home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1032 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  München (Før: Sevilla, Roma)
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: München (Før: Sevilla, Roma)  (Læst 33402 gange)
Lindskov6ooo
Førsteholdsspiller

Sv: Sevilla Fútbol Club
« Svar #30: 11 Maj 2007, 15:29 »

Hvordan kan du få Agger, Bendter, Kalle og Spelle til klubben ? - hvor mange penge har du?

//Lindskov6ooo

Møller
Gæst

« Svar #31: 11 Maj 2007, 15:33 »

Lindskov læst første indlæg igennem igen Smiley Altså Introen

Don Abramovich
Manager

« Svar #32: 11 Maj 2007, 15:33 »

Hvordan kan du få Agger, Bendter, Kalle og Spelle til klubben ? - hvor mange penge har du?
Læs i hans indledning Smiley

Lindskov6ooo
Førsteholdsspiller

« Svar #33: 11 Maj 2007, 15:38 »

Lindskov læst første indlæg igennem igen Smiley Altså Introen

Ja okay .  Grin. Fantastisk start. Du skriver som var du journalist - endda mere til  Thumbs Up .

- Hvordan kan du i det hele taget få lidt over sekshundrede mio. at købe for ?

Læs i hans indledning Smiley

Done ! My bad  Cool

//Lindskov6ooo

Møller
Gæst

« Svar #34: 11 Maj 2007, 15:58 »

Turen til Barcelona
Lørdag d. 11 November 2006
FC Barcelona - Sevilla FC 2-1

24' 0-1 C. Poulsen
49' 1-1 L. Messi
85' 2-1 L. Guily

Poulsen bragte Sevilla foran,
men ikke nok mod Barcelona
Jeg tog plads nr. 123 række 18 på Sevilla Support tribunen. Jeg valgte det sæde, pga. det er her de rolige Sevilla fans sidder. Jeg har valgt ikke at sidde mig op til de andre rapportere pga. jeg vil føle fanlivet ved siden at fodbolden. Camp Nou hedder dette mægtige stadion. Kampen skal bare igang nu, så vi kan høre og se hvordan denne kamp kommer til at gå.

Starten gik på denne vigtige kamp for begge mandskaber. Ikke nok er det en topkamp, men det er vigtigt for Sevilla at vinde idag på Camp Nou, så de kan komme lidt op af stigen igen. Jeg sidder som sagt blandt de mere rolige Sevilla fans, som er her for at se bold. Barcelona lagde bedst ud med flere gode muligheder, bl.a. et skud på stolpen, efter Sevilla på midten tabte bolden og solgte Adriano. Men alligevel var det udeholdet Sevilla der efter 24 minutter bragte sig foran ved deres 3 indlæg i den chance header danske Christian Poulsen bolden i nettet til 0-1. Dette var faktisk Sevillas første chance i kampen. Sevilla kom mere med i kampen efter deres scoring, men flere mål fik vi ikke før pausen.

Anden halveg kom igang, uden nogle ændringer på holdene. Der skulle ikke gå mere end 4 minutter med mange chancer til hvert hold, før Messi scorede til 1-1, selvom mange mente der var offside, jeg må indrømme den var tvivlsom. Barcelona begyndte nu at presse på efter alle 3 point, men ind ville bolden ikke. Ikke før kampen næsten var slut, nærmere det 85ende minut hvor Guily sparkede bolden ind bag Palop, 2-1 til hjemmeholdet. Jeg kan godt fortælle jer der nu var gang i råberiet nede i vores ende, nu var de tosset over Messis mål ikke blev underkendt. Kampen endte med 2-1 til Barcelona, mon ikke det var fortjent nok.

Men da jeg var på vej væk fra stadion i min Mercedes så jeg flere tusinde Sevilla fans slåes mod Barcelona fans, politiet gjorde intet ved det. Skrækkeligt.

Lindskov6ooo
Førsteholdsspiller

« Svar #35: 11 Maj 2007, 16:00 »

god update ! Ærgerligt at de ikke lige kunne holde det Peace . --hvordan kan du i det hele taget  få 6oo mio. ?

//Lindskov6ooo

Don Abramovich
Manager

« Svar #36: 11 Maj 2007, 16:10 »

god update ! Ærgerligt at de ikke lige kunne holde det Peace . --hvordan kan du i det hele taget  få 600 mio. ?

Han har ændret i editoren Smiley

Møller
Gæst

« Svar #37: 11 Maj 2007, 16:10 »

Har du læst indledningen ? - Så vil du få svaret Smiley

Lindskov6ooo
Førsteholdsspiller

« Svar #38: 11 Maj 2007, 16:11 »

okay

//Lindskov6ooo

Møller
Gæst

« Svar #39: 12 Maj 2007, 15:53 »

Skuden sætter kurs - op ad
Mandag d. 18 December 2006

Det er dejligere at være i Sevilla nu. Især i Betis enden hvor deres lokale hold ligger nr. 5 og stadig er med i titelkampen. Hvor længe dette holder ved tør ingen sige. Men i Sevilla FC enden af Sevilla by er det her til sidst også begyndt at lysne. Holdet sendte sig selv videre i den spanske pokalturneringen, med et ellers skuffende 1-1 hjemme i returopgøret mod Pontevedra som samlet blev slået 6-3. Men efter denne kamp gik det igen galt for de rødblusede. Først slog Valencia dem 0-1 på Sevillas hjemmebane, hvorefter holdet tog til Madrid og tabte 3-0 mod Real Madrid.

Men nu kommer vi så til lyspunktet. Mads M. Nielsen og Hans K. Pedersen havde før turen til Wisla i UEFA Cuppen kaldt til først spillermøde og derefter pressemøde. På dette pressemøde beklagede de sig over for fansne over deres dårlige sæson indtil videre. Men nu havde de taget en beslutning de kære danskere. De ville bænke spillere som ikke havde gjort det godt nok, ligegyldigt navn, alder eller berømthed. De ville benytte nogle af de unge og åbenbart bedre præsterende spillere.

En spiller alle medier og eksperter hylder i Sevilla. Er Mathieu Bodmer som kom til klubben før denne sæson. han er en af de spillere som har beholdt hans plads inde på den centrale Midtbane, men han har fået ny makker nemlig Renato. Denne Bodmer spiller fantastisk for Sevilla. Virkelig en af de bedste i truppen, skriver mange medier om den unge franskmand på 24 år.

Til de efterfølgende kampe kunne vi se en ny taktik, samt spillere som Navas, Poulsen og Adriano bænket til fordel for spillere som Renato, Alfaro og Navarro. Agger og Spelmann var nu de eneste danskere i startopstillingen, de 2 andre sad på bænken. Det var tydeligt at Mads var skuffet over deres 17ende plads før disse kampe. Det var 1 placering over nedrykningsstregen samt 1 point fra nr. 18.

Vi kunne i de næste kampe se en helt forvandling hos fans, spillere og alt om Sevilla Fútbol Club. Det var somom det pressemøde havde skruet tiden tilbage til før sæsonstart, forventningerne var høje igen. Tilskueretallene var lige så høje, hvis ikke højere. Jeg havde besvær ved at komme ind til en kamp mod et Recreativo. En kamp der før pressemødet ville være langt fra udsolgt, men det var der denne gang.

Hvis jeg gik mig en tur gennem byen med min datter og kone kunne vi ikke undgå at møde Sevilla fans på åben gade, de plejede at komme råbene med slagråb mod at Mads skulle fyres, men nu var de glade for den danske duo Hans & Mads.

Som i kan se herunder har jeg lavet en oversigt over Sevillas seneste kampe. Det kan tydeligt ses at deres seneste resultater har været gode, på nær kampen mod Racing hvor de desværre tabte. Men i UEFA Cuppen har holdet haft en slutspurt der sender dem videre som nr. 2 i Gruppe D (Frankfurt, Sevilla, Marseille) kommer videre fra denne gruppe.

Kanouté bomber videre sammen med hans angrebskollega Chevantón, som de egentlig har gjort hele sæsonen. Men det har ikke været nok for Sevilla. Men nu kan vi se hvor vigtige de spillere er. Men også danske Agger og Spelmann gør det rigtig godt nede i den bageste kæde i Sevilla truppen, forsvaret. En af de vigtigste placeringer.

Kampene der vendte den dårlige stime
  • Sevilla - Wisla 3-0 (Kanouté 2, Duda)
  • Sevilla - Recreativo 4-0 (Bodmer, Duda, Chevantón, Kahlenberg)
  • Sevilla - Espanyol 3-2 (Kanouté, Chevantón, Jarque (Own)
  • Racing - Sevilla 2-1 (Kanouté)
  • Sparta Moskva - Sevilla 2-4 (Kanouté 2, Duda, Chevantón)
  • Sevilla - Getafe 1-1 (Bodmer)

Der er blevet trukket lod til UEFA Cuppen 1. og 2. Knockoutrunde. Sevilla møder i 1. Knockoutrunde belgiske Anderlecht, første kamp spilles i Sevilla. Vinderen af denne kamp møder derefter i 2. Knockoutrunde belgiske Brügge eller franske Bordeaux.

Sevilla er nu placeret som nr. 13 med 19 point i 17 kampe.

LFG - MARCA

SirToby
Manager

« Svar #40: 12 Maj 2007, 16:13 »

Jah, glimrende periode, men en 13. plads efter 17 kampe ville umiddelbart ikke tilfredsstille mig.

Klø på!  Thumbs Up

Møller
Gæst

« Svar #41: 12 Maj 2007, 16:34 »

Er skam heller ikke tilfredsstillende Skuffet

Har jeg aldrig sagt det er hehe Opstemt

Tak tak vil jeg gøre

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

« Svar #42: 12 Maj 2007, 16:36 »

Det er rigtig godt skrevet, Møller. Derudover synes jeg din grafik passer fremragende ind! Den tager ikke fokus fra teksten og er et godt sted.
Misundelse er en grim ting, men jeg gad godt have dine designevner Smiley .
I det hele taget er bloggen flot, så hold godt fast i skrivelysten!

P.S.: Ærgeligt at Guily scorede :/

Måske du kunne lave din "topgrafik" så det var en linje der var lige så bred som det felt din tekst står i? Eller er det bare mig der synes det måske ville være det, der kunne hæve dig "over topkarakter" ? :b

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

In the scene since approx. 2000.

Møller
Gæst

« Svar #43: 12 Maj 2007, 16:39 »

Hvad mener du præcist ? forstår ikke helt din idé Opstemt

Forsøg at forklar nærmere

Møller
Gæst

« Svar #44: 12 Maj 2007, 19:09 »

Hans K. Pedersen: Mads er fyret!
Torsdag d. 18 Januar 2007

Lettet over Mads exit.

Knapt er vi kommet ind i år 2007 før det skete. Mads M. Nielsen har haft sin sidste kamp i spidsen for Sevilla. En nuværende 16ende plads i La Liga er ikke godt nok for en klub som Sevilla F.C. Det resulterede idag i danskerens exit. Men klubben melder du de inden for en uge har en ny manager klar i sæden, hvem der er vides ikke. Men Peter Schmeichel er set i området. Mon ?

Mads sluttede sin karriere igår ved at trække sig helt tilbage fra fodbold. Hans sidste resultater var skidte de ses herunder:

Celta - Sevilla 5-3
Sevilla - Valencia (Pokal) 2-3
Sevilla - Deportivo 0-0
Valencia - Sevilla (Pokal, agg. 3-2) 0-3
Gimnastic - Sevilla 2-2
Sevilla - Athletic 0-3

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 13 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010