Forkert forum, som du selv skriver. Det er Baren, det skal postes i..
- Men umiddelbart ville jeg vælge den første af de to, dels pga af prisen men også pga. designet..
- Jeg har ikke sammenlignet dem komponent mod komponent, men når jeg sidder og kigger på dem, virker den dyre af dog, som den bedste, men igen, hvad skal du bruge den til?
Vil du købe en med Vista? :b sådan for alvor ?
.. haha :b .. det suger max synes jeg; men det er nok bare en smagssag .. Jeg synes den første(FONA) ser umiddelbart bedst ud .. Men kan godt ske det snyder, jeg kan ikke umiddelbart læse om grafikkortet er delt .. Alle produkter hvor grafikkortet er delt suger .. Bare som hovedregel :b .. også selvom den har 2gb ram.
Med hensyn til Vista har du ret. Jeg ville ikke investere i Vista før det er kommet sig over diverse børnesygdomme, vent nogle måneder med det..
- Med hensyn til deling af RAM-blokkene afhænger det meget af RAM'ene, hvor store deres cache er og generelt hvor hurtige de er. Desuden giver det på en måde også mere frihed, ved at man selv kan bestemme hvor stort ens grafikkort skal være, groft sagt, selvfølgelig mister man jo så sine RAM, jo flere man bruger på grafiken, men med de rigtige RAM kan det ikke mærkes..
Kerm