home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 963 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  SEPTEMBER - ARSENAL
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: SEPTEMBER - ARSENAL  (Læst 5759 gange)
Niko
Gæst
 
SEPTEMBER - ARSENAL
« : 16 Maj 2007, 19:38 »


ARSENAL FOOTBALL CLUB


Indledning:
Jeg vil i denne blog, forsøge at fører Arsenal, tilbage til den absolutte top i Premier League og have det samme niveau, som i min tidligere Arsenal blog. Sidste år, var Arsenal lige ved at ryge i Uefa cuppen, men i allersidste runde sikrede The Gunners sig en 4. plads, som betyder Champions League deltagelse. Jeg har selvfølgelig et par mål; som kommer her: Vind Premier League inden år 2009, hente en meget stor spiller, vinde Champions League inden år 2010, få topscoreren i Premier League hvert år og købe en spiller under 22 hvert år. De mål, skal selvfølgelig overholdes, så godt som de nu kan. Jeg vil blive i Arsenal i så lang tid jeg kan.

Truppen:
Når man kigger mit arsenal igennem, ser det klart fornuftigt ud, man kan altid finde en plads som halter lidt, det har jeg også fundet. Målmands posten, kan godt bruge et nyt pust. Da Jens Lehmann er en aldrene herre og Almunia er ikke min type keeper. Forsvaret, ser også godt ud, der kan måske godt hentes en midterforsvar, som kan gå direkte ind i startopstillingen. Midtbanen er måske holdest allerstærkeste punkt, med spillere som: Fabregas, Hleb, Ljungberg, Gilberto Silva og Theo Walcott. Så kan det ikke gå galt, men Ljungberg er lidt oppe i årene, så måske en Ribery type kan komme til. Måske Samir Nasri? Angrebet er også en af holdest stærkeste sider, Henry, Van Persie, Adebayor og Baptista. Det er et uhyre stærkt angreb, som et hvert hold skal frygte. Jeg har valgt at allerede starte med at skrive den nok, forventede startopstillingen, men måske kommer der ændringer, det afhænger af hvem jeg sælger/køber.

Her er min ideelle opstilling:

GK: Jens Lehmann
DR: Emmanuel Eboué
DL: Gaël Clichy
DC: William Gallas
DC: Kolo Abib Touré
MR: Aliaksandr Paŭlavič Hleb
ML: Robin van Persie
MC: Francesc Fàbregas Solér
MC: Gilberto Aparecido da Silva
AC: Thierry Daniel Henry
AC: Júlio César Baptista
« Seneste Redigering: 19 Maj 2007, 21:19 af Cesc » Logged

Niko
Gæst
 
Sv: ARSENAL
« Svar #1: 16 Maj 2007, 21:51 »

Der er update imorgen, da jeg ikke lige pt er ved den rigtige computer.

- Kommentare er gode, især for blogskrivere Wink
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: ARSENAL
« Svar #2: 16 Maj 2007, 21:53 »

wtf? Har du ikke lavet en Arsenal blog en gang, eller er det bare mig, som er forvirret? :/
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: ARSENAL
« Svar #3: 16 Maj 2007, 21:53 »

Nu skal denne altså holde mere end 2 dage ik? Wink
Men serdeles god start, som sædvanlig... Smiley
Logged

thomzen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: ARSENAL
« Svar #4: 16 Maj 2007, 21:54 »

Arsenal Wink
Logged

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: ARSENAL
« Svar #5: 16 Maj 2007, 21:58 »

wtf? Har du ikke lavet en Arsenal blog en gang, eller er det bare mig, som er forvirret? :/

jo og det skriver han også Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: ARSENAL
« Svar #6: 16 Maj 2007, 21:59 »

wtf? Har du ikke lavet en Arsenal blog en gang, eller er det bare mig, som er forvirret? :/

Du har fulgt med i min tidligere Arsenal blog  Grin Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: ARSENAL
« Svar #7: 16 Maj 2007, 22:00 »

Nu skal denne altså holde mere end 2 dage ik? Wink
Men serdeles god start, som sædvanlig... Smiley

Tak, jeg skal da prøve.
Nu tror jeg så også den bliver lang, men det har jeg jo sagt hver gang.  Rullende Øjne
Ej, nu bliver den her til noget! Wink

Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: ARSENAL
« Svar #8: 16 Maj 2007, 22:15 »

Du har fulgt med i min tidligere Arsenal blog  Grin Wink
Nej da, jeg ved bare ALT om hvad der sker på FmF Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: ARSENAL
« Svar #9: 16 Maj 2007, 23:08 »

Det bliver dog en 4-3-3 jeg kommer til at spille Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: ARSENAL
« Svar #10: 17 Maj 2007, 15:56 »


ARSENAL - HANDLER 2006


Indkøb:
Jeg har været ude og kigge på en masse forskellige spillere, i alle verdens hjørner. Jeg har kigget meget på spillere i Shakhtar og i CSKA Moscow. Der er også købt spillere fra begge disse klubber. Det unge brasilienske stjerneskud; Fernandinho er hentet, for en pris på 50 millioner. Han vil ikke gå ind i startopstillingen, men han vil slåsse meget om pladserne sammen med Tomas Rosicky, Julio Baptista og Fabregas. Han kan også spille angriber, så sikkert en mand med en fremtid i. Jeg kiggede meget på Metuzalem, som også er fra Shakhtar, men han valgte at blive lejet ud til Benfica istedet for at komme til England. Jeg var som sagt også en tur i Moskva, det var for at kigge på det kendte målmands talent, Igor Akinfeev. Som til dagligt står i CSKA Moscow, han er en super keeper, som går direkte ind i min start-elver. Jeg tror han er klar til at tage Jens' plads i målet. Akinfeev, har ikke fået et nummer endnu - men vi gav 112 millioner for den unge målmand. Det sidste indkøb vi lavede var en relativ kendt defensiv midtbane spiller. Rio Antonio Mavuba, som er en fighter af guds nåde. Han er købt for 85 millioner, han kommer direkte ind i startopstilligen, hvor jeg forventer en del af den unge franskmand. Det sidste indkøb er den Spansk/Serbiske boksspiller; Bojan. Som jeg har købt i Barcelona C. Han kostede omkring 10 millioner, men han er 15 år. Han er en fremtidsløsning, men jeg tror at han får et par kampe i Carling cuppen.

Udsalg:
Der har ikke været kæmpe udsalg i truppen, men vi har da solgt en spiller. Det er den brasilienske topspiller Gilberto Silva, som i mine øjne manglede et eller andet. Han er solgt til en Birmingham klub, nemlig Aston Villa. De bød 100 millioner, lige ud. Vi var tilfredse med handlen, da det jo betød at yngre kræfter kunne komme til klubben og forhåbelig styrke os. Klubbens trejde keeper, Manuel Almunia, er måske på vej væk, men intet er sikkert. Aston Villa er også de mest intresseret i ham, han er en god keeper, men ikke på Igor og Jens niveau, derfor vil vi prøve at få ham solgt for omkring 20 millioner.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: HANDLER - ARSENAL
« Svar #11: 17 Maj 2007, 16:40 »

Fernandinho, havde ikke arbejdstilladsel. Så han er lejet ud til Livrse i Belgien Wink
Logged

k0l0
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: HANDLER - ARSENAL
« Svar #12: 17 Maj 2007, 17:40 »

God start.

Fedt med en Arsenal-blog Opstemt

Men hvis Mavuba ryger direkte ind i startopstillingen hvad så med Gilberto og Diaby?
Logged

ragin6
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: HANDLER - ARSENAL
« Svar #13: 17 Maj 2007, 17:46 »

Hmm - Kan godt være jeg lyder fordansket, men hvor er Bendtner at finde henne på det hold? Han udvikler sig jo til en klasse angriber i spillet, så i mine øjne er det bare at give ham så meget spilletid som muligt!
Ellers ser det meget fornuftigt ud
Logged


Juanito
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: HANDLER - ARSENAL
« Svar #14: 17 Maj 2007, 18:00 »

Ragin - Bendtner er udlejet til Birmingham i 1. sæson Wink
Logged

Practise makes Perfect!

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010