home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 1069 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Europe, Here We Come
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Europe, Here We Come  (Læst 2722 gange)
MisterFCK
Gæst
 
Europe, Here We Come
« : 18 Maj 2007, 11:30 »

Forord:

Jeg har valgt at starte et spil med Portsmouth, da jeg gerne vil forsøge at få dem til tops i Premier League og evt. ud i Europa. Det bliver ikke let men med de midler klubben har er det bestemt muligt. Men jeg håber da i vil følge med og jeg vil bestræbe mig på, at lave en lang og spændende blog, som forhåbentlig vil tiltrække læsere, på trods af blogkonkurrencen.





Klubben:

Portsmouth F.C. er en engelsk fodboldklub fra byen Portsmouth spiller i Premier League. Klubben har vundet den bedste engelske række to gange; i 1949og 1950. Efter de to mesterskaber i træk gik det nedad for klubben og i 1988 rykkede klubben ned i Coca Cola Championship. I 2003 vendte klubben så tilbage til den bedste engelske række, efter 15 års fravær. I de seneste sæsoner er det kun blevet til middelmådige placeringer.





Trup:

Efter en masse indkøb ser førsteholdstruppen således ud:

Jamie Ashdown - Mm
Asmir Begovic - Mm
David Jones - Mm
Vito Mannone . Mm

Glen Johnson(på lån) - F H
Rang Shawkat - F HV
Matthew Taylor - F HV, WB, OM V
Billy Jones - F HVC, DMC
Dejan Stefanovic - F VC
Djimi Traoré - F VC
Sol Campbell(billede) - F C
Alexander Fischer - F C
Andy O'Brien - F C
Jamil Fearrington - F C, DMC
Nuno Morais - F C, DMC
Kevin Larsen - F V, OM V


Richard Hughes - DMC
Sean Davis - MC

Pedro Mendes - MC
Martin Ørnskov - MC
Gary O'Niel - OM HC
Niko Kranjcar - OM VC
Stefan Monberg - OM VC
Simon Nagel - OM C,AC
Celsinho - OM HC, AC

Daryl Foryce - OM HC, AC
Carlos Vela - OM C, AC
Bjarne Ingebretsen - OM VC, AC

Søren Ulrik Vestergaard - OM C, AC

Lomana LuaLua - OM H, AC
Benjani - AC
Nwankwo Kanu - AC
Erton Fejzullahu - AC
Phil Younghusband - Bo

Andy Cole(billede) - Bo
Svetoslav Todorov - Bo

Stort set alle indkøbene er unge spillere. De er købt, da jeg vil se hvor godt de unge kan klare sig i Premier League. Hvis i er i tvivl er det spillerne med blåt der er nyindkøb. Udover disse spillere er løber der også nogle nhye spillere rundt nede på vores U/18-hold. Disse spillere er:

Gareth Bale - F V
Mads Laudrup - M C
Andreas Bjelland - OM C
Okaka - Bo





Taktik:

Vi stiller op i en 4-4-2 med diamant på midtbanen, hvilket er min foretrukne opstilling, uanset hold. Dog er der mulighed for ændringer, da jeg lige skal se hvordan taktikken fungerer. Vi stiller umiddelbart op således:

Benjani     Andy Cole

Carlos Vela
Niko Kranjcar                                                             Celsinho
Sean Davis

Matthew Taylor     Djimi Traoré     Sol Campbell     Billy Jones

David James






Sæsonmål:

Målet med denne sæson er en plads i den øverste halvdel af tabellen og så måske klare oss godt i en af cup-turneringerne. Og så selvfølglig at nogle af de unge spillere slår igennem på holdet. Disse mål er bestemt mulige og jeg mener også, at vi kan ende højere op i ligaen, men jeg vil ikke sætte for høje forventninger til holdet.





Venskabskampe:

Vi har fået spillet 5 træningskampe, og det er gået meget positivt. Vi har vundet 4 ud af 5 kampe, hvor offensiven har vost sig fra sin gode side, da Benjani(Billede) og Vela begge har scoret 4 mål, mens Andy Cole har scoret 3. Resultaterne kan ses her:

Jakubcovice 0-3 Portsmouth
Brno 1-0 Portsmouth
Viktoria Plzen 0-7 Portsmouth
Brno 1-2 Portsmouth
Portsmouth 2-0 Udinese






Som sagt håber jeg i vil følge med, selvom der er fuld gang i blogkonkurrencen, og mine seneste blogs ikke har været nogen større succes.
« Seneste Redigering: 18 Maj 2007, 11:35 af MisterFCK » Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Europe, Here We Come
« Svar #1: 18 Maj 2007, 11:33 »

Carlos Vega - OM C, AC

Méner du ikke Carlos Vela? Wink
Iøvrigt god blog.
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Europe, Here We Come
« Svar #2: 18 Maj 2007, 11:34 »

Carlos Vega - OM C, AC

Méner du ikke Carlos Vela? Wink
Iøvrigt god blog.


Jaja Opstemt  Det blir aldrig helt fejlfrit vel Opstemt
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Europe, Here We Come
« Svar #3: 18 Maj 2007, 11:37 »

de satser virkligt stort på talnt indkøb og det er fed ting Opstemt

jeg ser også at du har fået de to wonderboys fra Silkeborg - Søren Ulrik Vestergaard og Martin Ørnskov Opstemt
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Europe, Here We Come
« Svar #4: 18 Maj 2007, 11:38 »

de satser virkligt stort på talnt indkøb og det er fed ting Opstemt

jeg ser også at du har fået de to wonderboys fra Silkeborg - Søren Ulrik Vestergaard og Martin Ørnskov Opstemt

Tja de skal jo prøves, da de ser ud til at have stort talent i sig : )   Og Ørnskov har faktisk gjort det meget godt i de kampe han har spillet Smiley
Logged

Batistuta
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Europe, Here We Come
« Svar #5: 18 Maj 2007, 11:39 »

LoL nogle indkøb... Det er fint nok at købe et par talenter men det der er jo direkte latterligt. Jeg tror du får en skidt sæson, og at bruge Celsinho i stedet for Gary O'Niel fra starten virker underligt.
Logged

Soil
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Europe, Here We Come
« Svar #6: 18 Maj 2007, 11:39 »

Fedt klubvalg og god opsætning helt klart en blog jeg vil følge
Logged

fcm-star
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Europe, Here We Come
« Svar #7: 18 Maj 2007, 11:43 »

Det er da godt no en del indkøb du har fået gjordt.. Men en god blog start..
Logged

Arsenal!

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Europe, Here We Come
« Svar #8: 18 Maj 2007, 11:44 »

LoL nogle indkøb... Det er fint nok at købe et par talenter men det der er jo direkte latterligt. Jeg tror du får en skidt sæson, og at bruge Celsinho i stedet for Gary O'Niel fra starten virker underligt.

Jamen mange takt for støtten Tunge

Fedt klubvalg og god opsætning helt klart en blog jeg vil følge
Det er da godt no en del indkøb du har fået gjordt.. Men en god blog start..

Tak : )
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Europe, Here We Come
« Svar #9: 18 Maj 2007, 11:50 »

Jeg kan lige afsløre at jeg allerede er klar med en update, da jeg har skrevet lidt på forhånd, så hvis nogen er interesserede kan jeg sagtens ligge den op nu : )
Logged

Soil
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Europe, Here We Come
« Svar #10: 18 Maj 2007, 11:58 »

Ville være lækkert Opstemt
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Europe, Here We Come
« Svar #11: 18 Maj 2007, 11:59 »

Jamen så kommer den da : )
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Europe, Here We Come
« Svar #12: 18 Maj 2007, 12:00 »

25. September


Der står den 25. September på kalenderen, og jeg vil nu fortælle om min første tid i klubben. Da jeg havde fået jobbet, tjekkede jeg ind på et hotel i nærheden af klubben, men efter et par uger fik jeg så mit eget hus. Konen flyttede med stor glæde med, og da hun elsker England, har der ikke været de store problemer med at flytte.

Spillemæssigt har der været lidt større problemmer. Før min første Premier League-kamp, mod Bolton, var jeg meget nervøs men jeg fik talt med ledelsen, og de sagde, at der ikke var så meget pres på mig, så jeg prøvede at tage det mere med ro. Desværre blev det kun til en uafgjort, men jeg er alligevel tilfreds nok. Nyindkøbte Carlos Vela var manden bag vores ene mål.

De næste par dage havde jeg det ikke så godt. Vi havde kun formået at spille uafgjort med middelmådige Bolton, så hvordan i al verden skulle vi kunne spille op med de forsvarende mestre fra Chelsea. Jeg fik ikke så meget søvn om natten, men lå mest og tænkte på, hvor mange mål vi mon ville tabe med. Det blev i midlertidigt ikke noget, jeg havde behøvet. For da kampen startede, gik mine spillere virkelig til den, og midt i 2. halveg scorede backen Matthew Taylor kampens eneste mål. Vi havde gjort det, som ikke mange havde troet på. Vi havde slået Chelsea og så endda på Stamford Bridge.


Oven på Chelsea-kampen var jeg meget lettet og ikke så nærvøs, forud for den kommende kamp, mod West Ham. Holdet spillede igen en god kamp, og vi hev en sikker 2-0 sejr i land, hvor både veteranen, Andy Cole, og den unge Carlos Vela scorede.

Den næste kamp, mod Aston Villa, lignede en overkommelig opgave, hvis spillerne kunne holde samme niveau, som tidligere. Det blev dog ikke tilfældet, og da dommeren fløjtede kampen af, var der ikke blevet scoret af nogen af holdene.

Det var som om en kamp tog en del af spillernes selvtillid, for i den kommende kamp, mod Blackburn, nåede vi lavpunktet. Vi spillede en meget dårligkamp og inkasserede sæsonens første nerderlag, på 1-0.


Da det ikke gik så godt på banen, gik det imidlertid meget godt hjemme i huset, hvor mig og konens anstrengelser havde båret frugt. Da jeg kom hjem fra en træning, tirsdag aften, fortalte konen at hun havde taget en gravititetstest, og at den var positiv. Vi ringede og fortalte det til hele familien, hjemme i Danmark og derefter hold vi en lille 2-mands fest.

Et par dage efter blev det dog alvor igen, da holdet tog imod barnsley i Ligacuppens 2. runde. Vi spillede fint og fik også en 2-1 sejr, men alligevel var jeg ikke helt tilfreds med holdets spil. Vi viste alt for meget usikkerhed i forsvaret, og det er helt uhørt mod sådan et hold. Sean Davis og Sol Campbell scorede vores to mål.

Vores seneste kamp, mod Middlesbrough resulterede i vores andet nederlag. Sol Campbell scorede vores eneste mål i 2-1 nederlaget.
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Europe, Here We Come
« Svar #13: 18 Maj 2007, 15:58 »

11. November


Siden jeg skrev sidst, har jeg været igennem en krise, både på og uden for banen. På banen har resultaterne været langt fra tilfredsstillende, og i hjemmet går det næsten værre. Det er dog blevet lidt bedre her på det sidste.

Den 30. September vandt vi en flot sejr på St. James Park over Newcastle, på 2-1. Vi spillede flot og da første halveg sluttede havde Carlos Vela scorede begge vores mål. Martins fik reduceret sent i anden halveg, men det var ikke nok for Newcastle.

Et par dage efter tog vi imod Liverpool FC hjemme på Fratton Park. Det blev ingen let opgave. Crouch bragte Liverpool i front, tidligt i kampen, og trods vores store pres formåede vi ikke at komme tilbage i kampen.

Midt i Oktober trådte spillerne ind på White Hart Lane, for at spille en svær udekamp mod Tottenham. Efter kun 4 minutter kom Tottenham i front og da unge Ingebretsen blev vist ud, kort før pausen troede jeg ikke på sejren. Benjani, der netop var kommet tilbage efter en skade, troede til gengæld på det, og han skulle ikke bruge mere end 10 minutter af anden halveg før han havde scoret 2 gange. Alligevel formåede Tottenham at komme tilbage og da kampen måtte vi sande, at Tottenham havde vundet 3-2.

Næste kamp blev så det ultimative lavpunkt, for os. Vi tabte 1-0 til 1. divisions-holdet QPR, og så endda på hjemmebane. Det gjorde, at vi røg ud af Ligacuppen.

På det tidspunkt var jeg meget nedtrykt over de manglende resultater, og brugte det meste af fritiden på at side foran fjernsynet og tænke på, hvad jeg skulle gøre. Det tiltalte bestemt ikke konen, da hun jo var gravid og mente, at hun havde brug for en masse omsorg. derfor var hun ret sur på mig, og da jeg en dag begyndte at skælde hende ud, blev hun så ked af det, at hun straks bestilte en flybillet til Danmark. Det gjorde kun det hele værre. Resultaterne manglede og jeg risikerede at miste min kone.

På grund af mine personlige problemer overtog Ass. træneren min plads, mod Manchester City. Det blev til et 2-3 nederlag, hvor Andy Cole, og Sean Davis, scorede holdets 2 mål.


I starten af november tog jeg mig sammen og satte mig på trænerbænken under udekampen, mod Wigan. Jeg havde på en eller andet måde ny selvtillid, og det havde holdet også. Gary O'Neil bragte pss hurtigt foran, og kort tid efter blev en Wigan spiller vist ud. Det satte rigtig gang i holdet og inden pausen fik Carlos Vela scoret 2 gange. I slutningen af anden halveg brændte Andy Cole et straffespark, men heldigvis fik han scoret på opfølgeren. Det endte med at vi vandt 4-0, og det var en meget virgtig sejr for mig, både for holdet og for mig selv.

I vores sidste kamp viste holdet igen godt spil og både Andy Cole og Benjani scorede en gang hver. I slutminutterne fik Fulham reduceret, men vi vandt sikkert 2-1.

Det går desværre ikke meget bedre på det personlige plan, men jeg har tænkt mig at ringe til konen ind alt for længe og prøve at ordne tingene.
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Europe, Here We Come
« Svar #14: 18 Maj 2007, 15:59 »

Kommentare samt ris/ros er mere end velkomne : )
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010