home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  1 Bruger, 1228 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Juventus-tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 34 Udprint
Forfatter Emne: Juventus-tråden  (Læst 107023 gange)
DeBuur
Manager

Sv: Juventus-tråden
« Svar #90: 19 Maj 2007, 21:10 »

Før nedrykningen var Juventus den børsnoterede fodboldklub i verden, der var mest værd. De kørte med et solidt overskud og havde en stor sponsoraftale. Nu er FIAT sponsor.

Når de vender tilbage, vil de igen komme ovenpå. Juventus er bestemt ikke en dårlig forretning.

FIAT har næsten skudt en mia. kr. i Juventus i år.

Jep det er jo egentlig det jeg vil ind på..... Juventus havde et kæmpe underskud som FIAT så sikrede.... men jeg vil gerne se deres regnskab for næste år..... men da jeg jo klart holder med Juventus så håber jeg altså at adzke har ret..... så kan vi jo forvente Juve går ud og køber en masse klasse spillere........ dejlig tanke

Jeg tror ikke vi ser Juve i top 3 de første 3 år..... men håber det gør jeg

YNWA

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #91: 19 Maj 2007, 21:11 »

Før nedrykningen var Juventus den børsnoterede fodboldklub i verden, der var mest værd. De kørte med et solidt overskud og havde en stor sponsoraftale. Nu er FIAT sponsor.

Når de vender tilbage, vil de igen komme ovenpå. Juventus er bestemt ikke en dårlig forretning.

FIAT har næsten skudt en mia. kr. i Juventus i år.

Heldigt for Juventus, at FIAT er familieejet:-) Agnelli-famillien ejer vel reelt Juventus?

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #92: 19 Maj 2007, 21:11 »

Heldigt for Juventus, at FIAT er familieejet:-) Agnelli-famillien ejer vel reelt Juventus?

FIAT's nuværende ejer hedder ikke Agnelli. Men ja, det er tæt på.

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #93: 19 Maj 2007, 21:12 »

Jep det er jo egentlig det jeg vil ind på..... Juventus havde et kæmpe underskud som FIAT så sikrede.... men jeg vil gerne se deres regnskab for næste år..... men da jeg jo klart holder med Juventus så håber jeg altså at adzke har ret..... så kan vi jo forvente Juve går ud og køber en masse klasse spillere........ dejlig tanke

Jeg tror ikke vi ser Juve i top 3 de første 3 år..... men håber det gør jeg

Der er sat €70 mio. af til spillerindkøb denne sommer.

DeBuur
Manager

« Svar #94: 19 Maj 2007, 21:13 »

Det har de i hvert fald gjort men ikke 100 % ghadaffi og andre tvivlsomme baban republic ledere har også ejet en del af juventus !

YNWA

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #95: 19 Maj 2007, 21:14 »

Det har de i hvert fald gjort men ikke 100 % ghadaffi og andre tvivlsomme baban republic ledere har også ejet en del af juventus !

Men gør det ikke (så meget) mere.

Forbes - på trods af dykket igennem denne sæson, ser det ikke helt skidt ud!

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #96: 19 Maj 2007, 21:16 »

FIAT's nuværende ejer hedder ikke Agnelli. Men ja, det er tæt på.

Ja, FIAT er vist en del af den koncern, der med GM i spidsen også har Pegeut som samarbejdspartner?

DeBuur
Manager

« Svar #97: 19 Maj 2007, 21:19 »

Ja, FIAT er vist en del af den koncern, der med GM i spidsen også har Pegeut som samarbejdspartner?

Nope GM er så meget på røven at de har betalt FIAT erstatning for at komme ud af deres økonomiske samarbejde....... Pegeut og Citroen er samarbejds partner kaldet PSA group.....

YNWA

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #98: 19 Maj 2007, 21:21 »

Nope GM er så meget på røven at de har betalt FIAT erstatning for at komme ud af deres økonomiske samarbejde....... Pegeut og Citroen er samarbejds partner kaldet PSA group.....

Tak for updaten. Er vist lidt bagud, hvad angår biler:-)

DeBuur
Manager

« Svar #99: 19 Maj 2007, 21:22 »

Min store drøm var at Juventus hentede Christian Poulsen og Bendtner....... det ville være dejligt med lidt Dansk i klubben..... mere realistisk var det nok at Juve hentede Ribery fra Marseille

YNWA

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #100: 19 Maj 2007, 21:25 »

Min store drøm var at Juventus hentede Christian Poulsen og Bendtner....... det ville være dejligt med lidt Dansk i klubben..... mere realistisk var det nok at Juve hentede Ribery fra Marseille

Hvorfor hente B-spillere?

Hvis bare, de henter: Barzagli, Mesto, Muntari, Ribery, Sissoko, Hutelaar og Bianchio. Så er jeg glad. Hvis de sælger Buffon, SKAL de hente Marco Amelia.

DeBuur
Manager

« Svar #101: 19 Maj 2007, 21:31 »

Hvis bare, de henter: Barzagli, Mesto, Muntari, Ribery, Sissoko, Hutelaar og Bianchio. Så er jeg glad. Hvis de sælger Buffon, SKAL de hente Marco Amelia.

Hmmm jeg håber ikke de sælger Buffon......... ser gerne de henter Poulsen.... som jeg klart mener er en af de bedste spillere og klart ville kunne begå sig i Serie A.... Bendtner tror jeg bliver en stor angriber som kan komme til at begå sig godt i Serie A.......... hutelaar hvis det er ham fra Ajax så er jeg enig også her..... han har potentiale og så så jeg iøvrigt gerne Wesley Snjeider i Juve

YNWA

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #102: 19 Maj 2007, 21:34 »

Hmmm jeg håber ikke de sælger Buffon......... ser gerne de henter Poulsen.... som jeg klart mener er en af de bedste spillere og klart ville kunne begå sig i Serie A.... Bendtner tror jeg bliver en stor angriber som kan komme til at begå sig godt i Serie A.......... hutelaar hvis det er ham fra Ajax så er jeg enig også her..... han har potentiale og så så jeg iøvrigt gerne Wesley Snjeider i Juve

Christian Poulsen er god. Men Juventus har Paro, som der er større fremtid i.

Mht. Bendtner, kan jeg kun grine. Hvorfor kaste penge efter en spiller, som kun sporadisk har bevist sig selv i The Championship?!

Hent klassespillere som Huntelaar, Bianchi, Almiron, Barzagli. Spillere, man ved kan begå sig i Serie A.

Zone 43
Manager

« Svar #103: 19 Maj 2007, 21:36 »

CP vil jeg kalde B-spiller. Der ville være hård konkurrence mellem Paro og CP. Bendtner er en fremtidens mand i Arsenal, som det ser ud nu Smiley

De nævnte spillere gad jeg godt se i Juve trøjen, men jeg tror ikke, at de alle kommer til det. Der udover skulle du vel ikke have noget info på Mesto? Rullende Øjne

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #104: 19 Maj 2007, 21:38 »

CP vil jeg kalde B-spiller. Der ville være hård konkurrence mellem Paro og CP. Bendtner er en fremtidens mand i Arsenal, som det ser ud nu Smiley

De nævnte spillere gad jeg godt se i Juve trøjen, men jeg tror ikke, at de alle kommer til det. Der udover skulle du vel ikke have noget info på Mesto? Rullende Øjne

Altså jeg ved, at det er ret sikkert, de køber ham. Er det det, du mener?

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 34 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010