home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 23:32:33 warmon Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 425 Gæster Online.

Indlæg: 1132743 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Juventus-tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 Udprint
Forfatter Emne: Juventus-tråden  (Læst 98200 gange)
Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus-tråden
« Svar #465: 31 Maj 2009, 20:19 »

Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus-tråden
« Svar #466: 05 Jun 2009, 20:11 »

Så er den nye træner fundet. Valget faldt på Ranieri's afløser, Ciro Ferrara, der har fået en 2-årig kontrakt.

Det seneste rygte, er at Dossena fra Liverpool, der gerne vil til os. Kender ikke det store til ham, men kan se, at han har haft succes i Italien, men en skuffelse i England. Men okay, han kan være en fin back up. Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


dowie
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Juventus-tråden
« Svar #467: 05 Jun 2009, 23:53 »

Ved ikke helt, hvad man skal mene om ham Dossena. Hvis vi kan få ham utroligt billigt, så kunne det måske være vil skulle prøve ham. Hvis ikke, så synes jeg, vi skal satse på De Ceglie.

Håber Ciro Ferrara kommer til at klare den godt. Nu har vi fået en 3. og en 2. plads efter oprykningen, så vi skulle jo gerne blive mestre næste sæson Opstemt
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus-tråden
« Svar #468: 07 Jun 2009, 19:16 »

http://goal.com/en/news/10/italy/2009/06/06/1308270/juventus-prepare-to-sell-after-diego-cannavaro-arrivals

Systemskifte? Det kunne godt se sådan ud ifl. artiklen, hvorfor det også vil give fornuft, hvis Camo sendes videre. Men hvis man samtidig sender Poulsen og Tiago videre, så skal der mindst hentes en afløser, ligesom Almiron vender tilbage.

Gigi
Zebina - Cannavaro - Cheillini - De Ceglie
Marchisio - Sissoko - Marchionni
Diego
Alex - Amauri


Sådan kunne jeg godt forestille mig, at den forventede start 11'er vil se ud, sådan som truppen er atm.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Roslev3
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Juventus-tråden
« Svar #469: 07 Jun 2009, 19:24 »

Gigi
Zebina - Cannavaro - Cheillini - De Ceglie
Marchisio - Poulsen - Marchionni
Diego
Alex - Amauri

Synes det ser meget bedre ud sådan  Wink

« Seneste Redigering: 07 Jun 2009, 19:25 af Roslev3 » Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus-tråden
« Svar #470: 07 Jun 2009, 20:55 »

Hvordan kan du smide Poulsen derind, hvis han sælges? Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Juventus-tråden
« Svar #471: 08 Jun 2009, 16:10 »

Logged

pølleboben
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Juventus-tråden
« Svar #472: 08 Jun 2009, 22:45 »

http://www.bold.dk/nyt/Christian-Poulsen-skal-ingen-steder_2

Så fik vi desværre afkræftet det rygte. Er stor fan er C. Poulsen, men mener bare ikke han har de kvaliteter til en klub som Juventus, især når vi har Sissoko der på mange måder er samme type spiller. Man kan sige han er god backup, men spørgsmålet er om det ikke er i DK's interesser at han spiller fast, som han gjorde i det meste af Sevilla tiden.
Men det ser fremragende ud med en mand som Diego og det påståede systemskifte, der krydses fingre for at det kan vælte Inter af pinden!

Omkring D'agostino - endnu en middelmådig midtbane!? Jeg mener klart at vi skal kigge mere ungt på fremtiden, nu har vi i lang tid haft en forholdsvis høj gennemsnitsalder, hvor holdet mangler den sidste vildskab. Imo kunne et par unge gutter bidrage til dette. Smiley
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus-tråden
« Svar #473: 20 Jun 2009, 15:56 »

http://www.bold.dk/nyt/Juventus-vil-tvinge-Poulsen-ud

Og så skrives Poulsen væk igen. Forhåbenlig er der hold i det, så der kan komme en bedre mand ind til den opgave.

Øvrige rygter sådan ud:

Giuseppe Rossi, Villarreal.
Fabio Grosso, Lyon, eller Andrea Dossena, Liverpool - hvis De Ceglie sælges til Napoli
Mahamaduo Diarra eller Fernando Gago, Real Madrid.
Manuel Pasqual, Fiorentina

Mellberg til Olympiakos
Trezeguet til ?, mange klubber skulle være efter ham.

Og så skulle Elano's agent tale et godt ord ind for sin klient. Rullende Øjne
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Juventus-tråden
« Svar #474: 25 Jun 2009, 14:54 »

Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus-tråden
« Svar #475: 30 Jun 2009, 18:46 »

Og forduftet igen, så D'Agostino handlen ikke blev til noget, og nu er han på vej i Liverpool i en byttehandel med Xabi.
http://tv2sport.dk/node/35291

Jo tak, siger jeg bare. Peace

Xabi - Momo - Giovinco/Anden
Diego
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


JKJ
Gæst
 
Sv: Juventus-tråden
« Svar #476: 30 Jun 2009, 18:52 »

Og forduftet igen, så D'Agostino handlen ikke blev til noget, og nu er han på vej i Liverpool i en byttehandel med Xabi.
http://tv2sport.dk/node/35291

Jo tak, siger jeg bare. Peace

Xabi - Momo - Giovinco/Anden
Diego


Ikke for at være lyseslukker... Men hvis Alsonso smutter ender han nok ret sikkert i RM.

Jeg kunne dog godt se CP i Liverpool, men bestemt ikke som Alonsos afløser, det har han slet ikke klassen til...
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus-tråden
« Svar #477: 30 Jun 2009, 19:23 »

Den ligger ihf. til højrebenet, men man skal aldrig sige aldrig i fodbold. Peace
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus-tråden
« Svar #478: 05 Jul 2009, 22:23 »

http://www.bold.dk/nyt/Foersteprioriteten-vaek-for-Juventus

Tak, CP. Med udfra de seneste dage lyder Melo som den rette spiller til pladsen, hvorfor jeg gerne ham i klubben på den baggrund. Så kan Poulsen også sendes til Langbortistan. Peace
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Cesc
Gæst
 
Sv: Juventus-tråden
« Svar #479: 15 Jul 2009, 20:34 »

Uha Juventus! Jeg er så stolt af at være fan af denne klub, og især lige for tiden, hvor vi endnu engang er ved at vise, grunden til vi er det mest vindende italienske hold nogensinde! Den måde vi agerer på transfermarkedet er så sublimt, og jeg er utrolig glad for ledelsen - der ville pynte hos alle klubber! Det er så genialt den måde de handler på, og se på de tre nyindkøb: Diego Ribas, Fabio Cannavaro og Felipe Melo. Tre klassespillere, og tre spillere der alle styrker Juventus på en eller anden måde. De her indkøb kan være grunden til, at Serie A's titelkamp bliver spændende i år! Juventus kommer tættere og tættere på Inter, og det er jeg bare så glad for.

En stor udvandring af truppen efter Calciopoli-skandalen, har naturligvis svækket Juventus, og de mange spillerafgange hjalp naturligvis heller ikke på det. Men den måde Juventus så hurtigt er kommet tilbage på, med allerede en meget stærkere  trup end mange af de øvrige konkurrenter, er virkelig beundringsværdigt. Jeg er pavestolt over denne klub her. Lad os lige kigge lidt på hver enkel af indkøbene, så jeg bedre kan forklare, hvorfor de er så gode:

Diego Ribas: Han er virkelig en stjerne, og han var den helt store konge i Werder Bremen. Han har et overblik som kun findes hos få fodboldspillere, og så har han samtidig en evne til at hamre på kassen og drible fem mand hvis det er det som skal til. Han trækker også meget ned i banen, og det ser jeg egentlig som meget positivt for Juve, så han dermed kan trække modstandernes forsvar ud af balance. Det bedste indkøb indtil videre i Serie A i dette transfervindue. Og så er det vel anset som en direkte afløser for Nedved...

Fabio Cannavaro: Han har, som jeg skrev herinde i går, en heltestatus i Juvetins - og derfor er det som en hjemvendt kongesøn der træder tilbage i klubben. Han går måske ikke direkte ind i startopstillingen, og det viser bare styrken på Juventus' hold. Han er virkelig suveræn i sit spil, og han kommer til at hjælpe de unge knægte (De Ceglie og Sebastian Giovinco eks.) rigtig meget med at nå toppen en skønne dag.

Felipe Melo: Jeg har egentlig været forbløffet over, hvor mange der lige pludselig viste noget om den hårdtkæmpende brasser. Efter Confederation Cup, viste alle noget om ham, og det tror jeg simpelthen ikke på. Folk der har sagt, at han er god, har dog ret - og det har alle gjort. Melo er virkelig en suveræn fodboldspiller, der vel kommer til at gå direkte ind i starstopstillingen! Et superindkøb, som jeg glæder mig meget til at se i Juve-trøjen.

Vi går en kæmpe sæson i møde, hvor vi skal vise, at vi kan udkonkurrere Inter, og sende Scudettoen til Torino!
Logged

Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010