home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:45:32 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I går kl. 20:44:32 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
I går kl. 16:16:54 szukizek Blogkonkur... 15# Hjertet banker kun...
I går kl. 13:42:23 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 256 Gæster Online.

Indlæg: 1132850 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Talentfabrikken - 8. del
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Talentfabrikken - 8. del  (Læst 18617 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Talentfabrikken - 3. del
« Svar #45: 11 Maj 2007, 23:05 »



I dagens kampprogram forud for opgøret mod Chelsea FC i Premier League, så har vi fået et interview med den talentfulde tjekkiske målmand Marek Stech, der er anfører på U18 holdet, samt en del af det tjekkiske U21 landshold tiltrods for han bare er 16 år gammel. Det er en spiller som vi i klubben har meget store forventninger til, og en spiller vi tror på kan leve op til vores forventninger. Vi har gennem de sidste par uger ladet jer fans komme med spørgsmålene til Marek. Her er hans svar

Facts om Marek Stech
Fødselsdag: 28/01/1990
Position: Målmand
Nationalitet: Tjekkisk
Styrke: Håndtering, Mod og Gå ud af målet
Svaghed: Rolighed og Placeringsevne

Hej Marek, og velkommen til dagens interview, hvor fansene har fået lov til at indsende nogle spørgsmål til dig, som du så må svare på efter bedste evne. Er du klar til det?
- Jeg er helt klar Martin, så kom med dem.

Hvordan føler du selv, at det påvirker din udvikling, at folk har så store forventningerne til dig ?
- Det påvirker mig ikke synderligt meget, jeg prøver på at koncenterer mig om mit eget spil, og så må folk have de forventninger de har lyst til. Grunden til deres forventninger må jo også være at jeg gør det godt nok, så jeg må bare koncenterer mig om at forbedre mit spil. Jeg har stadig mange ting jeg kan forbedre, men jeg er jo ung endnu.
Jeg er dog meget stolt over at få lov til at deltage på U21 holdet i Tjekkiet allerede nu - det lærer mig en hel masse, og jeg håber på inden for de næste par år at snuppe pladsen mellem stængerne. Mit mål her i klubben er at komme på førsteholdet inden for de næste tre år.


Hvilken rolle spiller det for dig, at der er kommet en ny fremragende træner?
- Det spiller en stor rolle, jeg var dog også tilfreds med den sidste træner. Den nye træner har jo valgt mig til anfører på holdet, og det ser jeg som en meget stor ære, og noget jeg meget gerne vil gengælde. Men jeg er hårdt presset af Piotr(læs. Czaplinski), men det er kun med til at gøre mig bedre.

Hvilke kulturelle vanskeligheder eller fordele har din opvækst i Østeuropa tilført din karriere som fodboldspiller i ærkekonservative England?
- Nu det jo en tidlig alder jeg er skiftet i, og har kun været her i lidt under ét år, men jeg er faldet godt til i England, selvom det har været meget svært at være så meget væk fra sin familie. Men denne chance får jeg måske ikke igen, og vi diskuterede det meget derhjemme. En af de største grunde til jeg endte med et ja er målmandstræneren Ludek Miklosko, som betyder meget for mig her. Han er som en far for mig, og passer godt på mig.
Men jeg er meget glad for chancen, men kan ikke se der har været de store vanskeligheder endnu, da Ludek som sagt hjælper mig meget. Det eneste jeg mangler er min familie. Tilgengæld er jo nok mere ydmyg pga. min opvækst.


Hvilke jævnaldrende keepere finder du er de største konkurrenter mht. at blive den bedste engang om 10-15 år?
- Puha - det er et meget svært spørgsmål. Jeg forventer at mit idol Petr Cech spiller en del år endnu, men om 10-15 år jeg den bedste!

Hvem er de sværeste modstandere du har stået overfor?
- Indtil videre må jeg sige at det er Terry Dixon fra Tottenham. Han er virkelig farlig, og kan afslutte med begge ben, samt med hovedet. Så han må være den sværeste da han er svær at læse. Men det er jo også en ære at træne med spillere som Tevez, Ashton og Zenden, og de udfordre mig også virkelig meget!

Hvem er den hårdeste modstander du har stået overfor?
- Hmm.. Lidt som ovennævnte spørgsmål, så må bare svare det samme - altså Terry Dixon.

Hvordan føler du selv det går, og hvor lang tid går der før vi ser dig i Premier League?
- Jeg synes hele tiden det går fremad, og her skal der også gives stor cadeau til vores målmandstræner Ludek Miklosko og vores træner John Petersen. Det er et helt utroligt træningsskema de har forelagt mig, og det er bare med at følge det, så jeg sikker på det nok skal blive godt!
Hvornår I ser mig i Premier League er svært at sige, men mit mål er at være i førsteholdstruppen inden for de næste tre år. Jeg mener i hvert fald selv jeg er god nok, og får også hele tiden gode tilbagemeldinger fra trænerteamet.


Hvordan ser du dine egne fremtidsudsigter i klubben?
- Som svaret på tidligere spørgsmål, så forventer - håber - jeg at være i førsteholdstruppen inden for de næste to-tre år, men det bliver svært. Jeg tror dog på det, og håber da også at få et par førsteholdskampe inden jeg bliver fast på førsteholdet, for at udvikle mig yderligere.

Hvad synes du Tevez på det personlige plan såvel som på banen?
- Nu har jeg ikke oplevet Tevez i kamp endnu, men på træningsbanen er han ok - Han har det dog med at tænde af, hvis nogle af de andre går for hårdt til ham. Det sydamerikanske temperament sidder stadig i ham, men tror det bliver pillet ud med tiden. Han har haft et par kontroverser med Lee(læs. Bowyer), men Reo-Coker og Caroll har godt styr på ham, så det skal nok gå. Man skal heller ikke fjerne alt hans fandenivoldskhed.
Personligt er han ikke en af dem i truppen jeg ser selvom han er en af de yngre. Jeg ser for det meste dem fra U18 truppen, så kan ikke udtale mig personligt.


Hvem sammenligner du dig selv med af andre professionelle spillere?
- Jeg ser mig selv som en type ligesom Petr Cech, og derfor er han også mit store idol - jeg håber meget jeg får chancen for at møde ham, både personligt, men også på banen.

Hvem er din bedste medspiller nogensinde?
- Hmm.. Den er svær - jeg er jo kun 16 år gammel, så det er begrænset hvor mange spillere jeg har spillet sammen med, men de bedste jeg har spillet med - på træningsbanen - må være Anton Ferdinand, Javier Mascherano eller Carlos Tevez, da de alle er store talenter, men de tager også allerede nu en masse ansvar.
På U18 holdet er det største talent efter min mening Aarón Ñiguez, og han har da også allerede fået sin debut på førsteholdet.








Vi takker Stech for interviewet
og glæder os til fremtiden!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Talentfabrikken - Marek Stech interview
« Svar #46: 11 Maj 2007, 23:12 »

Særklasse!... men ikke på en dårlig måde! meget fantasifuldt og fuldendt!... Godt arbejde JS!
Logged


bachpoulsen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Talentfabrikken - Marek Stech interview
« Svar #47: 11 Maj 2007, 23:35 »

Megete flot blog og specielt måden at gribe en ny blog an på. Og det har du gjort med succes !! Thumbs Up
Logged

"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."

m-jessen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Talentfabrikken - Marek Stech interview
« Svar #48: 12 Maj 2007, 08:55 »

Enig med alle andre læsere af denne blog. Kanont arbejde. Keep up the good work.  Thumbs Up


Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Talentfabrikken - Marek Stech interview
« Svar #49: 12 Maj 2007, 17:26 »

Jeg takker for de gode kommentarer, men er det kun mig selv der ikke kan se billederne nu??
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Møller
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken - Marek Stech interview
« Svar #50: 12 Maj 2007, 17:29 »

Jeg kan desværre heller ikke
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Talentfabrikken - Marek Stech interview
« Svar #51: 12 Maj 2007, 17:31 »

Jeg kan se det øverste og flaget..
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Talentfabrikken - Marek Stech interview
« Svar #52: 12 Maj 2007, 17:36 »

hmm ok - finder et andet sted til billederne, tak for hjælpen
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Talentfabrikken - Marek Stech interview
« Svar #53: 12 Maj 2007, 22:26 »


- del4


1. oktober

Sheva lukkede kampen

Placeret sidst i Premier League, så tog vi i dag - med førsteholdet - imod mægtige Chelsea hjemme på Boleyn Ground(Upton Park) - En kamp som mange på forhånd frygtede, da vi med vores start har lagt meget skidt ud, og egentlig kun haft Carlos og Anton der har holdt et tilfredsstillende niveau. Men drengene ville overraske i dag, og det startede godt, da Boa efter 11 minutter snød Chelsea backen Paulo Ferreira - bolden røg ind over, hvor Zenden kom foran Wayne Bridge og sendte bolden ind bag Petr Cech til en overraskende - men indtil videre fortjent 1-0 føring. Hvis det ikke havde været for uskarphed i front hos Carlos og Boa, så kunne vi meget vel være foran 3-0 allerede efter en halv time, men i stedet lykkedes det for Chelseas Michael Ballack at udligne med et brag af et langskud, der suste forbi Roy som var chanceløs. Derefter døede kampen lidt ud, og vi fik halvlegens sidste store chance, da Dean(læs Ashton) headede lige på Cech fra kanten af det lille felt. Fra anden halvlegs start kom drengene ud med fornyede energi, men allerede efter ti minutter af halvlegen kom presset igen for alvor på os, da Dennis Sørensen valgte at hive Shevchenko i trøjen under et Chelsea kontraangreb - det takserede dommeren til et gult kort, hvilket var hans andet i kampen, og dermed måtte han gå i bad og efterlade sin holdkammerater i stikken. Dean gik ud, og Pantsil blev sendt på banen.
Det var nu Chelsea i kontrol, og bare fem minutter efter udvisningen kom Chelsea foran, da Andrei Shevchenko headede et Paulo Ferreira indlæg ind bag Roy. I den sidste halve time var det med et Chelsea hold i sikker kontrol, og vi havde kun enkelte sporadiske chancer i front. Det endte med et meget ærgerligt 2-1 nederlag til Chelsea efter en kamp, hvor vi indtil udvisningen var det bedste hold.




Uefa grupperne trukket

Der blev i dag trukket lod til gruppespillet af Uefa Cuppen, hvor vores førstehold skal op imod følgende hold.
Panathinaikos fra Grækenland
AJ Auxerre fra Frankrig
Espanyol fra Spanien
Partizan Beograd fra Kroatien






Glyn Hopkin Stadium
West Ham United U18 vs Cheltenham Town
Midterholdet Cheltenham kommer i dag på besøg på The Glyn Hopkin Stadium, hvor vi meget gerne skulle hente endnu en sejr til samlingen. Desværre måtte Jordan Spence her kort før kampstart melde forfald, og i stedet for ham spiller Bondz Ngala der går direkte ind på pladsen.

Til dagens kamp havde jeg valgt følgende holdopstilling:
Marek Stech - Omar Benzerga, James Tomkins, Bondz Ngala, Gareth Bale - Jonathan Parr, Mads Laudrup, Damien Le Tallec, Martial Riff - Emilio Nsue, Aarón Ñiguez. På bænken til dagens kamp var Piotr Czaplinski, Azad Corlu, Robbie Blackwell, Adnam Haidar, Fred Sears

Matchfakta:
6' 1 - 0 Mads Laudrup
18' 2 - 0 Omar Benzerga
54' 3 - 0 Aarón Ñiguez


En sikker sejr på hjemmebane i Dagenham, hvor Cheltenham på ingen måde kunne stille noget op imod os, selvom vi i dag leverede en noget middelmådig indsats! Mads Laudrup - der senere blev skadet - sendte os på sejrskurs allerede efter seks minutter af dagens kamp, men Benzerga scorede til 2-0 godt ti minutter senere. Det var dog ikke slut ved det, og Aarón kunne sende os i front med 3-0, hvilket også blev kampens resultat efter en kamp vi bare skal glemme.





Ñiguez får chancen

Aarón kaldt op til førsteholdet!

Efter flere gode kampe er Aarón i dag blevet kaldt op til førsteholdet, hvor holdet i den grad har manglet skarphed i front. En skarphed som Aarón bestemt har vist for U18-holdet, hvor han med syv mål i de første seks kampe ligger nummer to på topscorelisten efter Tottenhams Tomás Pekhart, der er nummer et med otte mål.
Vi vil med glæde følge Aarón udvikling - og præstationer - for førsteholdet, hvor han indtil videre skal spille den næste måned.

Aarón egen kommentar:
"Jeg er meget glad for at få chancen, og synes at jeg med scoringen mod Dinamo Bucharest viste, at jeg godt kan begå mig på højeste niveau. Nu skal jeg bare vise det i Premier League også"








Bale får chancen

Endnu en spiller kaldt op

Samtidig med at han blev udtaget til det walisiske landshold, så fik venstrebacken Gareth Bale også besked om, at han i den kommende måned skulle spille på førsteholdet. Det er den anden spiller inden for et par dage der er blevet taget op i førsteholdstruppen, og dermed svækker mig U18 hold lidt. Omvendt, så bliver der bare mulighed for at se nogle af de andre talenter.

Bale havde følgende kommentar:
"John er en stor del af skylden for at jeg får lov til at spille med på førsteholdet den kommende tid, og jeg slipper da heldigvis ikke John helt, da han jo - når U18 holdet ikke spiller - er med på førsteholdet som vejleder for os unge spillere."





Green stod en god kamp

14. oktober

Everton FC vs West Ham Utd
På Goodison Park i Liverpool skulle førsteholdet i dag se om de kunne hive tre point med hjem til den næsten tomme konto, da Everton tog imod. Med på banen fra start var vores unge walisiske spiller Gareth Bale, mens Aarón desværre var afsted til landskamp. Men vi skal meget gerne til at have nogle point ind på kontoen, hvis vi ikke skal isoleres i bunden. Efter 25 minutter kom vi endnu engang bagud, da et langt indkast endte for fødder af Joseph Yobo, der sikkert sparkede bolden ind bag Robert Green i kassen. Kort før pausen var James McFadden meget tæt på en 2-0 scoring, men Robert Green kom ned til afslutningen. En dobbelt ind-/udskiftning efter 56 minutter skulle dog ændre lidt på kampens gang, og tyve minutter senere fik vi udlignet, da Carlos Tevez kom først på et indlæg fra indskiftede Dean Ashton. Kampen endte 1-1, selvom vi til sidste var tættere på sejr end Everton.





Første Uefa Cup kamp

19. oktober

West Ham Utd vs AJ Auxerre
Så står den på Uefa Cup fodbold på Boleyn Ground(Upton Park), hvor vi i dag tager imod fransk AJ Auxerre, der har danske Thomas Kahlenberg i truppen. En klub der, ligesom os, har opfostret mange talenter blandt andet Djibril Cissé, der nu spiller i franske Marseille hvortil han er udlejet fra Liverpool. Men dagens kamp har også to 17-årige spillere i førsteholdstruppen for os, da både Gareth Bale og Aarón Ñiguez starter inde. Allerede efter tre minutter skulle Boleyn Ground få grund til at juble, da danske Dennis Sørensen efter et hjørnespark kunne headede vores drenge i front. Stillingen så ud til at holde til pausen, men desværre udnyttede Benoît Pedretti et frispark på kanten af feltet i kampens 45. minut til at gøre pausestillingen til 1-1. I anden halvleg fik vi presset Auxerre i bund, men det åbnede også for et par kontraangreb der dog aldrig blev farlige. Vi var tættest på sejren med to stolpeskud, men må tage til takke med 1-1.





Køerne besejret

Hereford United U18 vs West Ham United U18
Så jeg tilbage i spidsen for U18 holdet - og hvor er det rart ikke at være en del af det pres der er på førsteholdet. Nu kan jeg igen koncenterer mig om at udvikle klubbens unge spillere. Der er tre ændringer i dagens trup, da Bale og Aarón er i førsteholdstruppen, mens Ngala er blevet skadet. Spence, Blackwell og Saivet overtager.

Til dagens kamp havde jeg valgt følgende holdopstilling:
Marek Stech - Omar Benzerga, James Tomkins, Jordan Spence, Robbie Blackwell - Jonathan Parr, Azad Corlu, Damien Le Tallec, Martial Riff - Fred Sears, Henri Saivet. På bænken til dagens kamp var Piotr Czaplinski, Morten Foged, Tom Harvey, Adnam Haidar, Emilio Nsue

Matchfakta:
1' 0 - 1 Damien Le Tallec
45' 0 - 2 Jonathan Parr
63' 0 - 3 Henri Saivet


En sikker sejr ude over køerne fra Hereford United. Vi startede allerede efter tredive sekunder, da Damien Le Tallec scorede. Jonathan Parr scorede i halvlegens sidste minut til 2-0, mens det blev franske Henri Saivet der lukkede kampen med 3-0 efter en dum fejl af Hereford forsvaret. Med sejren er vi stadig i toppen, mens Hereford nu ligger helt i bund.





van der Sar skudt i sænk

22. oktober

West Ham Utd vs Manchester United
På Boleyn Ground(Upton Park) kommer mægtige Manchester United Football Club på besøg, og det bliver endnu en kamp, hvor vi ikke kan forvente tre point, men hvor vi vil gøre alt hvad vi kan for at tage de tre point for fansenes skyld. Jeg har i dag ansvaret for de to 17-årige spillere Gareth Bale og Aarón Ñiguez, samt den argentinske stjerne Carlos Tevez, ingen af dem noget der kommer bag på mig, men det er tre spillere der alle starter inde. Desværre har vi Boa skadet, hvilket giver plads i startopstillingen til den tidligere Tottenham spiller Matthew Etherington. Manchester United møder op i noget nær stærkeste opstilling, dog uden der flamboyante portugiser Cristiano Ronaldo.
Vi fik lige nøjagtig den start vi havde håbet på - et frispark blev spillet kort til Dennis Sørenset, et indlæg frem til Carlos Tevez, der lagde den af til Mascherano der bankede bolden ind bag van der Sar i Manchester United målet. Vi er på 1-0 allerede efter 45 sekunder. Efter tretten minutters spil kom vi foran 2-0, denne gang lagde Gareth Bale bolden af på et kort frispark. Igen var det til Dennis Sørensen, men denne gang afsluttede danskeren selv, og vi var nu foran 2-0. Efter 2-0 scoringen kom Manchester mere med i spillet, og fik et par chancer, men ikke nogen der for alvor truede Robert Green i målet, og i stedet kom vi på 3-0, da Matthew på venstrekanten sendte en bold indover - bolden endte foran Carlos efter klumpspil og han var sikkerheden selv. Kort før pausen fik vi Mascherano skadet, hvilket gav sæsondebut til Matthew Upson. Pausestillingen 3-0.
Efter ét minut af anden halvleg var Manchester tilbage i kampen, da Louis Saha med et drøn af en afslutning fik reduceret til 3-1. Det slog dog ikke drengene ud, og vi spillede igen godt fodbold, og ramte overliggeren ved Matthew Etherington. Et kvarter før tid var det dog igen Manchester der kom på måltavlen, da Ole Gunnar Solskjær udnyttede et godt oplæg fra Henrik "Henke" Larsson.
Det ekstreme pres vi nu fik lagt på os, blev med et par udskiftninger afværget det pres, og i kampens 89. minut afværgede vi så katastrofen, hvis det var blevet 3-3. Indskiftede Dean gjorde den til 4-2 efter godt opspil fra Boudewijn. Det blev dog ikke vores sidste scoring, da Dean endnu engang nåede på scoringslisten - denne gang på oplæg fra Matt(læs. Etherington). 5-2 og det nærmede sig nu en afklapsning af Manchester United. Efter kampen blev Carlos kåret til dagens bedste spiller.





Sikkert videre

25. oktober

West Ham Utd vs Peterborough Utd - Carling Cup 3. runde

I Carling Cuppens tredje runde tager vi imod Peterborough Utd i en kamp der skal vindes - En del af reserverne får spilletid i dagens kamp, og derfor har jeg også fået lov til at stå for ansvaret i dagens kamp. Altså min første kamp med ansvaret for førsteholdet - spørg lige om jeg er nervøs. Der er seks U18 spillere med i dagens startopstilling - Marek Stech, Omar Benzerga, Gareth Bale, Martial Riff, Aarón Ñiguez og Emilio Nsue.
Vi havde meget svært ved at komme i kontrol af kampen, og det er måske meget naturligt med så mange unge spillere mod seniorer - men efter 37. minutter lykkedes det at få sparket bolden ind i kassen til 1-0, da Calum Davenport kom først på en retur. Det blev også pausestillingen.
Anden halvleg blev en lidt kedelig affære, men tolv minutter før tid sendte Emilio Nsue bolden i kassen direkte på frispark - det mål kronede en god debut. Kort før tid blev det også til 3-0, da Daniel Gabbidon scorede i sin sæsondebut. 3-0 og videre til Blackburn Rovers i næste runde!




28. oktober

Bøde til Carlos

I dag blev Carlos irettesat af klubben, da han valgte ikke at møde op til gårsdagens træning. En professionel spiller som ham kan ikke tillade sig sådan en opførsel. Måske vil han væk, men det bliver da ikke nemmere, hvis man ikke er professionel overfor for sin nuværende klub.





Fansene den største skræk!

28. oktober

Newcastle Utd vs West Ham Utd

En dårlig optakt til dagens kamp med Carlos Tevez' udeblivelse fra træningen i går - derfor er det et hold uden Carlos der i dag stiller op til kamp imod Newcastle United Football Club på St. James' Park - et sted der altså er svært at spille, når Toon Armys fans synger så nakkehårene rejser sig, men vi vil have point, og har selvtilliden i orden.
Et godt gennemført angreb i kampens femte minut endte hos Dennis der headede os i front med 1-0 - angrebet startede nede bagfra, hvor hurtigt kombinationsspil endte med et indlæg fra Matt, og indlægget endte som skrevet i hovedet på Dennis der sikker headede os i front. Efter ti minutter var det tæt på at være 2-0 med omvendte fortegn, men desværre missede Matt - og efter denne misser kom Newcastle mere med i kampe, og efter 19 minutters spil sendte Albert Luque bolden i kassen til 1-1. Første halvleg endte 1-1 efter en lige kamp, hvor Newcastle dog havde de fleste store chancer. I anden halvleg var Newcaslte klart bedst, men halvlegen endte målløs, og vi kunne tage hjem med et point.




30. oktober

Ferdinand igen tæt på pris

Vores tyve årige forsvarsspiller var igen i dag tæt på at vinde prisen som den bedste unge spiller, men denne gang blev han overgået af Aston Villas angriber Luke Moore, der altså kunne løbe afsted med prisen, og så med Anton på den næste plads. Endnu en flot måned af Anton, der lover godt for sæsonen, og mulig landsholdsdebut.



Nu må det snart være Antons tur
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken - 4. del
« Svar #54: 12 Maj 2007, 22:57 »

En rigtig god blog og rigtig opfindsomt at du holder fokuset på ungdomsholdet (: Dog syntes jeg at der, til tider står en anelse for meget tekst ved førsteholdets kampe. det gør lidt, atj eg ikke orker at læse det hele igennem, desværre : (
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Talentfabrikken - 4. del
« Svar #55: 12 Maj 2007, 23:02 »

En rigtig god blog og rigtig opfindsomt at du holder fokuset på ungdomsholdet (: Dog syntes jeg at der, til tider står en anelse for meget tekst ved førsteholdets kampe. det gør lidt, atj eg ikke orker at læse det hele igennem, desværre : (

Ok - du behøver heller ikke læse det om førsteholdet Opstemt
Bare læs med ungdomsholdet, da det er det bloggen handler om Smiley - men synes at det fra kampene for førsteholdet skal med! Men kan godt være der er for meget tekst om deres kampe, vil jeg tage op til overvejelse Smiley

Skriver ellers kun om deres mål, men i f.eks. United kampen var der jo 7 mål, så det klart der bliver meget tekst Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

m-jessen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Talentfabrikken - 4. del
« Svar #56: 12 Maj 2007, 23:04 »

Endnu en gang klasse update. Venter i spænding på den næste.  Cool

Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken - 4. del
« Svar #57: 12 Maj 2007, 23:06 »

Nice blog JS Smiley God update Smiley

SUPER KUTGW!!
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Talentfabrikken - 4. del
« Svar #58: 13 Maj 2007, 13:39 »

Det ser fortsat godt ud. Rigtig god update. KUTGW.!
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Talentfabrikken - 4. del
« Svar #59: 13 Maj 2007, 16:33 »

God blog, specielt din sejr over Man Utd er meget flot gået!

Men, pas på med de der interviews. Det sidste fyldte lidt for meget efter min smag, men det er stadig en god blog.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010