home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:32:06 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 20:59:36 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 20:16:19 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 673 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2265 2266 [2267] 2268 2269 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5170610 gange)
Suckins
Førsteholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #33990: 10 Aug 2011, 22:12 »

Du siger Stuhr-Ellegaard blot kan være en nødløsning og nævner i stedet Lössl og Martin Hansen? Stuhr-Ellegaard er da en noget bedre keeper end de to (okay, jeg kender ikke helt Martin Hansens niveau, men det kan umuligt være vildt højt).

former zoesuckins

asj89
Gæst

« Svar #33991: 10 Aug 2011, 22:21 »

Du siger Stuhr-Ellegaard blot kan være en nødløsning og nævner i stedet Lössl og Martin Hansen? Stuhr-Ellegaard er da en noget bedre keeper end de to (okay, jeg kender ikke helt Martin Hansens niveau, men det kan umuligt være vildt højt).
Enig. Det var da lidt underligt, Kevin står rigtig godt, så kan ikke se hvorfor han skulle være en nødløsning for jer?

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #33992: 11 Aug 2011, 17:33 »

Martin Hansen har været med på bænken for Liverpool en del gange, så han kan da umuligt være helt dårlig. Men synes heller ikke vi skal hente ham hjem Smiley

Aldrig alene!

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #33993: 11 Aug 2011, 17:39 »

At han blev sat af i FCM forstår jeg ikke, og har stadig aldrig hørt grunden. Han må have haft en kontrovers med træneren eller lign.
Mht. U-21 tror jeg egentlig det var dagsformen der afgjorde det, MA må på det tidspunkt have været inde i en stærk periode.

Jeg husker Lössl som en stærk, sikker og talentfuld målmand.

Så hellere hente Jesper Weinkouff i FC Hjørring! Han var tredjemålmand i Midtjylland, da Lössl var fjerdemålmand der Wink Han har også stået ret så vildt, de sidste par sæsoner... Cool

Aldrig alene!

patrick J
Manager

« Svar #33994: 11 Aug 2011, 18:05 »

Så hellere hente Jesper Weinkouff i FC Hjørring! Han var tredjemålmand i Midtjylland, da Lössl var fjerdemålmand der Wink Han har også stået ret så vildt, de sidste par sæsoner... Cool
Kan sgu ikke helt lure den der..Er det dybt alvorligt? Forhåbentlig er det ironisk, ikk? Opstemt

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #33995: 11 Aug 2011, 18:08 »

Kan sgu ikke helt lure den der..Er det dybt alvorligt? Forhåbentlig er det ironisk, ikk? Opstemt

Lidt halv-ironisk er det i hvert fald Opstemt Men synes ikke, Lössl er helt vildt meget bedre..

Aldrig alene!

blomvikings
Manager

« Svar #33996: 11 Aug 2011, 18:35 »

Lidt halv-ironisk er det i hvert fald Opstemt Men synes ikke, Lössl er helt vildt meget bedre..

Så ved du ikke særlig meget om fodbold...

Lössl har stået på et langt højere niveau, og vist sit værd ! Længere er den ikke

tubbe610
Førsteholdsspiller

« Svar #33997: 11 Aug 2011, 21:30 »

Kevin Stuhr tror jeg ville være en kanon erstatning for Stephan A
Jeg ville dog sige at de skulle hente ham nu til at få spillet ham op i Niveau ved hjælp af nogle cup-kampe og så at kunne tage over for Stephan dog kunne det blive et problem hvis Stephan forlænger men jeg vil også sige at det ikke holder at hente Kevin Stuhr ved vinterpausen da det ikke ville være optimalt men en keeper der ikke har spillet kampe på højt niveau i så lang tid:-)
« Seneste Redigering: 11 Aug 2011, 21:34 af tubbe610 » Logged

magnus far
Lilleputspiller
*

« Svar #33998: 12 Aug 2011, 08:23 »

Jeg synes lôssl er et godt bud. han får ikke den spilletid han ønsker i fcm. men hvad med en udenlandsk målmand som eks. bolat

Frandsen
Ynglingespiller

« Svar #33999: 12 Aug 2011, 10:13 »

Jeg tror at de skal hente KSE, også samtidig beholde stefan, fordi så kommer der konkurrence mellem stolperne, og det vil styrke dem begge rigtig meget.

Og det tror jeg vil hæve Strefan's niveau, fordi nu skal han kæmpe for pladsen Wink

For frihed, for folket, for fædreland! Den liberale fane vi fører frem!

Zone 43
Manager

« Svar #34000: 12 Aug 2011, 14:24 »

men hvad med en udenlandsk målmand som eks. bolat

Bolat er urealistisk, da han er førstevalg på tredje år i Standard Liege, fået landsholdsdebut og koster kassen - efter danske forhold. Udover Zaza og Falkesgaard, som begge er halv dansk/halv udenlandsk, så skal man langt tilbage før man finder en udenlandsk keeper (Schmeichel er den første der kommer op i tankerne), så jeg tror umiddelbart ikke det er noget, man skal smide penge på sker, at der kommer en ny udenlandsk keeper.

Det kan også øge chancerne lidt for hente KSE til, ikke at jeg er den store fan af ham, men han er trods bedre end Tørnes, og som Frandsen korrekt skriver, så vil det betyde en bedre konkurrence om pladsen.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

PH23
Ynglingespiller

« Svar #34001: 12 Aug 2011, 14:53 »

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #34002: 12 Aug 2011, 17:49 »

Skuffende?! Overhovedet ikke. Ærgeligt, ja!

Men hvis man havde regnet med nogen som skulle direkte ind og spille så skulle man have søgt europæiske spillere.

Der har især i denne sommer været utrolig lang ventetid med de satans arbejdstilladelser.

Vi kan risikere at vente til september.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #34003: 14 Aug 2011, 13:05 »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/bif-snakker-stadig-med-kasi-jesper

Det ville også være underligt hvis man ikke havde den mindste korrespondence med ham.

Som Lockhart selv nævner så har de jo stadig en ophørsaftale og Jesper Nielsen har gjort meget for Brøndby, så jeg finder det naturligt at man snakker sammen.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

DeBuur
Manager

« Svar #34004: 14 Aug 2011, 13:21 »

I dagens kamp skal spillerne gå ud og vise hvad det er de lever af.... de skal vise at deres form er 100 % at viljen er 200 % ellers så slår de sig gevaldigt.... vi får besøg af "Søndertysken" og de formår at kæmpe og viser vi vores sårbarhed i denne kamp så er et nederlag eller 2 mistede point en mulighed.

Vi får jo så åbenbart ikke vores nye spillere med..men så er der altså nogen der har fået en kamp mere til at vise at de vil spille på 1. holdet i Brøndby.

Kampen idag skal vi sgu vinde intet andet....kom så  Thumbs Up

YNWA

Sider: 1 ... 2265 2266 [2267] 2268 2269 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010