home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:32:06 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 20:59:36 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 20:16:19 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 701 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2260 2261 [2262] 2263 2264 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5170796 gange)
Guldbrand
Blogmester

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #33915: 08 Aug 2011, 10:02 »

Henrik er bestemt næppe heller løsningen på længere sigt, det kan vi godt blive enige om, men rom blev heller ikke byggget på en dag. Tror personligt heller ikke en mentalt smadret trup ville tage godt i mod en britisk/tysk træner og deres indgang til tingene.

Måske ikke på den korte bane, men på sigt vil jeg tro det kan få en positiv virkning. Desto mere disciplin truppen får, jo bedre stimer burde det også resultere i. Og når først stimerne af positive oplevelser opstår, så kommer spillerglæden også til syne. Det er lidt noget af det Brøndby mangler i dag - nemlig en god stime af positive resultater, og ikke bare enkelte kampe med positive elementer.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #33916: 08 Aug 2011, 10:14 »

Lars Olsen og Turbo som trænerteam - jo tak!  Thumbs Up

Please lad det ske...

Eller nu får vi jo så Auri : D

Lars Olsen med Turbo og Auri som assistenter. Jo tak.

Lars Olsen som 'alene' vil jeg så ikke bryde mig om. Men manden formår at få sat en organisering på holdet og det har vi i høj grad brug for. Når dette er sket så hyrer vi da BARE lige en som kan tage det sidste stykke (hvilket LO ikke kunne i OB)
« Seneste Redigering: 08 Aug 2011, 10:17 af Nove » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Hamza_BIF
Manager

« Svar #33917: 08 Aug 2011, 11:11 »

Så er Krohn-Dehli hoppet med i båden af spillere der sikkert får karantæne

http://onside.dk/nyheder/superligaen/krohn-dehli-arrogant-dommer-har-ikke-superliga-niveau

I øvrigt fremragende journalistik af Onside. Kæft nogle amatører.

EDIT: De har ændret det nu.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #33918: 08 Aug 2011, 11:24 »

Tja - man forstår da godt at de brokker sig men for satan det er dumt at risikere karantæne på det.

Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

blomvikings
Manager

« Svar #33919: 08 Aug 2011, 11:54 »

Randrup skulle brokke sig for hele truppen og virkelig give den gas, så er han i det mindste ikke med et par kampe...

For satan han har mistet niveau !!!

brøndby zupras
Reserveholdsspiller

« Svar #33920: 08 Aug 2011, 12:05 »

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

Zone 43
Manager

« Svar #33921: 08 Aug 2011, 13:41 »

der har vi da ikke manglet angriber men forsvare

Det synes jeg også, at vi mangler nu, samt naturligvis en ny keeper og træner. Boreset fra Ried away, er vi kommet foran i de øvrige kampe i Superliga og hjemme mod Ried, men har alligevel fucket det op. Kan vi få en kompetent defensiv, så vi kan holde nullet, jamen så ville vi vinde mange af de kampe, som vi taber.

Det er muligt, der ikke er mange mål i hverken Agger, McGrath eller Bernburg, men så må de øvrige spillere, der stærke i offensiven, Krohn-Delhi, Thyge, Jan K osv lave nogle mål også. Jeg er enig i, at vi mangler 15+ målscorer oppe foran, og ham så jeg også gerne på holdet. Men først og fremmest vil jeg hellere holde nullet, og så vinde 1-0 fremfor at tabe igen, igen..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #33922: 08 Aug 2011, 14:53 »

Så har Oke været til lægetjek, tror det bliver offentliggjort i dag Smiley

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #33923: 08 Aug 2011, 14:56 »

Så har Oke været til lægetjek, tror det bliver offentliggjort i dag Smiley

Glæder mig til at se hvad han er for en fætter Wink

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #33924: 08 Aug 2011, 14:59 »

Så er Krohn-Dehli hoppet med i båden af spillere der sikkert får karantæne

http://onside.dk/nyheder/superligaen/krohn-dehli-arrogant-dommer-har-ikke-superliga-niveau

I øvrigt fremragende journalistik af Onside. Kæft nogle amatører.

EDIT: De har ændret det nu.

Haha, så håber jeg, Svendsen skal dømme FCK-BIF  Thumbs Up

Brodersen93
Gæst

« Svar #33925: 08 Aug 2011, 23:49 »

Nu var jeg så heldige at overvære weekendens kamp i odense på VIP, og man blev i den grad kigget ned på ved Brøndbys 1-0 mål da vi brød ud i jubel blandt OB' fans, men nu til sagen der jeg var ved at tage mit af retterne ved buffeten, stod Bjur ikke mere end en meter væk, så min ven og jeg besluttede os at overhøre hans samtale med en random fynbo, hvor blandt andet Bjur sagde at det ikke ligefrem altid var sjovt at være sportsdirektør da pressen og fans altid var efter en når der opstod dårlige resultater, men han nævnte også at de regnede med at være mere aktivt på transfervinduet, ved ikke hvor meget man skal ligge i det Opstemt

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #33926: 09 Aug 2011, 00:03 »

Nu var jeg så heldige at overvære weekendens kamp i odense på VIP, og man blev i den grad kigget ned på ved Brøndbys 1-0 mål da vi brød ud i jubel blandt OB' fans, men nu til sagen der jeg var ved at tage mit af retterne ved buffeten, stod Bjur ikke mere end en meter væk, så min ven og jeg besluttede os at overhøre hans samtale med en random fynbo, hvor blandt andet Bjur sagde at det ikke ligefrem altid var sjovt at være sportsdirektør da pressen og fans altid var efter en når der opstod dårlige resultater, men han nævnte også at de regnede med at være mere aktivt på transfervinduet, ved ikke hvor meget man skal ligge i det Opstemt
Du skal nok lægge en del i det hvis det var fra Bjur himself. Dog har de jo længe sagt at der skulle ske noget, hvor at der ikke er sket det store.

Jeg forholder mig dog lidt positiv for tiden, da jeg synes det er nogen fornuftige forstærkninger, og jeg mener at bestyrelsen (og en angriber self) er vores største problem ind til videre. Det sejler jo rundt for dem, og det virker ikke på mig som om at de har styr på noget som helst. Jeg synes måske også at der hvis ikke nu, så til vinter skal forstærkes nede i bagkæden, og helst på en af backpladserne. Defensiven fungerer ikke lige frem alt for godt for tiden.

Alt i alt, synes jeg dog at vi gør fremskridt Thumbs Up

blomvikings
Manager

« Svar #33927: 09 Aug 2011, 09:48 »

Ved godt at den har været oppe og vende ved flere lejligheder!

Men synes det begynder at lyde mere seriøst, både fra medierne og de forskellige man snakker med.
Og hvis han selv synes det ville være fint, så lad os prøve det !

http://onside.dk/nyheder/superligaen/rommedahl-brondby-passer-mig-fint

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #33928: 09 Aug 2011, 10:13 »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/broendby/article1598327.ece

En tanke:

MAX
MKD (her får man Bidvest Mist kanten ind - eller muligvis Rommedahl som vi har diskuteret)

Tror ikke de skiller sig af med yderligere. Måske Stephan men det kræver at Kevin Stuhr-Ellegaard kommer ind (eller anden).

Jeg giver ikke så meget for det der 'nødvendigvis'. Naturligvis vil man finde en løsning hvis det er en udsat plads. Man vil nok bare finde den billigste (og mest kvalitative) løsning.

Smukke ord

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #33929: 09 Aug 2011, 11:11 »

Jeg giver dig ret i et salg af MvS og MKD, ville være godt (HVIS vi finder erstatninger).

Med et salg af Krohn vil vi få en del penge i bøssen. Hvis vi kunne hente Romme og Miyeni (nogenlunde sådan stavet tror jeg) vil vi få tilført en masse speed på kanten/kanterne. Dog tror jeg at vi kommer til at mangle nogen af de kreative kræfter som MKD besider. (Mike har lidt, men han er ude lææænge...)

Så salg er fint med mig, hvis vi altså bare kan finde erstatninger/nye løsninger Wink

Sider: 1 ... 2260 2261 [2262] 2263 2264 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010