, samt at Nedved stopper, inden manden har sat sine fødder i byen. Det strrider imod alt, hvad ledelsen har lovet om at holde på stjernerne.´

Desuden: Hvordan tror I, tifosi vil tage imod ham. Det er jo ikke just gode ting, vi husker ham for.

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #164: 26 Maj 2007, 14:11 »

I øvrigt har tifosi aflyst fejringen af oprykningen af respekt for DD. Det er Lippi eller ingen. Det skal det være!

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 34 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010