home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 487 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  OB tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 114 Udprint
Forfatter Emne: OB tråden  (Læst 226923 gange)
Gaylord
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: OB tråden
« Svar #45: 22 Aug 2007, 11:13 »

Ja man forstår jo ikke rigtig at OB smed Rajko på porten fordi han ikke kunne opfører sig ordenligt...
Og så henter man David Nielsen i stedet. Han er da om nogen en gadedreng på en fodboldbane....


Forstår heller ikke helt at man køber David Nielsen, men jeg kan sgu godt forstå at Rajko Lekic blev solgt.

Han var elendig for OB og så brokkede han sig over at han ikke startede inde hver gang! ticked off

Håber at Bengt Sæternes og Rado/Absalonsen kan blive en fast front for OB...
Logged


Gaylord
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: OB tråden
« Svar #46: 16 Sep 2007, 13:45 »

Puha, hvor jeg har en dårlig fornemmelse for kampen mod FCM idag.

Men vores langsomme forsvar tror jeg virkelig på at der venter en røvfuld lige om hjørnet... desværre!

Hvis man vil tjene lidt penge på kampen, så giver Danske Spil odds 2,2 for FCM-sejr. Det er money in the bank.... desværre!

Håber vi stiller op således:

Arek

Helveg - Troest - Laursen - Chris S.

Bolanos - Timm - HH Andreassen - Borring

Absalonsen - David Nielsen


Er bare bange for at Bechara og Anders Møller Christensen får lov at starte inde Skuffet De to har været skræmmende dårlige i år. Specielt Bechara, som i mine øjne er en af de dårligste centrale midtbanespillere i hele ligaen. Han er ok til dødbolde, men ellers er han direkte elendig til alt andet der har med fodbold at gøre. Hans kontrakt udløber heldigvis til sommer, men det skulle ikke undre mig at han fik den forlænget... føj!
Logged


Gaylord
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: OB tråden
« Svar #47: 16 Sep 2007, 14:49 »

Nu kan vi se hvor OB hører til. max top 4 i DK...

Tarvelige lortehold!
Logged


Nope
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: OB tråden
« Svar #48: 16 Sep 2007, 19:13 »

Så gik den ikke længere for OB. De spillede ellers en ganske fin kamp, men Midtjylland i Herning er den næstsværeste udebane i ligaen.
Logged


Gaylord
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: OB tråden
« Svar #49: 16 Sep 2007, 19:38 »

Så gik den ikke længere for OB. De spillede ellers en ganske fin kamp, men Midtjylland i Herning er den næstsværeste udebane i ligaen.

Meget muligt, men 14 point i 9 kampe er slet ikke nok for et hold som OB! Slet ikke hvis de på nogen måde skal kunne true FCM og FCK...
Logged


DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: OB tråden
« Svar #50: 18 Sep 2007, 17:49 »

Jeg har aldrig været til OB..... men må dog medgive at de aktuelt har en meget spændende trup....... med rutinerede kræfter og en række unge spillere som vil frem i verden..... der er tegning til det helt store i OB og jeg må sige at især Mads Timm har vist glimt af det talent han var engang........ resultaterne er kun lige godkendt men jeg er sikker på at OB ender i top 3 Randers og Horsens holder ikke i toppen - mon ikke FCK og  FCM sætter sig på de 2 første pladser og så kommer Aab og OB til at kæmpe om 3 pladsen.
Logged

YNWA

Red love
Gæst
 
Sv: OB tråden
« Svar #51: 18 Sep 2007, 17:52 »

 OB har en rigtig udemærket trup. Et solidt hold, som jeg helt klart regner med i europa. Ihvertfald til gruppespillet,det kunne være rigtig godt.
Logged

Gaylord
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: OB tråden
« Svar #52: 18 Sep 2007, 18:04 »

Jeg har aldrig været til OB..... men må dog medgive at de aktuelt har en meget spændende trup....... med rutinerede kræfter og en række unge spillere som vil frem i verden..... der er tegning til det helt store i OB og jeg må sige at især Mads Timm har vist glimt af det talent han var engang........ resultaterne er kun lige godkendt men jeg er sikker på at OB ender i top 3 Randers og Horsens holder ikke i toppen - mon ikke FCK og  FCM sætter sig på de 2 første pladser og så kommer Aab og OB til at kæmpe om 3 pladsen.

Tror heller ikke at OB skal vente at kæmpe om top 2 placeringer. Desværre....

FCK er i en liga for sig og FCM er fantastiske til at få det maksimale ud af deres spillere. Det er som om at de konstant overpræsterer....
Logged


Gaylord
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Karakterer fra OB - Randers
« Svar #53: 11 Nov 2007, 19:48 »

Efter dagens pinlig indsats, så vil jeg give OB følgende karakterer:

Arek - 8 - Gør i hvert fald intet forkert

Troest - 9 - Bedste mand i forsvaret. Ingen kan komme forbi den mand!

Laursen - 8 - Ok indsats

AMC - 5 - Er meget tæt på at koste to mål med sin frispilning til Bouval og da han lader Dalgaard gå rundt om ved overliggeren. Hvis man kan give ham mere end 5 i denne kamp, så VIL man altså bare ikke se hans fejl!

Jensen - 7- Perfekt deffensivt, men en skandale i alt offensivt

Bisgaard - 5 - At den mand får spilletid siger mere om trænerens evner end hans egne! Han er ligaens p.t. mest langsomme spiller!

HHA - 8 - Kæmper og fanger mange bolde, men han bør ligge som deffensiv midt, for han skaber intet med sit spil Han kan kun løbe!

Chris - 6 - Spiller dårligt og krydre det med en udvisning.

Borring - 6 - Total anonym og skaber stort set intet!

Absalonen - 8 - Han skal simpelthen score på en af de chancer han får ellers god indsats!

Bengt S - 7 - Forsøger flere gange at holde bolden i angrebet, men får absolutet ingen støtte fra nogen. Virker meget uskarp i sine afslutninger stadigvæk!

 

Lars Olsen - 03 - Pinlig startopstilling med Bisgaard på højrekanten. Bolanos skulle have været ind før pausen! David Nielsen skal aldrig nogensinde ind igen! Så hellere spille med 10 mand.... Ansvarlig for at vi p.t. spiller Danmarks mest kedelige og ineffektive fodbold. Jeg troede ikke det var muligt at spille mere kedligt, end den gang vi havde Bruce, men det har den god Lars Olsen da sørget for.

Om vi så vinder i parken, så skal den mand væk!

 
Logged


Ngou
Gæst
 
Sv: OB tråden
« Svar #54: 14 Nov 2007, 17:28 »

Nogen der ved hvor man kan finde en side, der er bedre end transfermarkt.de til at tjekke facts om spillerne?
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: OB tråden
« Svar #55: 14 Nov 2007, 17:29 »

Hvilke ligaer/hold skal du tjekke?
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: OB tråden
« Svar #56: 23 Jan 2008, 12:02 »

http://totalbold.dk/news.php?readmore=3296

Godt køb af OB!
Jeg tror helt klart, at han endnu engang bliver en succes i det fynske!
Logged

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: OB tråden
« Svar #57: 03 Feb 2008, 14:33 »

Tjek lige dette track fra Odense Assholes (advarsel, stærkt sprogbrug)

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=232917034
Logged

Go you Gunners!

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: OB tråden
« Svar #58: 03 Feb 2008, 14:49 »

Nogen der ved hvor man kan finde en side, der er bedre end transfermarkt.de til at tjekke facts om spillerne?

wikipedia Rullende Øjne
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: OB tråden
« Svar #59: 03 Feb 2008, 15:09 »

Drenge, hvad sker deer for at lave hærværk mod Laur ?! Nok hader vi ham nu, (de fleste af os), men hvad med tænke lidt også ?? Behøver man være dum for at vise sin utilfredshed ??

-//\\-
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 114 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010