home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:32:06 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 20:59:36 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 20:16:19 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  3 Brugere, 672 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2301 2302 [2303] 2304 2305 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5171340 gange)
Skovlyst
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #34530: 14 Sep 2011, 19:54 »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/skadet-femi-loeber-sig-selv

Tja, han løber alligevel med, så det kunne ikke tyde på det er slemt. Jeg mener dog at hvis der er den mindste tvivl så spar ham mod FCN, så han er klar til at presse skraldet.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #34531: 14 Sep 2011, 20:06 »

Tjek priserne på Adidas' andre nye trøjer og du kan måske gætte dig frem til svaret Thumbs Up
Det samme gælder nok øvrige, men ikke noget jeg ved med sikkerhed.

Til trøjen: Tja.. jo.. den er vel fin nok, men ser trods alt bedre ud end det preview nogle måske fik set for 2 månederstid siden. Men der er stadig alt for meget Chelsea og Liverpool over den.

Men alligevel...  Ubeslutsom

Aldrig alene!

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #34532: 14 Sep 2011, 22:11 »

Til trøjen: Tja.. jo.. den er vel fin nok, men ser trods alt bedre ud end det preview nogle måske fik set for 2 månederstid siden. Men der er stadig alt for meget Chelsea og Liverpool over den.
Jeg vil dog ærligt indrømme at jeg synes at både Chelseas og Liverpools er fede i år... Er ked af at skulle sige det, da disse to klubber er mod min natur Forlegen

Sammenlignet med denne gamle udebanetrøje kan jeg dog kun frydes ved den nye! Smiley

EDIT: Forresten står første vers af "Hymnen" skrevet i nakken Hævet Øjenbryn
« Seneste Redigering: 14 Sep 2011, 22:13 af Oli » Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #34533: 14 Sep 2011, 22:34 »

Tja og ift den lilla fra midt 90'erne så er den da også niveauer over.
Men den nye hører da ikke til de grimmeste gennem tiderne nej.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

C 23
Juniorspiller
**

« Svar #34534: 14 Sep 2011, 22:38 »

Vi skal have en rød igen.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #34535: 14 Sep 2011, 22:39 »

Tja og ift den lilla fra midt 90'erne så er den da også niveauer over.
Men den nye hører da ikke til de grimmeste gennem tiderne nej.
Synes den er fed... Sådan kan man have så forskellig smag. Wink

brøndby zupras
Reserveholdsspiller

« Svar #34536: 15 Sep 2011, 14:30 »

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

Zone 43
Manager

« Svar #34537: 15 Sep 2011, 18:49 »

Vi vil ha' Thygesen som capo! Som der blev sunget efter Køge-kampen i søndags.. Opstemt

Jeg er desuden lidt pjattet med den nye away trøje, da det er den mest 'hverdagsagtige' trøje, vi har haft lige så længe jeg kan huske. Et styks med Osama tryk, til mig! Thumbs Up

http://onside.dk/nyheder/superligaen/brondby-far-fem-sydafrikanske-talenter-pa-prove
Nogen der ved hvem der tale om? Hvis jeg ikke husker helt galt, blev de nr. 2 i Brøndby Cup, kom langt i GF Cup samtidig med Brøndby Cup, og slog også HIK 2DØ mandskab med 5-3, hvilket vidner om talent. Det bliver spændende at se, hvad det resulterer i. Umiddelbart er jeg positiv med henblik på et godt udfald med denne prøvetræning for de unge knægte..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #34538: 16 Sep 2011, 22:25 »

Kan man købe billeter til brøndby afsnittet på farum. Park derude på søndag?

Vi skal alle være her.

Yessir
Manager

« Svar #34539: 17 Sep 2011, 10:02 »

Kan man købe billeter til brøndby afsnittet på farum. Park derude på søndag?

Ja, hvis der ikke er udsolgt.

Zone 43
Manager

« Svar #34540: 17 Sep 2011, 14:55 »

Jatta og Gehrt sidder over i morgen med mindre skader, istedet er en Mathias Larsen, mulig debutant, med. Ellers er truppen identisk fra HB Køge kampen.

Start 11: Tørnes; Randrup, Goodson, Stenderup, Jan F; Romme, Femi, Jan K, Krohn; Thyge, Bernburg.

Jeg tror på sejr, som altid, men grundet vores stærke offensiv er jeg ikke i tvivl om at vi nok skal få scoret, og i sidste ende sejre. Vi har inkasseret et mål mod dem, i hver af de seneste fire indbyrdes opgør, og det bliver nok også tilfældet. 1-3 anser jeg ikke som værende urealistisk, i øvrigt samme resultat som da vi slog dem sidst for godt et lille år siden..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #34541: 17 Sep 2011, 15:06 »

Jatta og Gehrt sidder over i morgen med mindre skader, istedet er en Mathias Larsen, mulig debutant, med. Ellers er truppen identisk fra HB Køge kampen.

Start 11: Tørnes; Randrup, Goodson, Stenderup, Jan F; Romme, Femi, Jan K, Krohn; Thyge, Bernburg.

Jeg tror på sejr, som altid, men grundet vores stærke offensiv er jeg ikke i tvivl om at vi nok skal få scoret, og i sidste ende sejre. Vi har inkasseret et mål mod dem, i hver af de seneste fire indbyrdes opgør, og det bliver nok også tilfældet. 1-3 anser jeg ikke som værende urealistisk, i øvrigt samme resultat som da vi slog dem sidst for godt et lille år siden..

Hvis Gehrt ikke er med, har vi da kun to angribere med..? (Brent og Bern)

Aldrig alene!

PH23
Ynglingespiller

« Svar #34542: 17 Sep 2011, 15:07 »

Vores midtbane er klasse, men jeg synes stadigvæk at Bernen har meget at bevise, så jeg synes ikke vores offensiv på trods af den gode midtbane er vildt stærk Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #34543: 17 Sep 2011, 15:14 »

Hvis Gehrt ikke er med, har vi da kun to angribere med..? (Brent og Bern)

Ja? Men stadigvæk har vi en fantatisk offensiv, der også tæller Thygesen, Krohn, Romme m.fl..

- Daniel Agger.

C 23
Juniorspiller
**

« Svar #34544: 17 Sep 2011, 15:16 »

Hvis vi kun har to angribere med kan man jo bare ændre det til en 4-3-3 så man også får det optimale ud af Rommedahl, og Krohn. Femi, Thyge og Jan K til det centrale på midtbanen.

Sider: 1 ... 2301 2302 [2303] 2304 2305 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010