home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  1 Bruger, 525 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Arbejdsløs->Fc Volendam
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Arbejdsløs->Fc Volendam  (Læst 3405 gange)
Kimu
Landsholdsspiller

Arbejdsløs->Fc Volendam
« : 30 Dec 2005, 22:35 »

Hep Hey Allesammen.

Så vil jeg lige starte en blog/dagbog omkring et spil jeg lige har startet op. Som i kan se ud fra overskriften starter jeg som arbejdsløs i spillet, og skal derfor nu ud og finde mig et job.
Men i mens jeg gør det, kan i jo lige læse lidt omkring spillets settings.

Settings

Ligaer:
- Danmark: 2 division og derover
- England: Conference League og derover
- Holland: Gouden Gids Divisie og derover
- Italien: Campionato Serie C2 og derover

Patch:
6.0.2
« Seneste Redigering: 01 Jan 2006, 23:38 af Kimu » Logged

Kimu
Landsholdsspiller

Sv: Arbejdsløs->
« Svar #1: 31 Dec 2005, 10:43 »

Efter at have været arbejdsløs i en 20 dage lykkedes det mig at få arbejde som manager.....

Klubben jeg skal være manager for bliver hollandske FC Volendam som spiller i den hollandske Gouden Gids Divisie som ligger lige under den hollandske æresdivision.

Profil/historie omkring FC Volendam

FC Volendam blev grundlagt den 1. juni 1920 under navnet Victoria af nogen lokale fiskere fra byen. Allerede 3 år senere ændre klubben navn til FC Volendam som vi kender det idag.
Da FC Volendam er fra den meget katolske by Volendam, kom FC Volendam med i det Katolske Fodbold Forbund og i 1935 og 1938 vandt FC Volendam det det nationale katolske mesterskab. Udner anden verdenskrig blev FC Volendam flyttet over i det hollandske fodbold forbund og i 1955 sluttede FC Volendam sig til den proffesionelle fodbold rækker.
klubben startede i Eerste Divisie - er rækken lige under Eredivisie -, men i 1959 sikrede klubben sig for første gang oprykning til Eredivisie. Derefter begynder en rigtig rutsjetur for dem. Så skiftes de henholdsvis til at være nogen år i Eredivisie og Eerste Divisie. Seneste klubben var i Eredivisie var 2003/2004 sæson, hvorefter klubben så måtte rykke ned igen til Eerste Divise.
Igennem klubbens levetid har den produceret en del talenter, bl.a. kan spillere som Wim Jonk og Edwin Zoetebier nævnes.

Fakta om klubben:

Navn: Football Club Volendam
Øgenavn: Het Andere Oranje
Grundlagt: 1. juni, 1920
Stadion: Veronicastadion, Volendam
Kapacitet: 8,500

Titler:

Eerste Divisie: 1. Plads: 1961, 1967, 1970, 1971. 2. Plads: 1980, 1983. 3. Plads: 1981.
Amstal Cup: 2. Plads: 1958, 1995.

« Seneste Redigering: 31 Dec 2005, 11:51 af Kimu » Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2: 31 Dec 2005, 10:51 »

Hey,

Det bliver spændende at følge dit ophold i holland. Men tænkte lige over, det er faktisk ikke så mange ligaer du har valgt med.. Tænkte bare som arbejdsløs så ville det være optimalt at have så mange ligaer med som overhoved mulig så man have noget at vælge imellem, også senere i spillet når man er blevet træt af ens klub.

Jeg regner med oprykning til den bedste række allerede det første år!! Wink Wink

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #3: 31 Dec 2005, 11:00 »

Hey,

Det bliver spændende at følge dit ophold i holland. Men tænkte lige over, det er faktisk ikke så mange ligaer du har valgt med.. Tænkte bare som arbejdsløs så ville det være optimalt at have så mange ligaer med som overhoved mulig så man have noget at vælge imellem, også senere i spillet når man er blevet træt af ens klub.

Jeg regner med oprykning til den bedste række allerede det første år!! Wink Wink

Ja, du har egetlig ret. Kan godt se at det nok havde været bedre med lidt flere ligaer end de 4 der er valgt, men det m¨jeg hukse på til næste gang  Smiley

Hehe, gør det sammen selv.  Smiley

Fisken
Gæst

« Svar #4: 31 Dec 2005, 11:27 »

Hey,

som jeg lige kan tælle til er der da ca 12 ligaer, så det burde da være nok... der er derimod kun 4 lande Wink

Champion
Gæst

« Svar #5: 31 Dec 2005, 11:28 »

Jeg har da 20divisioner fra 10lande med i mit Randers spil  Hævet Øjenbryn

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #6: 31 Dec 2005, 13:01 »

Lidt sjovt at du også  blev manager for Volendam, for det blev jeg også i et spil, hvor jeg startede som arbejdsløs. :-D Men da jeg er meget dårlig til FM ligger jeg nr. 20 efter 5-6 kampe, så hvis du har nogle taktik fifs, så vil jeg gerne høre dem. Opstemt

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #7: 01 Jan 2006, 23:37 »

FC Volendam præsentere ny manager
D. 22-07-2005

Den hollandske klub FC Volendam, som til dagligt hold til i Gouden Gids Divisie havde i dag indkaldt til pressemøde på klubbens stadion –  Veronica Stadion - for at præsentere klubbens nye manager.

På pressemødet informerede FC Volendams bestyrelsesformand Henk Kras, at efter klubbens tidligere manager Ernie Brandts havde trukket sig fra sig fra posten – grundet personlig problemer – havde klubben nu fundet sin nye manager.
FC Volendams valg af ny manager var noget overraskende, da valget var faldet på den 31 årige tysker Herbert Prochnow, et meget ubeskrevet blad indenfor fodbold verden.
Herbert Prochnow har tidligere været træner i den tyske storklub Dortmund, men efter at have arbejde en del år som træner for diverse ungdomshold i Dortmund og været til knyttet førsteholdets trænerstab havde den 31 årige tysker lyst til at prøve noget andet, nemlig at være manager for en klub. Så efter aftale med Dortmund blev Prochnow den 1. juli 2005 løst fra sin kontrakt og kunne nu søge nyt arbejde. Prochnow skulle kun vente i en 20 dage før han fik et jobtilbud fra FC Volendam som han straks sagde ja tak til.
Herbert Prochnow har også tidligere selv spillet fodbold for Dortmund. Prochnow var i sine ungdomsår en af Dortmunds helt store talenter, men en skade i en kamp for Dortmunds reservehold satte en stor stopper for Prochnows karriere.
Men fodbolden betød alt for Prochnow, så han kunne ikke bare sådan slippe den, og efter han var kommet over sin skade, og besluttede han sig derfor at gå i gang med en træner uddannelse. Efter endt uddannelse blev han som tidligere skrevet ansat som træner for ungdomsholdet i Dortmund, og senere med tiden det samme for førsteholdet, og nu for han chancen som manager i en klub, nemlig som manager for FC Volendam.

Henk Kras udtalte på pressemødet at valget af Herbert Prochnow sikkert ikke faldt i god jord hos fansene, da de gerne ville have en mere erfaren manager, men han var sikker på at Herbert Prochnow var manden der skulle føre FC Volendam til store triumfer ud fra de resultater han havde med sig fra sit job som træner i Dortmund. Henk Kras opfordrede samtidig klubbens fans at give Herbert Prochnow noget arbejdsrum, så han kunne vise hvad han dur til.

Her er et lille udpluk af de spørgsmål pressen stillede den nye manager.

Hej Prochnow. Først og fremmest, tillykke med jobbet.

Tak skal du have.

Hvad er dit mål med FC Volendam?

Mit mål med FC Volendam er i 2005/2006 sæson at vi rykker op i Eredivisie, og siden derhen at bliver i Eredivisie og få os godt etableret i Eredivisie.

Vil der ske nogen ændringer i selve truppen?

Der vil helt sikkert blive tilføjet nogen spiller til truppen.

Vil du sætte navne på nogen af disse spillere som du er interesseret i at hente til FC Volendam?

Hehe. Nej det vil jeg ikke. Jeg vil ikke give mine konkurrenter nogen god tips.

Men nu må i have mig undskyldt. Bliver desværre nød til at smutte, ellers kommer jeg for sent til min første træning. Og det vil nok ikke være så smart.

Kimu
Landsholdsspiller

Sv: Arbejdsløs->Fc Volendam
« Svar #8: 01 Jan 2006, 23:51 »

FC Volendam Truppen Pr. 22-07-2005

Målmænd:

Jeroen Verhoeven
Frank van der Geest

Forsvar:

Gerry Koning
Benito Olenski
Peter Wijker
Niels Van Duijn
Rowin van Zaanen
Paul Quasten

Midtbane:

Matthieu Boots
Gerard Aafjes
Alair Cruz Vincent
Leroy Ruis
Maarten Woudenberg
Ralf de Haan
Samir El Gaaouiri - På Lån Fra FC Utrecht
Abdelhali Chaiat

Angreb:

Jeroen Ketting
Jack Tuyp - På Lån Fra FC Groningen
Joris van Rooijen

Transfers Ind:

Transfers Ud:

Lån Ind:

Lån Ud:

LosCules
Gæst

« Svar #9: 02 Jan 2006, 03:03 »

Ser lovende ud, Kimu..

Din blog skal nok blive god, for jeg kender til dine blogs fra FMKO, og de var jo fænomenale Grin

b0nb0n
Landsholdsspiller

« Svar #10: 02 Jan 2006, 14:14 »

Spændene start på en blog, glæder mig til at følge dine bedrifter i Volendam Opstemt

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Mikkellas
Gæst

« Svar #11: 02 Jan 2006, 14:48 »

Lyder som en spændende klub, med en masse historie, håber du kan føre klubben tilbage på mesterkurs  Thumbs Up

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #12: 05 Jan 2006, 19:08 »

Jack Tuyp er max klasse, så er det sagt. :-)

Ser frem til blogopdateringer. Smiley

wirenfeldt
Gæst

« Svar #13: 06 Jan 2006, 00:12 »

Jeg har da 20divisioner fra 10lande med i mit Randers spil  Hævet Øjenbryn
Lav dog en blok? :O - Og god vind herfra, til Saviola Smiley Lyder spændende!

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #14: 06 Jan 2006, 17:46 »

Kan fortælle at jeg rykkede op i 3. sæson med Volendam, men er sikker på at det sagtens kan gøres i 1. sæson også. Jeg er bare ikke den skarpeste til FM, så derfor tager det lidt mere tid. :-)

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010