home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:42:33 Bubbles Baren fm25
I går kl. 12:51:03 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 678 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  FM - For detaljeret?
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: FM - For detaljeret?  (Læst 2784 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: FM - For detaljeret?
« Svar #15: 15 Maj 2007, 13:10 »

Jeg skal da helt sikkert købe FM 08, og sandsynligvis alle udgaver langt ud i fremtiden Wink

Selvom FM Live ser mega fedt ud, er jeg principielt imod at betale et månedligt beløb for at spille et spil, så det får jeg nok ikke prøvet.

wirenfeldt
Gæst

« Svar #16: 15 Maj 2007, 13:11 »

Her er det Gosser, det er godtnok fra FM 06. Smiley
http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=966.45

Der blev sgu gået til makronerne i den her kamp! Shockeret

4 skader, 3 mindre skader og 1 rødt kort!

Nå, BTT. Smiley

Jeg skal da helt sikkert købe FM 08, og sandsynligvis alle udgaver langt ud i fremtiden Wink

Selvom FM Live ser mega fedt ud, er jeg principielt imod at betale et månedligt beløb for at spille et spil, så det får jeg nok ikke prøvet.
Du kan jo altid prøve demoen? Jeg skal helt sikkert have det. Tror det giver en anden form for motivation, når det er andre human players du skal spille imod. Smiley

Gosser
Manager

« Svar #17: 15 Maj 2007, 13:19 »

Ja, det kan jeg godt se. Brugte det i 06 til at lave fx de talenter der irl var slået igennem, om så deres stats afspejlede virkeligheden. Skal siges jeg ikke kun gjorde det for mit eget hold, men også når fx FCK havde en oprykket spiller der spillede godt IRL Smiley Det var for at få mere realisme i spillet.

Bruger det dog ikke mere. Dels er der en god opdatering fra FMD hvor talenterne og de andres stats er lavet mere korrekte, og dels tog det 1000 år at rette for alle talenter i DK og omegn Peace

wirenfeldt
Gæst

« Svar #18: 15 Maj 2007, 13:21 »

Jaja, snyd skal prøves. Og jeg aner ikke engang hvad MCFM er? Smiley

BTT.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #19: 15 Maj 2007, 13:22 »

Du kan jo altid prøve demoen? Jeg skal helt sikkert have det. Tror det giver en anden form for motivation, når det er andre human players du skal spille imod. Smiley

Jeg skal da nok prøve en evt. gratis demo. Synes som sagt det ser ret nice ud Smiley

KF
Landsholdsspiller

« Svar #20: 15 Maj 2007, 13:23 »

Jaja, snyd skal prøves. Og jeg aner ikke engang hvad MCFM er? Smiley

BTT.

Det har da intet med snyd at gøre. Hvem snyder man måske? Han snyder ikke spillet - spillet har jo selv de informationer til rådighed - og af og til laver spillet OGSÅ mystiske køb, som kunne tyde på, at de har underlige informationer til rådighed.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Gosser
Manager

« Svar #21: 15 Maj 2007, 13:23 »

Det skal det. Havde også et spil i CM03/04 hvor jeg lavede alle mine spillere i BIF syge - alle havde 20 i alt Opstemt

Det var nu ikke et seriøst spil, men mere for at prøve det. Det blev hurtigt kedeligt, især da jeg opdagede man kunne sætte hurtigheden til 127 Opstemt Så var der satme fart på, hvilket resulterede i ca. 30 mål fra samme mand, i en kamp Opstemt

njandersen
Gæst

« Svar #22: 15 Maj 2007, 13:37 »

Ja, drenge. Om det her er et oplæg til diskussion eller håb om, at der er andre der står med samme følelse som mig, det ved jeg ikke. Men ligemeget hvad, så står jeg med et stort problem. FM er blevet til det, som jeg har frygtet længe.

1. For mig er FM blevet for detaljeret og kræver mere taktisk viden end før. Det er selvfølgelig klasse af producerne, at de har gjort spillet mere realistisk osv. Men hold kæft jeg synes det er blevet sværere og sværere. At købe spillere, sælge og generelt få spillet et hold op. Det synes jeg er blevet lang sværere end det var førhen. Skridtet fra 2006 til 2007 var stort, måske for stort?, til mig. Jeg har haft succés i et saved game. Det var også en kæmpe succes. FCK->Portsmounth->West Bromich (staveplade)->Palermo/USA->Inter->Chelsea/Danmark. Kæmpe succes, men så kom patchen. Og siden den, har jeg endnu ikke kunne få det til at køre, uanset hvilket som helst valg af hold jeg gjorde. Jeg ved godt der skal være udfordring i spillet, men man skal også stoppe mens legen er god.

2. CM/FM har altid været en værre tidsrøver for mig, til frustration for mine forældre i mine helt unge dage. Smiley Da jeg begyndte med CM 97/98, spillede jeg det, fordi jeg synes det var sjovt, samt jeg fandt udfordring i det. Dét, at man lærte en masse nye spillere at kende, og fik sin viden om alverdens klubber udvidet betydeligt mere, gjorde også at man med glæde sad flere timer i træk, foran den isolerende computerskærm. Men CM/FM har jeg ikke kun brugt til at få triste regnvejrsdage og fantastiske sommerdage til at gå. Nej, jeg brugte det såmænd også til at komme lidt væk fra den stressende hverdag, hvor jeg løb rundt for at nå de forskellige ting jeg havde sat mig for. Men nu hvor det er blevet meget sværere (for mig ihvertfald), så er det slet slet ikke så afstressende for mig, som jeg førhen syntes det var. Jeg håber I får fat i min pointe. Wink

Med en kombination af de 2 punkter her, tror jeg desværre resulterer i, at jeg _ikke_ gider spille de nye FM længere. Men holder mig til mit gode, gamle og trofaste CM 01/02. (Som jeg iøvrigt ikkke kan få til at virke på min bærbar, frygtelig irriterende!).

Kommentarer ønskes.

- wirenfeldt.

Hører man ikke tit den? Vil næsten æde min nabos gnu på at du køber det nye alligevel;)

wirenfeldt
Gæst

« Svar #23: 15 Maj 2007, 13:41 »

Det har da intet med snyd at gøre. Hvem snyder man måske? Han snyder ikke spillet - spillet har jo selv de informationer til rådighed - og af og til laver spillet OGSÅ mystiske køb, som kunne tyde på, at de har underlige informationer til rådighed.
Som sagt, jeg aner ikke hvad det er? Smiley

Hører man ikke tit den? Vil næsten æde min nabos gnu på at du køber det nye alligevel;)
Du har sgu nok ret. Men jeg vil fortryde mit køb inderligt! (Medmindre jeg banker alt og alle i spillet!) Smiley

Brodtgaard
Manager

« Svar #24: 15 Maj 2007, 13:51 »

For mig er FM blevet for detaljeret og kræver mere taktisk viden end før. Det er selvfølgelig klasse af producerne, at de har gjort spillet mere realistisk osv. Men hold kæft jeg synes det er blevet sværere og sværere.

Jeg synes ikke at det er blevet sværere.
Jeg har haft meget glæde af at bruge de tips min ass. manager kommer med inden kampen.
F.eks at modstanderen har hurtige angribere, aå jeg skal forsvare dybt eller benytte hurtige forsvarsspillere.
Jamen så sætter jeg altid min defensive linie til at forsvare dybt, og mine backs til ikke at gå alt for meget med frem.
Min ass. manager har næsten også altid et tip om en angriber jeg skal holde øje med. Derfor sætter jeg så mine spillere til at skærme ham af, hårde tacklinger og tvinge spilleren til at bruge venstre fod (hvis han ellers er højrefodet).
Det plejer at virke!
I mit spil med Rødby, er jeg i lige nu i 1. division og er ubesejret (er nået til april) og er lige kommet i pokalfinalen

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

njandersen
Gæst

« Svar #25: 15 Maj 2007, 13:59 »

hvordan tvinger man en angriber til at bruge den dårlige fod?!?

Brodtgaard
Manager

« Svar #26: 15 Maj 2007, 14:01 »

Det kan man inde under "Modstanderinstrukti oner" lige før kampen

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #27: 15 Maj 2007, 14:01 »

Ved at skærme af, så han bliver tvunget til at gå venstre om en forsvarsspiller (hvis han er højrefodet)..

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #28: 15 Maj 2007, 15:41 »

Nej FM er ikke blevet detaljeret, og jeg bruger FM til at slappe af med.

Smiley

I ain't playin', nigga

United-styrer
Gæst

« Svar #29: 15 Maj 2007, 15:53 »

Jeg mener ikke, at det er blevet nævneværdigt sværere eller mere detaljeret, men det fanger mig alligevel ikke så meget som tidligere. Selv FM har vel en grænse for gensynsglæden.

Derfor tror jeg, at jeg efter FML - såfremt det bliver lige så godt, som jeg forventer - vil holde mig til det og undlade at købe de nye, rendyrkede FM-spil.

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010