home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 387 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Juventus-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 Udprint
Forfatter Emne: Juventus-tråden  (Læst 97366 gange)
Cesc
Gæst
 
Sv: Juventus-tråden
« Svar #480: 29 Jul 2009, 14:41 »

Juventus 3-0 Seongnam
Den Gamle Dame spiller for tiden turnering i Peace Cup, og igår var det i min bog ren opvisning fra Diego Ribas. Er I sindssyge, hvor han rykkede rundt med kineserne - det var helt ekstremt..

Jeg har ikke meget at sige, en fin lille kamp blev spillet. Tjek lige mål nummer to, lavet af Diego, han får det godt nok til at se let ud. Det ligner noget vi alle ville kunne gøre, men bare tæmningen og det hele er en klasse for sig. Det ligner en scoop vi har gjort, og som Melo siger, kan han blive grunden til Juve vinder Scudettoen i år..

For lige at fortælle min glæde for Diego, så købte jeg en Juve-trøje med ham i går i København.
Logged

Consiglieri
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Juventus-tråden
« Svar #481: 25 Feb 2012, 19:27 »

God aften er der andre der skal se den store mesterskabsbrag iaften?

Milan er uden Zlatan, da de ikke fik afkortet hans karantæne, men de har været god kørende de sidste 3 kampe, hvor det er blevet til ikke mindre end 9 mål.

Juventus har dog haft god tag i Milan i de to kampe som de allerede har spillet imod hinanden i denne sæson. Ikke desto mindre at det vær at huske på, at Milan kun fik et skud inden for målrammen da de gæstede Juventus Arena sidst, og ligne mest af alt et hold der var nærmere en nedrykning end en pokal.

Jeg er dog sikker på at det bliver en helt anden kamp i aften, men mine penge går på Juventus. Antonio Conte har virkelig taget Italien med storm, og han er måske manden der skal føre Juve tilbage på toppen af europæisk fodbold.

Mit bud lyder på 1-2
Logged

Dolemite
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Juventus-tråden
« Svar #482: 25 Feb 2012, 19:32 »

Jeg skal helt sikkert se kampen og tror selvfølgelig på en Juventus-sejr, der vil toppe en, i forvejen, fremragende sæson. Det varmer mit Juventus-hjerte at se Den Gamle Dame tilbage i toppen af italiensk fodbold.
Mit bud er at Juventus, ligesom tidligere på sæsonen, tager en 2-0 sejr og sætter sig selv i førersædet til Scudetto'en!
Logged

Consiglieri
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Juventus-tråden
« Svar #483: 25 Feb 2012, 19:35 »

Forza Juve! En 2-0 sejr ville hellere ikke være dårlig. Tror at Marchisio vil diske op med en masse lækkert igen iaften, han kørte jo med klatten sidst.
Logged

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Juventus-tråden
« Svar #484: 10 Aug 2012, 11:09 »

Simone Pepe  og Bonucci frikendt, dog har Conte fået 10 måneders karantæne. Må håbe det ikke kommer til at påvirke Juve næste sæson.
Håber de finder en træner med samme ideer som Conte og at Conte så kommer tilbage efter karantænen Smiley
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Juventus-tråden
« Svar #485: 10 Aug 2012, 13:17 »

Simone Pepe  og Bonucci frikendt, dog har Conte fået 10 måneders karantæne. Må håbe det ikke kommer til at påvirke Juve næste sæson.
Håber de finder en træner med samme ideer som Conte og at Conte så kommer tilbage efter karantænen Smiley

Carrera tager formentlig over for Conte i løbet af sæsonen, hvis han ikke siger op eller bliver fyret. Giulia Bongiorno er blevet tilknyttet Contes hold af forsvarsadvokater. Det siges om hende, at hun er den eneste kvinde i Italien, Berlusconi er bange for, og at hun aldrig tager en sag, hun ikke er overbevist om at vinde.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus-tråden
« Svar #486: 09 Dec 2012, 22:15 »

Hvad skal I have for Marchisio?
Logged

El Jefe
Gæst
 
Sv: Juventus-tråden
« Svar #487: 09 Dec 2012, 22:22 »

Lampard.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus-tråden
« Svar #488: 09 Dec 2012, 22:31 »

Lampard.
Du må prøve igen.
Logged

Søgaard
Gæst
 
Sv: Juventus-tråden
« Svar #489: 09 Dec 2012, 22:40 »

Du må prøve igen.
Det ville ellers være en sweet deal af jer.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus-tråden
« Svar #490: 09 Dec 2012, 22:45 »

Det ville ellers være en sweet deal af jer.
Men sådan handler vi ikke.
Logged

bobbefar
Gæst
 
Sv: Juventus-tråden
« Svar #491: 20 Jan 2013, 17:23 »

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=QbgLkhCOlhM

Vanvittigt mål af Pogba.
Jeg tror han bliver virkelig god. Han viser allerede stort potentiale.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus-tråden
« Svar #492: 06 Aug 2013, 13:29 »

Længe siden der er sket noget i tråden her. Hvordan tror I Juve-tilhængere, at det kommer til at gå for Den Gamle Dame i år?

Jeg har fulgt dette hold noget tid, og jeg må sige, at jeg synes, det er et helt fænomenalt hold, der bestemt ikke er blevet ringere efter at deres svageste led angrebet er blevet forstærket med spillere som Fernando Llorente og Carlos Tevez. Jeg er ikke fan, for det tvivler jeg på, jeg kan blive, men sympatisør vil nok være det rette at kalde mig. Den måde forsvaret og midtbanen er organiseret på er en fornøjelse at se, og Conte ser jeg som en af de bedste taktikkere i verden.

Marotta har været ude at udtale, at de seks nuværende angribere skal skæres ned til fire. De nyindkøb sælges naturligvis ikke, og det betyder at Giovinco, Matri, Quagliarella eller Vucinic står for skud. Personligt tror jeg ikke på et sælge af Giovinco. Han er en anden type end de tre andre, og selvom han ikke laver nok mål overhovedet, så skaber han en masse revage og plads til sin makker i front. Hvis jeg skulle gætte, så tror jeg, at det er Quagliarella og Matri, der sælges. Matri har virkelig ikke slået til, mens Vucinic også bare bidrager med en masse positivt, selvom han er uskarp. Quagliarella har været indskifter i en del kampe, og jeg tror på, at det er ham, der må lade livet.

Til forsvaret er Angelo Ogbonna hentet hos rivalen Torino, og det bliver spændende at se, om han kan give Bonucci, Barzagli og Chiellini kamp om de tre pladser i forsvaret. Personligt tror jeg det ikke, men han beskrives som en god spiller. Juventus' stærkeste formation ser efter min mening således ud:

                            Buffon
             Barzagli - Bonucci - Chiellini
Lichtsteiner - Vidal - Pirlo - Marchisio - Asamoah
                     Tevez - Llorente

Det vil sige en ren kopi af holdet fra sidste år, hvis man ser bort for angriberne. Netop udskiftningen i front kan gøre at Juve når til tops i blandt andet Champions League i år. I forrige sæson smed man Marchisio derop i flere kampe mod slutningen af sæsonen, fordi angriberne simpelthen var for dovne og for uskarpe. Der gjorde han det fremragende. Den rolle får han nok ikke i år med erhvervelse af Llorente og Tevez. Llorente skal nok lige banke rusten af sig, efter ikke at have spillet i lang tid for Athletic Bilbao, mens Tevez i hvert fald arbejder for sagen, som Conte efterlyste. Jeg tror på, at de to kan blive et rigtig godt makkerpar. Fungerer det ikke, har man yderligere to angribere at tage af, hvor jeg i hvert fald føler mig overbevist om, at den ene hedder Sebastian Giovinco.

Juventus stormer mod toppen.
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Juventus-tråden
« Svar #493: 24 Aug 2013, 17:05 »

Så er den gamle Juventus trøje støvet frem, og vi er klar til en ny sæson. Da jeg var lille kunne jeg vildt godt li' Juventus, og efter som Kanal 8 er begyndt at vise italiensk fodbold sidste sæson, er mine følelser for Juve så småt kommet tilbage.

Jeg glæder mig til sæson start i dag mod Sampdoria, og det bliver vildt spændende om vi får revanche i dag! Vi tabte begge kampe mod Sampdoria sidste sæson, så det bliver spændende i aften. Men vi er i god form virker det til og efter stor sejren i Super Cup, tror jeg at vi også er klar til i aften. En god start er vigtig og mon ikke vi får det.

Noget siger mig den måske ender 0-2 med et mål af Tevez og et mål til sidst af Pogba.

Truppen er i øvrigt udtaget:

1 Buffon, 3 Chiellini, 4 Caceres, 5 Ogbonna, 6 Pogba, 9 Vucinic, 10 Tevez, 11 De Ceglie, 12 Giovinco, 13 Peluso, 14 Llorente, 15 Barzagli, 17 Marrone,19 Bonucci, 20 Padoin, 21 Pirlo, 22 Asamoah, 23 Vidal, 26 Lichtsteiner, 27 Quagliarella, 30 Storari, 32 Matri, 33 Isla, 34 Rubinho.
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Juventus-tråden
« Svar #494: 29 Aug 2013, 19:52 »

En svær lodtrækning, der i mine øjne nok skal give spænding. FCK er walkover, og jeg tror nok vi skal have et godt tag på dem og vinde begge kampe. Gala er dog et fantastisk hold, og det bliver svært i Tyrkiet. Jeg tror dog nok, at vi skal vinde i Torino.

Real Madrid-kampene bliver fantastisk, og jeg håber Conte kan vinde over Ancelotti. Det vil være for fedt. Det bliver super spændende kampe, og jeg glæder mig allerede til at se dem!

Mon ikke vi går videre, men tror det bliver tættere end man lige regner med, da Gala godt kunne skaffe ni point hjemme i deres heksekedel.
Logged

Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010