home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:38:18 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  2 Brugere, 996 Gæster Online.

Indlæg: 1132879 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Duellen
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem slutter bedst i tabellen  (Afstemning slut: 01 Jun 2007, 11:09)
Skovlunde
- 3 (50%)
Greve
- 3 (50%)
Antal Stemmer: 6

Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Duellen  (Læst 1247 gange)
Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Duellen
« : 11 Maj 2007, 17:13 »

                       SKOVLUNDE                   VS                    GREVE                  

Endnu gang er duellen opstået. Der har tidligere været kampe i tidligere versioner mellem Fulham/Blackburn, Sevilla-Zaragoza og nu Skovlunde/Greve. Der vil blive spillet ca. 1 gang om ugen, så der vil ske lidt updateringer løbende. Dog er der aftalt en hel dag inden længe, så der vil der rigtig komme gang i duellen.

Manager Andersen har fået æren af Skovlunde, Manager Hansen har fået æren af Greve.

Denne blog vil følge de to manager’s kamp for oprykning og succes i de kommende år.

Manager Andersen:

Vi har fået det dårligste hold på papiret, men bolden er rund. Skovlunde er ifølge medierne nedrykningskandidat er med en forventet placering som nr.13. Der er ingen penge til indkøb.

Mit primære mål er at undgå nedrykning i 1 sæson. Dette mål skal afhjælpes med at låne spillere og finkæmme freetransfer markedet. Sekundært må det være at slutte højere end ”fedte”greve.

Indkøb:

Christopher Parsow – Free
Erik Thuesen – Free
Uffe Eis – Vildbjerg 0kr.
Jan Guttesen – Føroyer 0kr.
Thomas Nielsen – Greve 0kr
Peter Hasselgren – Free
Morten Lauritsen – Free
Diego Tur - Free

Leje:
Lukaz Cieslewicz – Brøndby
Jesper Christiansen – Brøndby
Mads Thomsen – Lyngby

Opstartsfasen:

Der blev spillet et hav af træningskampe og ingen af disse par brag af at mediernes prognose var misvisende. Det blev bl.a. nederlag til Bk. Fix, Asnæs, Brønderslev, ikke just klubber som er skræmmende. Derfor er det en temmelig spændt manager som går ind til de første kampe i ligaen

Manager Hansen:
Efter en fantastisk sæson med oprykning fra Danmarksserien til 2.division måtte Morten Eskesen overraskende forlade Greve Fodbold. Efter en sikker oprykning med 9 point ned til nr. 2 var der adskillige klubber med tilbud til den karismatiske træner. Det blev norske Ham Kam der løb med den tidligere Køge spiller.

Det betød et ledigt træner job og efter at have set mange ansøgninger igennem besluttede Greve Fodbolds bestyrelse at ansætte et forholdsvis ukendt navn, Allan Kofod Hansen. Tidligere i karrieren har han blandt andet spillet Danmarksserien for IK Viking og fået sin træneruddannelse via ansættelse i DBUs administration.

Han bliver dermed den yngste manager i divisionerne med sine kun 28 år!

Greve Fodbolds bestyrelse var straks ude med en pressemeddelelse hvor man understregede at man var meget glade for ansættelsen af den talentfulde træner og man forventede store ting i fremtiden. I første omgang drejede det sig dog om at blive i 2.division. Og kun inden for de næste 3-5 sæsoner om at blande sig i topstriden i 2.division og de eftertragtede oprykningspladser.

Efter at have været i klubben i et par uger, hvor jeg gennemgik spillermaterialet var det tid til nyindkøb. Spillermaterialet var generelt meget tilfredsstillende, men bredden savnede lidt. Så fire indkøb blev det til i optakten.

Samtidig havde jeg et ønske om at møde modstandere i træningskampe på forskellige niveauer og det fik jeg opfyldt. Lyngby, FC Bornholm, AB og Avedøre skulle vi møde.

Det blev nogen gode kampe for os, hvor vi i hvert fald resultat mæssigt var rigtig godt tilfreds. 1-1 mod Lyngby og 3 x 1-0 gav os godt med selvtillid før sæsonstart. Især de flotte resultater mod Lyngby og AB fra 1.division.

1. runde
Hvidovre – Skovlunde 4-2 (U. Eis & M.S. Petersen) En kamp hvor vi var bagud med 4-0 i 1 halvleg, jeg spillede simpelthen for offensivt, så ned i defensiven, og det hjalp scorede 2 mål i 2 halvleg.

Glostrup – Greve 0-3
Cevik, Udsen og Kesgin.

1. runde Landspokalturnering en
Allerød – Skovlunde 0-3 (J.Guttesen & L. Cieslewicz) En god kamp for min centerforsvarer Guttesen, 31- årig færing.

KFUM – Greve 1-1, str. 3-2
Cevik, Abel rødt kort.

2. runde
Brønshøj – Skovlunde 2-0, En røvsyg kamp, hvor vi intet har at byde på. Så 2 nederlag i 2 kampe i ligaen.

FCK – Greve 4-2
Cevik 2

De næste par kampe er der ingen der regner med at skulle tage point i. Mod FCK II  & BIF II.

3. runde
Skovlunde – FCK II 1-2 (M. Thomsen) Vi er tæt på at udligne til sidst, men taber desværre, så 0-0-3 efter 3 kampe.

Greve – Brøndby 1-2
Anders Nielsen

2.runde cup
LFA – Skovlunde 5-1 (R.Ottesen) Vi har flere chancer end dem i 1 halvleg, alligevel ingen mål. De får at vide i pausen at de skal nyde resten af kampen. Så taber vi 5-1. Hvis det er at nyde en fodbold kamp, så ser det virkelig slemt ud.

4. runde
Skovlunde – BIF II 0-3, med williams og hannes på top, hvor de i en klasse for sig selv. Ingen tvivl om udfaldet. Så 0-0-4. 

Greve – LFA 4-3
Kesgin 2, Butz og Thorbjørn Hansen

Manager Andersen: Så det begynder at se svært ud , ikke lige den start som jeg havde håbet på. Imens kan man se på at Greve klarer sig lidt bedre og er placeret længere oppe i tabellen, vi ligger i øvrigt sidst.

Manager Hansen er så småt begyndt at sidde med det store smil på. Han er for en gangs skyld foran. Han plejer nemlig at få røv. 

Næste kamp er mod AB 70 på Uganda Ground. En kamp som skal vindes, hvis vi skal have en chance i rækken.

5. runde
AB 70 – Skovlunde 0-3 (M.Thomsen, Uffe Eis & Frank Nørlem) Vigtig sejr, er begyndt så småt at ændre indstillinger udfra de  oplysninger som min scout kommer med. Det ser ud til at hjælpe. Vi er nu næstsidst.

B. 93 – Greve
1-0

6. runde
Skovlunde – Glostrup 0-1, et meget ærgerligt nederlag til et hold som ligger tæt på i ligaen. Vi har nu 1-0-6

Greve – Slagelse 2-1
Ole Mogensen, Udsen

Manager Andersen: Men så begynder der at komme styr på det, som de næste kampe vil vise, Vi har fået tilgang af Diego Tur, som er yderst rutineret.


7. runde
Stenløse – Skovlunde 1-2 (M.Thomsen & K Meisler) En yderst vigtigt sejr, der var nummer 13 mod nr.14. Så dejligt at hente 3 point.

Brønshøj – Greve 0-1
Cevik

8. runde
Holbæk – Skovlunde 1-2 (Selvmål & L.Cieslewicz) Lukas dukker op i overtiden og sikre 3point. En kamp som jeg ikke havde forventet at få point i. Vi presser holbæk i første halvleg og har en god fornemmelse pausen, men straks efter pausen kommer vi bagud. Men med fight kommer vi tilbage og vinder. Der falder stor ros til spillerne efter kampen.

Ab 70 – Greve 1-0

9. runde
Skovlunde – LFA 3-3 (L.Cieslewicz x 3) En ægerlig uafgjort, vi er foran 2-0 og 3-2, alligevel kommer LFA tilbage og udligner. ØV.  Lukas er kampens helt store spiller med hattrick. Han fremhæves efterfølgende af manageren i pressen.

Greve – Hvidovre 1-3
Cevik

Manager Hansen: En status efter sæsonens første ni kampe! Jeg var godt tilfreds med gutterne efter 7 kampe, hvor vi lå nr. 5 og havde fået flotte sejre over Glostrup, LFA, Slagelse og Brønshøj. Især Cevik min unge angriber imponerede med 5 scoringer. Men så kom spillerne lidt for højt på strå og i to meget dårlige kampe mod AB 70 og Hvidovre blev det til to nederlag! Men alt i alt en hæderlig start på sæsonen, hvor Cevik, Ole Mogensen og Niels Bo har været de bærende kræfter.
« Seneste Redigering: 25 Maj 2007, 11:09 af Alfster » Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Duellen
« Svar #1: 11 Maj 2007, 17:17 »

puha - den er altså meget svær at overskue denne update.. Der mangler f.eks. noget fed skrift til når afsnittene skifter, samt meget gerne nogle BILLEDER Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Duellen
« Svar #2: 11 Maj 2007, 18:38 »

Til John Spurs.

Ja det kunne jeg godt se. kopiere fra word. Så troede den overførte indsatte billeder, men nej. har rettet teksten til nu. billeder kommer senere i weekenden. tak for tilbagemeldingen. Håber du vil følge med trods alt.  *S*
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Duellen
« Svar #3: 25 Maj 2007, 11:09 »

Lidt info om klubberne:



















10.runde:

Greve – Stenløse 1-1, Tayfun Cevik

Skovlunde – B93 3-3 Lukasz Cieslewicz, Morten Lauritzen, Jan Guttesen.
Et brand ærgerligt point tab. Vi er foran 2-0 og 3-1. Dæleneme ærgerligt at vi ikke kan holde den.

Den 2 3-3 kamp i træk.


11.runde

Holbæk – Greve 6-0

Roskilde – Skovlunde 3-3, Lukasz x 2, Uffe Eis. Vi er igen foran men Roskilde udligner i de sidste 10 minutter. Den 3 3-3 kamp i træk. Det er dæleneme vildt. VI skal lærer at lukke kampene af, siger en meget frustreret Manager Andersen og yderligere vi kunne have hentet godt ind på Greve efter deres tenniskamp mod Holbæk, Skal lige hilse at sige at Manager Hansen ikke just så glad ud.

12.runde

Greve – Roskilde 1-0 Anders Nielsen

Skovlunde – Slagelse 0-1, et øv nederlag, chancerne 9-11, Vi taber desværre terrain til Greve som vinder over Roskilde.

13.Runde

SÅ KOMMER BRAGET SOM VI ALLE HAR VENTET PÅ. Managerne har hver især fremhævet deres profil:

[size=10]En super spiller som vi har lejet i brøndby.[/size]
[size=10]Greve's største profil[/size]













Skovlunde – Greve 1-0 Peter Hasselgren. Manager Andersen udtaler: En meget lige kamp med den rigtige vinder, dog har Cevik nogle friløbere, men Målmand Thomas Nielsen er jo tidligere klubkammerat med Cevik, så havde afluret ham. Vi ligger nu kun 1point efter Greve i stillingen. SUPER.

14.Runde

Skovlunde – Brønshøj 2-2 Morten Lauritzen og Uffe Eis. Bittert at miste endnu 2p. Brønshøj udligner i 89min. Sataneme Bittert. Ufatteligt så mange Uafgjort som vi spiller. Vi havde endnu en chance for at komme forbi Greve i stillingen, men de får desværre et lidt heldig point mod det ellers suveræne tophold.

Greve – KB 1-1 Cevik.


Stilling:


Der resterer en enkelt kamp inden vinterpausen.


Der kommer udtalelser fra Manager Hansen på et senere tidspunkt.

Afstemning tilføjet. 
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010